BenasPlius minus Mettos yra geresnis negu Kobes.


Ko nebūna aikštėj - Lakersai -14,2, jam aikštėj būnant +6,2. Bendras +20,4, Metta 19,4, kuris irgi puikiai žaidžia ir praktiškai visą laiką būna su kb penkete.

Kiti superstarai -

LBJ - +11,5

Melo - +9,2

Durantas - +13

Harden - +6,8

Wade - +6,9

http://www.82games.com/1213/ROLRTG8.HTM
Žiūrėti...
2013-01-05
Atsakyti
BenasIšbėgus prie žurnalistu girtis, kaip jisai puikiai žaidžia palyginus su pastaraisiais metais, kai komandą žaidžia BLOGIAUSIAI per pastaruosius metus yra žema. Taip, čia viskas tvarkoje.Išviso, kuris žaidėjas prie Kobes žaidė motyvuotai ir energingai be Mettos(Kuris kiekvienoje laidoje juokauja, kad vienintelė jo užduotis yra pasuoti Kobei)? Bynumas? Howard'as?


Meeksas, nashas, ariza, odomas.

tromoosŽiūriu, kai kažkam pristinga argumentų, prasideda: "nieko nerauki apie kašį", " mcgee geresnį komentarą parašytų", "disrespectfull" & so on. Nebrandu ir vaikiška, kaip ir laikyt save geresniu treneriu už D`Antony (kad ir koks jis pasirodytų).Matos žmogus krepšinio iš arčiau neragavęs, aukštesniu tarpklasinių lygiu...


Man argumentų netrūksta praktiškai niekad, grynos informacijos turiu tikriausiai daugiausiai iš visų komentatorių šitam puslapy, tiesiog kai kartais šauna tokias visiškas nesąmones, grynai pure hate'u paremtas nusvyra rankos net aiškintis.

Dėl Kobės leadershipo a.k.a. jis nepadaro kitų žaidėjų geresniais:

Ariza - Kobė 09 metais davė savo metimo programą arizai, pastarasis ją įvardino kaip bibliją.

Pau - po 08 metų finalo Kobė pastoviai stumdavo pau iki jo limito, dėl to Pau atrodė kaip superstaras du metus iš eilės.

Chris Douglas Roberts - "I developed a relationship with Kobe Bryant. He showed me how to be a pro. He showed me real work ethic. Playing against him everyday made me so much of a better player."

Odomas - ne kartą sakė, kad kobė suteikia jam motyvacijos, natūralu, kad be jo nebepažaidžia.
Žiūrėti...
2013-01-05
-3
Atsakyti
BenasBlet tai pats sakai kad all aroundai supisa kitu zaideju motyvacija zaist, bet cia to paties nematai ?Tu pamiršk ką anoje temoje jis sakė.. Visiški kliedesiai nuo "Čiuvo kuris labai gerai raukia apie kaši". Jam scoreriui nerūpi statistiką, tačiau kita dieną Kobe gyrėsi savo statistika ir sako, kad žaidžia geriausia savo sezoną. LeBron'as nemetą metimu paskutinėmis sekundėmis(čia parodo, kad išviso nežiūri Heat'u rungtyniu).


Kobė GYRĖSI savo statistika? o.OOOO

Kobės tweetas šiandien : Thoughts of self doubt Am I done? Is this how my career will end?? I REFUSE to give in to these thoughts. #strongwill #countonchallenges

Jooo, taip neprisiima kaltės, kad net KOBĖ savim pradėjo abejot.

Nu pas tave logikos visiškas nulis, mcgee geresnį komentarą parašytų
Žiūrėti...
2013-01-05
Atsakyti
BenasKajusp223BenasTDaYLakersai +10.Manau gali pasiimt penktą geriausią lygos komandos, po nasho grįžimo pakankamai gerai tam atrodo. Vis tiek namie lošiaTaip, +10 Lakers'ai.. Net Crawford'o neprireikė Clipperiams priešLakers'us :DCP3 ant galo per daug įsijautė jo ir Kobes dvikovai ir vos nepaskandino komandos.Gal siausk is cia glory hunter, neidomus esi. Akivaizdu gi, tu ne tiek Heat fanboy'us, kiek Lakers, o ypac Kobes hateris. Grazios rungtynes buvo, skirtumas tik 5 taskai, o beje Kobe suzaide tikrai gerai. 38 taskai, 15/25 FG, t.y. 60% taiklumas, net tavo Dievinamas LeWhore tiek nemeto.Kobe isvis si sezona komanda dazniausiai i prieki veda. Dar del siu rungtyniu, tai uztenka i +/- paziuret. Kobe +6, Gasolis -20. Bet kur tau, Kobe vis tiek prasciausias visu laiku zaidejas, ane?Aj, gali neatrasyt, nes vis tiek zinau, koks postas bus: Tu durnas, LeWhore geriausias visu laiku zaidejas, Kobe sudas, pasibaigs zinoma tavo mylimiausiu zodziu "apgailetina".Tema apie Cllipperiu ir Lakers'u rungtynes ir tu kiši LeBron'ą su Heat'ais?Gasolis po rungtynių; „Kartais būna sunku, nes ne nuo manęs priklauso, ar būsiu įtrauktas į žaidimą.M.Barnesas; Last year, playing with the Lakers, I was told when I could shoot. If I made mistakes, I'd come out of the game.Žaidėjams psichologiškai yra labai sunku žaisti su Kobe.Pats ~3 kartus paminėjai LeBroną, Clipperiu ir Lakers'u temoje. Ir čia mane vadini Kobes hateriu?


So much hate.

Jo, labai sunku žaidėjams su kobe žaist :DD

Dieve, koks tu juokingas :D Grynai nieko nerauki apie kašę, absoliučiai :D
Žiūrėti...
2013-01-05
-11
Atsakyti
ImprovNebūk juokingas su tais heiteriais.Jau parašiau kodėl Pau grybauja antrą kart nesikartosiu.Man vienodai kurį sez Hardenas puikiai lošia,aiškiai matyt,kad kylantis jaunas grajokas turintis komandinio žaidimo pagrindus su kuriuo būtų galima sieti kitus 10 metų.Pala,jeigu praeitais PO būdamas 2 nba komandos 3 žaidėjas sugrybavo tai reiškia nereikia jo vertinti?Tai ir Kg vienas geresnių sunkiųjų kraštų nba istorijoje tai dabar jo vietoj nekeistum į D.LEE?Per daug žiūri į praeitį bandydamas pateisinti kai nekurius grajokus.Faktas,kad šitas šio sezono kobės fenomenalus taškų rinkimas neatneša naudos LAL,bet būdamas daugiau Mambos fanas negu visos LA LAkers organizacijos nesugebi to kaip vyras pripažinti.


Tikrai nekeisčiau KG į Lee.

Neatneša naudos LAL, dėl to jis didžiausia +- lygoj turi :DD Nu kas per... Tu čia trollini ar kaip yra?

AnonimasTai man idomu TDay kur LA komanda DABAR yra pagrindine ?


LAL, didžiausias krepšinio marketas pasauly su knicksais, staples center karalius Kobė ir 16 žiedų. Ain't nothing you can do about it.

tromoosTDaYKajusp223TDaYNu ble kas per dalbajobai bigai, kaip LAL tikis laimėt žiedus su tokiais scrubais prieky. Vienintelis hillas žaidžia aukščiau negu vidutinioko lygiu.Howardą į brooką lopezą + g. wallaceGasolį į josh smithą.Get it done mitch.Pasisektu jei Javtoka koki uz ta Howarda kas nors duotu, visiskai nieko is jo nebelike, tikiuosi, kad cia del traumos ir atsigaus.. Uz Gasoli irgi Smitho tikrai negautume, is vis ji reikia mainyt i ka nors kuo greiciau, nes jo verte manau zaibiskai krenta.NBA daug debilų GM'ų, Netsai jau savo vertę įrodė su kontrakto dydžiu humphriesui, priimtų jie tą howardą, o ir gautum gerą sf ir žymiai geresnį centrą. Tik aišku yra toks žmogus LAL front ofise, kuris nieko apie krepšinį neraukia ir nė už ką savo klaidos nepripažins.Nežinau kur prastumt gasolį, bet už bet ką gerai bus, calderonas+bargnani super, tik bargnani irgi super, stoudemire dar geriau. Vpš, už čipsų pakelį aš jį atiduočiau, nors netemptų komandos žemyn. Ačiū už du žiedus, bet sori.Apie D'antoni tai neturiu išvis ką pasakyt, fruktų fruktas, lažinuos, kad žymiai geriau suvadovaučiau šitai komandai net ašViską galėjai trumpiau apbibūdint: "kalti visi išskyrus Kobe. Jei aš bučiau GM padaryčiau tvarką".O šiaip visos LAL bėdos yra viena silpniausių gynybų NBA. Antroji linija yra silpniusia ginantis visoj NBA, o dėl to kenčia bigai, kurie turi lopyt mažiukų skyles, tada palieka savo žmones ar nespėja atitvert savo žmogaus kovoje dėl kamuolio, nes kažkam būna nuėję į pagalbą. Aišku priekis neblizga taip pat, bet yra geležinė taisyklė susijusi su bigmenais: nori, kad bigas gintusi, kovotų, hustlintų - įtrauk labiau į žaidimą, įvesk daugiau kamuolių, kabink ore ir pan. Jei viskas vyksta atvirkščiai, tuomet ir aukštaūgio pasitikėjimas savimi ir nusiteikimas/atsidavimas prislobsta(čia atmetus tuos, kurie $ už užtvarų statymą gauna). Nereikia būt ekspertu, kad tą įžvelgti dabar LAL žaidime. Kaltas skystakiaušis treneris ir gynėjai.


Kaltas front ofisas ir jaunasis bussas.

Taip, tikrai padaryčiau geresnį darbą tiek busso vietoj būdamas, tiek d'antonio.

Kad Howardas pastoviai traukiamas į žaidimą, net komandos pergalių kaina, vis tiek nehustlina ir neatrodo, kad jam įdomu.
Žiūrėti...
2013-01-05
+7
Atsakyti
ImprovTday,va radai atpirkimo ožį,tai Gasolis:)Jam pačiam pravartu būtų pasiprašyt iškeičiamam nes nesulaukia visiškai pagarbos už savo nuopelnus.Aš galiu ir pasiūlymą LAL duot,Kobe keičia į Hardeną daugiau nieko nereikia ir turi labai realius šansus kovot dėl žiedų,tiesa marškinėlių ir atributikos pardavmai sumažės,vadovai neiškeis.


Taip žinoma, atpirkimo ožį radau, kuris 2 taškus įmetė uždirbdamas 19 milijonų per metus. BET VA KOBĖ TAI PRASTAI SUŽAIDĖ, KEISKIM TOP 5-7 EVER ŽAIDĖJĄ Į PIRMĄ SEZONĄ ALL-STAR LYGIU ŽAIDŽIANTĮ HARDENĄ, KURIS PASKUTINIUOSE FINALUOSE ATRODĖ APGAILĖTINAI.

Žiaurus hateris esi, jeigu šitą pralaimėjimą ant kobės verti. 4 minutes kol kobės nebuvo aikštėj lakersai -11. PER KETURIAS MINUTES BL*D.
Žiūrėti...
2013-01-05
-4
Atsakyti
Kajusp223TDaYNu ble kas per dalbajobai bigai, kaip LAL tikis laimėt žiedus su tokiais scrubais prieky. Vienintelis hillas žaidžia aukščiau negu vidutinioko lygiu.Howardą į brooką lopezą + g. wallaceGasolį į josh smithą.Get it done mitch.Pasisektu jei Javtoka koki uz ta Howarda kas nors duotu, visiskai nieko is jo nebelike, tikiuosi, kad cia del traumos ir atsigaus.. Uz Gasoli irgi Smitho tikrai negautume, is vis ji reikia mainyt i ka nors kuo greiciau, nes jo verte manau zaibiskai krenta.


NBA daug debilų GM'ų, Netsai jau savo vertę įrodė su kontrakto dydžiu humphriesui, priimtų jie tą howardą, o ir gautum gerą sf ir žymiai geresnį centrą. Tik aišku yra toks žmogus LAL front ofise, kuris nieko apie krepšinį neraukia ir nė už ką savo klaidos nepripažins.

Nežinau kur prastumt gasolį, bet už bet ką gerai bus, calderonas+bargnani super, tik bargnani irgi super, stoudemire dar geriau. Vpš, už čipsų pakelį aš jį atiduočiau, nors netemptų komandos žemyn. Ačiū už du žiedus, bet sori.

Apie D'antoni tai neturiu išvis ką pasakyt, fruktų fruktas, lažinuos, kad žymiai geriau suvadovaučiau šitai komandai net aš
Žiūrėti...
2013-01-05
-3
Atsakyti
Thoughts of self doubt Am I done? Is this how my career will end?? I REFUSE to give in to these thoughts. #strongwill #countonchallenges

Net Kobė pradeda savim abejot :D

Nežinau kaip, bet jiem mirtinai reikia išvengt OKC, clipsus su spursais gali nugalėt, OKC matchup nightmare
Žiūrėti...
2013-01-05
-9
Atsakyti
Čia net neturėtų būt flagrant1 Žiūrėti...
2013-01-05
Atsakyti
Gasolis po 2011 metų playoffų tiesiog nebe tas žaidėjas, nebesuprasi kas jam yra.

Howardas išvis juokdarys, kokius 7 kartus išmušė kamuolį jam, apskritai sunku įmest jam, kad taip tiesiogiai pagautų pastoviai nesugraibo. Butterfingersu praminė jį insidehoopuose. Dar palaidojo visus šansus laimėt kai visiškai nereikalinga baudą padarė, nes atėjo iš nugaros padėt paulą gint, kai metta jau blokavęs jį buvo.

Griffinas antras juokdarys, dvi minutės lieka, kobė atitempė lakersus iki -4, tas metą kaire ranka iš vidutinio besisukdamas.

Kobe su nashu eilinį kartą atrodė gerai, visi kiti - komedija. Net artestas nesulošė šnd. Apskritai nesuprantu ką jie galvoja, jei kobė turi sumest 40 taškų ir gint geriausią kitos komandos žaidėją priedo. 06-07 is back.

J.bussas paskutinis daunas, gaila žiūrėt, kad Kobė turi užbaigt savo karjerą per šitą asilą tokiu būdu
Žiūrėti...
2013-01-05
+5
Atsakyti
Kobei vėl nugarą pradės skaudėt nuo komandos tempimo ant pečių... Žiūrėti...
2013-01-05
-2
Atsakyti
Gal gali kas iš kobes basherių paaiškint kodėl kobei reiktų nemest jei be jo aikštėj lakersai krito iki -17 o jam grįžus 16-3 runas? Ne? Niekas? Žiūrėti...
2013-01-05
-4
Atsakyti
Nu ble kas per dalbajobai bigai, kaip LAL tikis laimėt žiedus su tokiais scrubais prieky. Vienintelis hillas žaidžia aukščiau negu vidutinioko lygiu.

Howardą į brooką lopezą + g. wallace

Gasolį į josh smithą.

Get it done mitch.
Žiūrėti...
2013-01-05
-5
Atsakyti
Kobe per cp3 įdėjo, pagal neseną istoriją tai reiškia, kad jis kažkaip atsidurs lakersuose :DD

Gražios rungtynės kol kas
Žiūrėti...
2013-01-05
-3
Atsakyti
JesusTday, kaip manai, ar Lakers islips siais metais is pirmo raundo ? Atsakyk, o as tau prisimsiu pavasari, kai jie kris 1-4 nuo Thunder, Spurs ar tu paciu Clipperiu. Atsakymas kaip "jei zais su galva, jei gasolis uzsiaugins kiausius, jei d'antoni ismokins gintis, jei Howardas prades skraidyti, tada taip" netinka. Taip ar ne.


Trečdalis sezono praėjo, žmogau, klausk manęs kai trečiam trečdaly bus, reik pasižiūrėt kaip komanda po all-starų atrodys, kaip su traumom bus, čia per daug klaustukų, kad kažką spėliot
Žiūrėti...
2013-01-05
+6
Atsakyti
to Jesusva va butent, statistikas visokias jis tik temoka nukopint, bet kiek as skaites jo postu, nieko blatno neismanantis komentatorius, tik turi savo nuomone ir kad ji kokia butu, gina jis ja visom imanomom priemonem. Tuo tik ir skirias jis nuo daugumos.


Taip, nes nieko blatno neišmanantis gali turėt priemonių gint savo nuomonę.
Žiūrėti...
2013-01-04
-6
Atsakyti
BenasClipperiu pergalių serija buvo ilgesnė, negu visų Lakers'ų pergalių sudėjus. Clipperiai vakaruose yra 2, Lakers'ai 11. Kokių dar tau įrodymų reikia, kad Clipperiai šio metu yra geresni?


WCF titulo, bent jau laimėtos serijos prieš LAL.

Net Los Andželo Sparks daugiau turi bannerių palubėse negu clippersai...
Žiūrėti...
2013-01-04
+8
Atsakyti
BenasTDaYBenasGalų gale visi užmiršta, kad LAC treneris del negro, kas tik sumažina jų šansus PO.Lakers'u treneris D'Antoni. Jis padidina šansus PO?Nusišneki, Boston'as praeityje buvo geriausia NBA komanda. Vadinasi ji yra geresnė už Heat'us ir pnš? Clipperiai jau praeitais metais puikiai pasirodė, šį sezoną net sustiprėjo jie. Bet visgi, jie juk Clipperiai, jie visada pralaimi ane?Visi juokėsi ne iš tavo teiginio, kad Clippers kris, o iš tavo argumentų, kodėl jie kris. Panašiai buvo ir su argumentu, kodėl Pacers laimės prieš Heat'us, bet visgi jie žaidė be galvos, tai tu teisus irgi buvai.Kaip matei mano "nevykęs" argumentas buvo visiškai tikslus.Kai paskutinį kartą tikrinau celtics ir heat nežaidė vienam mieste ir nebuvo žmonių drįstančių teigt, kad heat yra pagrindinė to miesto komanda, net jei jie nėra pasiekę absoliučiai nieko.http://img2.blogabond.com/UserPhotos/958...Kol clippersai nieko nepasiekia, tol jie antra komanda LA ir Lakersai geriausia miesto komanda. O jie nieko nepasieks, nes jie clippersai.Tai yra kvaila ir visiškai nepritariu, kad komanda yra ta geresne, kuri praeityje daugiau laimėjo. Kaip galima pagal šį "reitingą" išmatuoti dabartinių komandų pajėgumą?


Tuom, kad LAC absoliučiai nieko neįrodė? Ir kol neįrodys nieko PO tol bus antra LAL komanda, kad ir kaip pasidrąskys reguliariam sezone, kas neturi prasmės long-rune.

Šiaip yra nemenkas šansas, kad LAC ir LAL susitiks PO, jei LAC laimi tada galit ir pradėt kalbėt apie kažką, kad geriausia komanda, iki tol stfu and respect greatness.
Žiūrėti...
2013-01-04
-3
Atsakyti
ShLTDaYStifmeistertromoosChicago Bullsjuk cia be ginybos zaidzia ir deriniu, tai nafik toki kaip Varejao ar kiti aukstaugiai kurie nieko gero neparodis? Howardas nors ir po traumos, bet ir tai yspudingiau pasirodis,Patys žaidėjai ASG renginį laiko kaip jų darbo įvertinimą ir aš tam pritariu - ASG turi žaisti tie, kurie turėjo geriausią sezono pusę, o ne tie, kurie gražiausiai deda, ar žaidžia tik vienoj aikštės pusėj besivaikydami skaičių; ar už "life-time achiev." kaip kad buvo pernai su Styvu. Tad Varejao tikrai vertas, kaip ir Noah kur kas vertesnis už Kg.tai tu geriau ziuresi, kaip Garnettas, Duncanas, Gasolis, Noah "įspūdingai" su viena arba dviem rankom krauna tokius dėjimus, kur LKL gali paziuret, nei, kad verciau pamatytum tikra sau su Greenu, Georgu, Evansu ir dar kitais. As manau, pati lyga turetu isrinkti minimum po 2 atsarginius zaidejus, kurie galetu padaryti SOU, o treneriai pasirinktu likusius 5Nx tas šou? Apskritai žymiai labiau norėčiau pamatyt kaip west vs. east normaliose, rimtose rungtynėse eina, būtų žymiai įdomiauNx tas normaliose? Koks tolkas? Ka tuo pamatysime? kas stipresni? dar gal nori NBA all stars ziedu? Cia zaidejai susirenka atsipalaiduoti, atsipusti po pirmos sezono puses ir paselti, jei cia butu rimtos rungtynes, jauciu jau pirmam keliny uzvirtu konfliktai ir susistumdymai


Tai tame ir esmė, tikras krepšinis, tikras grožis.

Plius būtų linksma sužinot kuri pusė iš tikrųjų stipresnė. Nes dabar westai dominuoja visas rungtynes, lbj atitempia gale eastus ir vis tiek gauna
Žiūrėti...
2013-01-04
-1
Atsakyti
BenasGalų gale visi užmiršta, kad LAC treneris del negro, kas tik sumažina jų šansus PO.Lakers'u treneris D'Antoni. Jis padidina šansus PO?Nusišneki, Boston'as praeityje buvo geriausia NBA komanda. Vadinasi ji yra geresnė už Heat'us ir pnš? Clipperiai jau praeitais metais puikiai pasirodė, šį sezoną net sustiprėjo jie. Bet visgi, jie juk Clipperiai, jie visada pralaimi ane?Visi juokėsi ne iš tavo teiginio, kad Clippers kris, o iš tavo argumentų, kodėl jie kris. Panašiai buvo ir su argumentu, kodėl Pacers laimės prieš Heat'us, bet visgi jie žaidė be galvos, tai tu teisus irgi buvai.


Kaip matei mano "nevykęs" argumentas buvo visiškai tikslus.

Kai paskutinį kartą tikrinau celtics ir heat nežaidė vienam mieste ir nebuvo žmonių drįstančių teigt, kad heat yra pagrindinė to miesto komanda, net jei jie nėra pasiekę absoliučiai nieko.

http://img2.blogabond.com/UserPhotos/958...

Kol clippersai nieko nepasiekia, tol jie antra komanda LA ir Lakersai geriausia miesto komanda. O jie nieko nepasieks, nes jie clippersai.
Žiūrėti...
2013-01-04
+1
Atsakyti
«  52 53 54 55 56 57 58 59 60  »