TDaYtromoos"Tai bet Evansas nėra tarp penkių bukiausių ir prasčiausių žaidėjų per paskutinius penkiolika metų"Yup, jis liko 6`as:http://www.complex.com/sports/2012/04/th...Mano pointas vis tiek liko nepaliestas


tai dar jaunas esi - paaugsi, subręsi, ir gal kada kas ir tavo "pointą" palies...
Žiūrėti...
2013-01-30
-2
Atsakyti
"Tai bet Evansas nėra tarp penkių bukiausių ir prasčiausių žaidėjų per paskutinius penkiolika metų"

Yup, jis liko 6`as:

http://www.complex.com/sports/2012/04/th...
Žiūrėti...
2013-01-30
-5
Atsakyti
Šiaip ko neatimsi iš Evanso, tai kietumo. Gal ir nėra protingiausias žmogus, bet gatvėj duotų į liulį 99% NBA žaidėjų. Kokia bebūtų apklausa tarp NBA žaidėjų dėl kietumo, agresyvumo ir pan, visuomet penketuke būna Evansas ir RonRon`as. Žiūrėti...
2013-01-30
-1
Atsakyti
ShLidomu ka pasakys po siandienos rungtyniu kai lebronas suvarys eilinius 30 pts, arba 40 jeigu sita perskaitys. Anyway, jau 2 gavo nets nuo Heatu vienas 30 pts kitas 13. Idomu ka tadas sakys NBA jomantas


Greičiau trigubą dublį įvarys, nei 30-40pt. Šiaip pasteėjau, kad kai LBJ reik atsakyt, kažką žaidimu įrodyt, jis tą daro per asistus. Šiandiena gali vienaip ir kitaip pasisukt, bet faktas, kad bus girdėjęs ir skaitęs Reggie mintis. Jei paspėliot, tai Heat pergalė ir LBJ 24/11/11/5
Žiūrėti...
2013-01-30
-7
Atsakyti
MIRKA3"Negarantuoju, kad nepateks" - ka tai turetu reiksti toks teiginys, ir ko jis vertas?"Aš sudilusio skatiko nestatyčiau už jų pateikimą į PO" - ka tai turetu reiksti?"Šiemet, esamuoju momentu, Rockets, t.y. 8`a komanda varo 44 Win režimu." - Na ir kuo tai priestarauja mano teiginiui?: "svarbu biski daugiau 50 proc win turet ir po to pabaiga RS dakalt su geresne finalke."Pirmai galvojau kad tu ne troomos, bet trolis kazkoks, kuris neturi aiskios pozicijos, taciau is paskutiniu tavo postu pripazystu kad klydau, nes esi nagla persona be savikritinio mastymo. Duodu kelia.


Sūnau, parodyk vietą, kur klydau AR išsižadu savo prognozių/teiginių ir pripažinsiu klydęs ar nesamonių suvėlęs, man tai padaryti nėra sunku. O kol kas gavos kad nekaltai žmogų užsipuolei/prikibai pats visko gerai nesupratęs/neįsigilinęs ir būdamas neteisus. "Negarantuoju, kad nepateks" - bl kokiu buku reik būt, kad nesuprast tokio teiginio? Kad nesuvokti, kad nėra vien juoda ar balta, pralaimėjimas ar pergalė.

""Aš sudilusio skatiko nestatyčiau už jų patekimą į PO" - ka tai turetu reiksti?" - Čia specialiai praleidai, kas sekusį teiginį, kuris reiškia NO BET. Kai įvykio baigtis yra neprognozuojama ir priklauso nuo daugybės faktorių ir aplinkybių paprasčiausia yra nestatyt(šiuo atveju neprognozuot/nespėliot). Kitais žodžiais tariant, kuomet baigtis gali baigtis tiek į vieną, tiek į kitą pusę protingiausia nestatyt. DASHLO?

""Šiemet, esamuoju momentu, Rockets, t.y. 8`a komanda varo 44 Win režimu." - Na ir kuo tai priestarauja mano teiginiui?: "svarbu biski daugiau 50 proc win turet ir po to pabaiga RS dakalt su geresne finalke." - to "biški daugiau" gali ir neužtekti, o kaip bus pamatysim.
Žiūrėti...
2013-01-30
-11
Atsakyti
MIRKA3 >troomos(pries 1 men) troomos: "Drąsiai čia tamsta. Aš sudilusio skatiko nestatyčiau už jų pateikimą į PO. Negarantuoju, kad nepateks, tiesiog nestatyčiau."- Man atrodo kad cia tu apsitrioxinai. Ir dar savo komentarus istraukei, bet matai dabar tuose komentaruose ka nori, eilinis trolis kaip TDay.(pries 1 men) troomos: "Dabar dėl tamstos paminėtų " svarbu biski daugiau 50 proc win turet" - tie biški daugiau vakaruose yra: 08/09 - 48W 09/10 - 50W (61%) 10/11 - 46W 11/12 - 55% (Lockout)" - Traukei traukei stat., o dabar pats matai, kad tie tavo pateikti praejusiu metu stat neatspindi esamos siu metu situacijos - ka ir sakiau toje diskusijoje, bet matyt sunku tau pamatyt ko nenori.(Siandien) troomos: "Padėtis su LAL tokia, kad peržiūrėjus likusias sezono rungtynes prognozuočiau 23/14 (su sąlyga, kad Kobe taip žais ir likusią sezono dalį). Viso gaunas 43 W, įdomu ar tiek pergalių užteks patekt į PO."-Dabar eik pakvepuot grynu oru ir perskaityk mano komentara is naujo, kur as sakau kad tu kazka "garantavai". As sakau kad tonas svelneja, visai kaip vejelis kai papucia, tai ir nuvilnija... Ta ir noriu pasakyti, kad arba supranti ka sneki, arba belieka blevyzgoti.


Labai liūdna, kad tamsta visiškai nesuvoki, ką perskaitai... Teksto suvokimas kritinis. Savo komentarus ištraukiau, kada parodyt, kad niekur nieko neteigiau dėl patekimo ar nepatekimo LAL į PO. Nieko, ką rašiau neišsižadu. Dabar, kaip TŪPAM paaiškinsiu smulkiau:

"Negarantuoju, kad nepateks" - perskaityk šitai keletą kartų gal daeis, tai akcentas tos citatos.

Dėl antros pastraipos - kaip tai susiję su tuo, kuo tu mane šmeiži ir likai kvailio-trioxalos vietoj? Aš tau pateikiau recus, kuriais prieš tai sezonus patekdavo į PO, tuo pačiu parodydamas, kad klįsti dėl to, kad užtenka ~50% pergalių patekt vakaruose į PO. Šiemet, esamuoju momentu, Rockets, t.y. 8`a komanda varo 44 Win režimu. Šiandieniniam savo poste SPĖJU, kad LAL sezono pabaigoj turės 43W, o ar to pakaks patekt į PO spėt nesirįžtu. Bl kaip atsilikėliui turiu viską paraidžiui išvardint...

Rimtai, kitąkart kai norėsi kuo nors kitam įgelt ar pakritikuot - ĮSISKAITYK, kad neliktum kvailio/tioxalos vietoj, šikart pasirodei, kaip būtent taip.

Jei dar ko nesupratai mano komentaruose, klausk - padėsiu SUSIVOKTI.
Žiūrėti...
2013-01-30
+8
Atsakyti
MIRKA3>tromoosJau tonas svelneja... "gali iseit"...Sveikinu susivokus, kad reik ziuret realiai. O realybe tokia, kad paziurejus i tvarkarasti, daug visokiu grybu bus nusluota, todel stat tikrai pasigerins. Varzovai yra JAZZ, Blazers ir Houston. Kas kam ikraus, tas ir turetu iseit. Ir kaip jau minejau, 8 komanda vakaruose siais metais bus 50-55 proc. win, o ne 55-60 proc. Antroj sezono pusej logiska kad LA po truputi susizaidzia, tas pats buvo ir su Heat, ir su daug daug kitu. Cia sios rungtynes (3 win) nera kazkoks netiketumas. Nors sutinku, OKC gerai nukirpo, kad ir namuose. Tai tik yrodo, kad LA tapo PO lygio komanda.Kobes mastymo pakeitimas akivaizdziai duoda didesne nauda nei tasku rinkimo manija.


Nei tonas, švelnėja, nei aš kažkur nuomone pakeičiau, kaip ir negarantavu nieko. Sezonas dar nebaigtas. Dar Heat matau čia įvėlei, tai Heat pirmo sezono RS jiem buvo sėkmingiausias nuo BIG3 atsiradimo(prasčiausia rec buvo po 17gm - 9/8, tad klysti iš esmės).

Flashback:

tromoos (+0.10)

Nuo geguzes pabaigos LAL - 0:13L. Cempionu mentalitetas...

Siaip toks pastebejimas is Kobes karjeros - Kobe daugiau pelno tasku praleimejimuose nei laimetose rungtynese, kuriose atlieka maziau asistu nei iprastai. Sioj pralaimejimu serijoj atakuoja tikrai geru procentu kaip SG ir renka 27,4pt(didesnis vidurkis uz karjeros), atlieka 2,6 asisto(mazesnis avg. uz karjeros) ir atlieka po 3 klaidas; sumoj 5klaidom padare daugiau nei atliko perdavimu.

Is kitos puses nereik "visu sunu sukart" ant vetrano, ne maziau atsakomybes turi prisiimt coaching stuffas - tai ka dabar naudoja LAL puolime yra 80`uju schemos, kurios neveikia dabartiniam krepsiny ir ypac NBA. Nebe tie greiciai, pasikeite pozicijos, zaideju universalumas, N dalyku patobulejo.

Apibendrinus, vis tiek manau, kad sezono pabaigoj LAL tures vos 2 realius konkurentus- Duranta &co ir Spurs.

_______________________________________

2012-12-12 15:16

tromoos (+0.10)

12' a vieta vakaruose, 21'a vieta bendrai lygoj, 40% pergalių balansas. Kas galėjo tai nuspėti po D12, Nasho, Jamisono (pask. sezoną 18+7) atvykimo?.. Kad žiedus iškovot pirmą sezoną bus sunku daug kas prognozavo, tačiau yra galimybių ir apskritai į PO nepatekt. Komandoj 6 all-starai, o žaidimas apgailėtinas + LAL turėjo vieną lengviausių tvarkarasčių lygoj, 13gm namie, o toliau bus tik sunkyn.

(yra galimybių)

------------------------------------------------------------------

2012-12-14 09:30

tromoos (+0.10)

Ne trenery ar žaidėjuose didžiausios bėdos, o žmonėse, kurie būrė šį(esamą) kolektyvą. Lakers neturi anei vieno bent vidutiniškai pasiginančio žaidėjo, neskaitant D12, nors pastarasis irgi kol kas gynyboj nežiba. Be to ir treneris labai nelankstus, įsikandęs savo sistemą ir taiko ją prie žaidėjų, o ne pagal esamus žaidėjus kurtų sistemą.

Užmečiau akį į artimiausias rungtynes, tai ateinančiose 12'oj mačų šviečias geriausiu atveju 6/6, o jei reikėtų statyt, lažinčiaus už 5/7. Įpusėjus sezonui LAL vis dar tebebus už PO ribos ir nusimato nervingas RS finišas vakaruose.

(6/6 atspėjau ir visą kita)

----------------------------------------------------------------------------

2013-01-04 13:06

tromoos (+0.10)

Heat jau pirmą sezoną laimėjo 58 W, t.y. 71% pergalių, o blogiausias rezultatas buvo sužaidus 17gm - 9/8, kas yra virš 50%. LAL sužaidus 2 ketvirtadalius sezono vis dar turi žemesnį nei 50% laimėjimų rezultatą.

Netinkamas pavyzdys. Nors Lakers žaidimas turėtų šiek tiek apsitvarkyti/pagerėti, bet drastiškai nepasikeis. Geriausiu atveju 44-46W ir 6-8 vieta RS bei po pirmo roundo žvejyba.

Galimas scenarijus, kad į PO išvis nepateks, nes tam reikia būt surinkus ~45w, tad likusią sezono dalį Lakers turi laimet 60% likusių sezono rungtynių, o žvelgiant į tvarkaraštį, tai visi sunkumai priešaky.

-------------------------------------------------------------------------------

2013-01-07 13:27

tromoos (+0.10)

Gera D"Antonio citata: "The hole’s not too big. Mathematically, we can still make the playoffs."

Sutartis 3m - 12kk. Niekas trenerio nekeis nei šį, nei kitą sezoną, nes dar Brownui reikia išmokėti viską + Antano 12kk ir naujam treneriui ne mažiau 3kk. Beto tai reikštų GM'o savo kompetencijos stygiaus pripažinimą, ko šiaip nelabai mėgsta daryt GM'ai ir ypač arogantiškas jaunėlis Bussas.

Dar įdomus faktas:

04/05m Lakers su Chucku Atkinsu kaip startiniu PG ir Mihmu kaip startiniu centru sužaidus tiek pat rungtynių turėjo 18/15. Baigė - 34/48.

Ateinančios 3 su Houstonu išvyka, su Spurs išvyka ir OKC. Max 1 pergalė nusimato.

Dwightas jau niurzgėt pradejo, įdomu kaip viskas klostysis toliau.

-------------------------------------------------------------------------

2013-01-07 22:59

tromoos (+0.10)

MIRKA3Pateks jie i ta PO be problemu, svarbu biski daugiau 50 proc win turet ir po to pabaiga RS dakalt su geresne finalke. Tiesiog ner su kuo konkuruot del patekimo. Bus kokie 4-5. As pvz. net neabejoju, kad dar LA isivaziuos. Man daugiau idomu, ar LA sugebes apsiobliuot ir tapt ne pavardziu komanda, o galincia nugaleti.Manau jei LA nori tapt komanda, reik vidiniu razborkiu, kur Kobei butu siek tiek palamdytas veidukas. Tiesiog manau jiems truksta schebros jausmo.

Drąsiai čia tamsta. Aš sudilusio skatiko nestatyčiau už jų pateikimą į PO. Negarantuoju, kad nepateks, tiesiog nestatyčiau.

Dabar dėl tamstos paminėtų " svarbu biski daugiau 50 proc win turet" - tie biški daugiau vakaruose yra:

08/09 - 48W

09/10 - 50W (61%)

10/11 - 46W

11/12 - 55% (Lockout)

(kur kažką garantavau?)

-------------------------------------------------------------------------------

2013-01-10 10:52

tromoos (+0.10)

Likusiose šio sezono rungtynėse Lakers reikės pavaryt 65% pergalių norint vien patekt į PO kaip 8 komandai. Įdomi vasara laukia šio klubo - įdomu kaip klostysis Howardo reikalai, kur keliaus Gasolis ir po sezono sutartis turi tik 7 žaidėjai(78kk), vadinas 8 vietas reikės užpildyti.

-------------------------------------------------------------------------------

2013-01-12 13:07

tromoos (+0.10)

Kas nors kiek išmano gynybą ir padaboja NBA rungtynes žino, kad Ronas nuo Rockets laikų likęs vidutiniškas defenderis, kojos visiškai sulėtėję, vėluoja amžiais. Savo prime lygiu pasigina max kas dešimtas rungtynes. Kaip help defenderis niekad geras nebuvo.

Grįžtant prie Howardo tai akivaizdu, kad kontrakto su LAL nepratęs ir kad ir koks primadona būtų, bet tai LAL ne į naudą. Taip į perspektyvas žiūrint tai sunkūs laikai ateinančius keletą sezonų LAL šviečias. Gerų free agentų nelabai matos, o ir salary capas visas ant Kobės sueina, šaukimai išdalinti, o gabaus jaunimo neturi. Prognozės - Lakers atsigaus/atgims kai Kobė baigs karjerą, o kol kas jis damoklo kardas klubui (no disrespect to the legend).

----------------------------------------------------------------------------------------

2013-01-20 22:33

tromoos (+0.10)

Reik duot bonuso Mambai - visas rungtynes vienas tempė komandą ant savo pečių ir vos neištempė. Jei vietoj D`Anthonio būtų Philas ir Howardas nebūtų pašalintas (arba vietoj jo Asikas), būtų normalus backup PG (tarkim Parkeris), normalus startinis PF(tarkim Duncanas), tuomet tie raptoriai pergalės būtų nematę, Believe me.

----------------------------------------------------------------------------------------

Taip kad Mirka būsi laiudiškai tariant apsitrioxinęs, nes aš niekur nieko neagarantavau dėl LAL nepatekimo į PO. Nors tiesą sakant niekas nepasikeitė ir po 3W - jie vis dar 10vt vakaruose su 44% ir nuo 8`os vietos komandos atsilikę 5 pergalėm.
Žiūrėti...
2013-01-30
+2
Atsakyti
Realybė tokia, kad Odenu rimtai domisi 7 NBA klubai, o mažiausią kontraktą gali pasiūlyti Heat. jei Odenas nusispjaus į $, Heat būtų favoritai prisikalbint Gregą, nes Patas nebijo rizikuot su traumų maišais + Heat jam žada sustatyt labai palankų grafiką grįžimui, neforsuojant laiko. Žiūrėti...
2013-01-30
+15
Atsakyti
D.A. antrąkart nužudo Mavs su GW. Pelnytai išrinktas į ASG. Hicksonas pirmauja lygoj pagal dėjimus per žmogų(aka facials). Žiūrėti...
2013-01-30
+8
Atsakyti
Kai kamuolys juda, tai ir gynyboj intensyvumas pakyla, o kai gynyba pagerėja tuo pačiu atsigauna ir puolimas. Gražus, subalansuotas LAL žaidimas. Dideli gauna metimų, suolas gauna metimų, apskritai suolas puikiai atrodo: 38 + 18 + 11. Daug komplimentų Kobei už tokį žaidimą, dar niekad produktyviau nežaidė savo karjeroj kaip pastarąsias 3gm.

Padėtis su LAL tokia, kad peržiūrėjus likusias sezono rungtynes prognozuočiau 23/14 (su sąlyga, kad Kobe taip žais ir likusią sezono dalį). Viso gaunas 43 W, įdomu ar tiek pergalių užteks patekt į PO. Pagr konkurentai PTB su kuriais dar šį sezoną nebuvo žaista, tad drįsčiau porgnozuot, kad ta komanda, kuri tarpusavy daugiau laimės ir bus ta 8`oji PO komanda. Žinoma nenurašau visai ir Rockets.
Žiūrėti...
2013-01-30
+5
Atsakyti
...
jei kobe taip visa karjera butu zaides turetu ziedais daugiau ir 3 MVP daugiau. Gaila, kad i senatve tik susiprotejo. Žiūrėti...
2013-01-30
+3
Atsakyti
triedalui
pasiekti viena, o nusiristi iki tokio lygio kokiam dabar yra iversonas visai kas kita. Jei tu laikai prasiskolinusi alkoholika kazkokiu aukstu pasiekimu ir sektinu pavyzdziu, tai sekmes tau gyvenime. Kad kazkada kazkurioj srity buvai geras, nereiskia, kad visur ir visada toks busi. Tai galioja tiek sporte, tiek gyvenime. Žiūrėti...
2013-01-30
-1
Atsakyti
+ dar pamirsai paminet viena dalim alkasas ir viena dalim narkamanas, todel neitiko net lenkijos sudklubiui su kuriuo agentas derejosi.

Degradaves, prasiskolines, nevertas asmenybes vardo. Like tik statistika, skolos ir tatoo, o kazkada buvo geresnis uz Kobe dviem galvom.
Žiūrėti...
2013-01-30
-1
Atsakyti
Alijevo intervių sezonui pasibaigus:

žurnalistas: - Rolandai, kokie vasaros planai?

Rolandas: - Ketinu šiek tiek pailsėti ir prisidėti prie vyrų rinktinės.

Ž: - Kurios?

R: - Pradžiai Lietuvių, jei pakvies, o jei ne tai su Azerais šturmuosim Europa. Ir aš pažadu, kad lietuviai verks žiurėdami į mane siunčiantį sviedinius vieną po kito lietuvių krepšio link.

Ž: - Rolandai, bet Azerbaidžano rinktinė turi gausų būrį pajėgių natūralizuotų žaidėjų, kaip antai Jaycee Carrollas, Caner-Medley, Charles Davisas, Spenceris Nelsonas. O rinktinėje kaip mes žinome gali rungtyniauti tik vienas natūralizuotas žaidėjas...

R: - Nėr prabliemų, turių atsarginį planą. Mano mamka pusiau lenkė, pusiau žydė. Kuri valstybė duos pasą ir manęs labiau norės, už tą ir žaisiu. Noriu jaustis reikalingas.

Ž: - Bet visgi proritetą teikiate Lietuvos rinktinei?

R: - Jo.Lietuvai ir Ispanams, nes mano senelis iš močiutės pusės buvo pusiau baskas, pusiau andalūzas, pusiau čigonas, o pats esu ne kartą lankęsis Ispanijoj, tda Ispaniško kraujo turiu nemažai ir jei Ispanam manęs reikės, esu pasiruošęs jiems padėti.

Ž: - ?!

R: - jo, vasara manęs laukia užimta.
Žiūrėti...
2013-01-29
+11
Atsakyti
nojus000kiek zinau,tai d.motiejuno kontrakto verte apie 1 milijona doleriu uz metus,europoje jis butu uzdirbes perpus maziau.bet ne cia esme,jei zaidejo agentas tiktai kalba tokias verkslianancias kalbas,tai gal verta atsisakyti tokio agento ? o ne zlugdyti savo zaidyma ir jo perspektyva NBA .galima ir be NBA apsieiti,ir sekmingai zaisti europos pagrindiniuose klubuose.


Kontraktas 2+2 (su klubo teise pratest). Uz 2m gaus - 2,784,120.
Žiūrėti...
2013-01-29
-36
Atsakyti
Gerbiams Bulota
Parsiuskit Danata i Prienus, jjis te greiciau tobules ir daugiau minuciu gaus. Žiūrėti...
2013-01-29
-14
Atsakyti
TGaY
Prienams praverstu LKL Žiūrėti...
2013-01-29
+2
Atsakyti
A.I.
" Mano svajonė visada buvo baigti karjerą NBA."

Tai ir baigei karjera NBA, kame problemos Alenai? Svajone issipilde, i 'm happy 4 u bro!
Žiūrėti...
2013-01-29
+5
Atsakyti
!
* pataisa: ne 10000 kartu turtingesnis, o 10000000 kartu daugiau uzdirbes. Žiūrėti...
2013-01-29
-3
Atsakyti
!
juokingiausia, kad zmogus esantis klipe yra kaip minimum 100 kartu turtingesnis uz klipo autoriu ir 10000 kartu turtingesnis uz sios temos kureja. Va cia tikrai linksma. Žiūrėti...
2013-01-29
+1
Atsakyti
«  9 10 11 12 13 14 15 16 17  »