Wizards mldc, labai gera vadyba, atsikratė asilo.

Dar jei kokį perspektyvų aukštą įsimest į rosterį išvis spakainai būtų
Žiūrėti...
2013-02-21
+2
Atsakyti
ShLTDaYzAišku ne, sabonis, nowitzkis, gasolis, tas brazilas kur 50 tūkstančių įmetėSabonis-nelaiko atejo i nba, todel net nera variantas i sita titulaNowitzki-tikrai rimtas kandidatasBrazilas- cia panasiai kaip pele, savo kaime zvaigzdeGasolis-sitas geriausias bajeris :D


Sabonis buvo geresni nba negu drazenas, vien dėl to, kad žmogus miręs, nereikia iškelt jo kaip kažkokio nesveiko žaidėjo ar metiko
Žiūrėti...
2013-02-21
-2
Atsakyti
Aišku ne, sabonis, nowitzkis, gasolis, tas brazilas kur 50 tūkstančių įmetė Žiūrėti...
2013-02-21
+5
Atsakyti
SEtriomaTurejo didele sirdi,nezabota nora kovoti,vienas is arsiausiu visu laiku NBA zaideju.


:DDDD

Ypatingai norą dirbti ir tobulėti dar turėjo :DD
Žiūrėti...
2013-02-21
Atsakyti
Cancer Žiūrėti...
2013-02-21
Atsakyti
Durant MVP :)na ka dabar pasakysit vaikai? panasu, kad Howardas pradeda atgaudinet forma tai ir dingo visoki mizniai kurie cia rekavo apie mainus.


Tai tegu jis tik žaidžia, tegu dominuoja, mes to visą sezoną norim iš jo :D
Žiūrėti...
2013-02-21
-4
Atsakyti
SoundWaveTDaYSoundWaveTDaYSoundWaveTDaYCesarMiles:D shaqas fiziskai stipriausias visu laiku sportininkas. 216 150kg ir dar juodaodis. nera gyvo sutverimo, kuris su juo pasigalinetu.Pas chamberlainą ne mitai, viskas dokumentuota.Eik pažiūrėk kiek stūmė, galų gale susirask scaled paveiksliukus ir pamatysi, kad jo ir raumenys nebuvo mažesni negu shaqo, tik dėl genų kūno forma kitokia visiškai.http://ww4.hdnux.com/photos/10/04/71/211...Čia dar labai jaunas wiltashttps://lh5.googleusercontent.com/-UG71y... - čia foto, kad pamatyt Wilto wingspaną ir apskritai dydį.https://lh3.googleusercontent.com/-Y71AD... Palygink wilto raumenis su howardoWiltas išstūmė 180-200 kg, buvo vienas greičiausių žaidėjų open courte, turėjo vieną aukščiausių šuolių istorijoj.Apskritai prie wilo fizinių galimybių atsižvelgiant į jo ūgį niekas jokiam sporte net nepriartėja, monstrų monstrasSutinku, kad wingspanas ir ūgis buvo įspudingi, bet lygint su raumenų kalnu juodaodžiu yra neteisinga. Čia aš apie Shaq.Gaudžiantys_būgnaiSoundWaveGaudžiantys_būgnainekalbėk, ko nežinai. Wiltas, visų pirma, šoklesnis ir dar žymiai, greitesnis, wingspanas ilgesnis, tad tas masės pranašumas išnyksta, juolab vienas buvo raumenys, kitas buvo lašiniai, nesinori Shaqo taip vadint, bet reik parodyt kaip kasShaq buvo lašiniai? Gal nenusišnekėk, jo raumenų ir masės santykis buvo vienas didžiausių lygoj.Savo laiku taip, bet lyginant su Wiltu tėra lašinių kalnas. Ir ne, tai nėra dar vienas mitas ar legenda, viskas buvo fiksuojama, jei įdomu, pasiskaitai prieš skiesdamas belekąShaq: Claimed Max - 455 lbs.Wilt Chamberlain: Witnesses claim he once benched 465 lbs.Palyginimui Kevin Durant 185lbs.Tai va, negana to, kad Chamberlainas daugiau išstūmė, įsivaizduok kaip jis traiškytų shaqą būdamas aukštesnis, su didesniu wingspanų, greitesnis gerokai, su aukštesniu šuoliu.Na niekada dabar to jau nesužinosim. Jei jis būtų gyvenęs Shaqo laikais, galbūt. Jei atkeltum jį iš senų laikų ir sustatytum su Shaq, manau nieko nepadarytų, per daug skiriasi atskirų laikotarpių meistriškumas.


Pažiūrėk chamberlaino žaidimo epizodų, geras mid range'as, geri post moves'ai, vienintelis dalykas tai driblingas, kurį jis per 1-2 mėnesius ištobulintų ir baudos metimai, be kurių tas pats Shaqas puikiai išsivertė. WC meistriškumas tikrai nemenkas, kaip ir daugumos to metu žaidėjų, tik bandoma išvartyt taip, kad jie nieko nemokėjo, ale 60s-70s nevykėliai vieni žaidė ir t.t.
Žiūrėti...
2013-02-20
+12
Atsakyti
SoundWaveTDaYSoundWaveTDaYCesarMiles:D shaqas fiziskai stipriausias visu laiku sportininkas. 216 150kg ir dar juodaodis. nera gyvo sutverimo, kuris su juo pasigalinetu.Pas chamberlainą ne mitai, viskas dokumentuota.Eik pažiūrėk kiek stūmė, galų gale susirask scaled paveiksliukus ir pamatysi, kad jo ir raumenys nebuvo mažesni negu shaqo, tik dėl genų kūno forma kitokia visiškai.http://ww4.hdnux.com/photos/10/04/71/211...Čia dar labai jaunas wiltashttps://lh5.googleusercontent.com/-UG71y... - čia foto, kad pamatyt Wilto wingspaną ir apskritai dydį.https://lh3.googleusercontent.com/-Y71AD... Palygink wilto raumenis su howardoWiltas išstūmė 180-200 kg, buvo vienas greičiausių žaidėjų open courte, turėjo vieną aukščiausių šuolių istorijoj.Apskritai prie wilo fizinių galimybių atsižvelgiant į jo ūgį niekas jokiam sporte net nepriartėja, monstrų monstrasSutinku, kad wingspanas ir ūgis buvo įspudingi, bet lygint su raumenų kalnu juodaodžiu yra neteisinga. Čia aš apie Shaq.Gaudžiantys_būgnaiSoundWaveGaudžiantys_būgnainekalbėk, ko nežinai. Wiltas, visų pirma, šoklesnis ir dar žymiai, greitesnis, wingspanas ilgesnis, tad tas masės pranašumas išnyksta, juolab vienas buvo raumenys, kitas buvo lašiniai, nesinori Shaqo taip vadint, bet reik parodyt kaip kasShaq buvo lašiniai? Gal nenusišnekėk, jo raumenų ir masės santykis buvo vienas didžiausių lygoj.Savo laiku taip, bet lyginant su Wiltu tėra lašinių kalnas. Ir ne, tai nėra dar vienas mitas ar legenda, viskas buvo fiksuojama, jei įdomu, pasiskaitai prieš skiesdamas belekąShaq: Claimed Max - 455 lbs.Wilt Chamberlain: Witnesses claim he once benched 465 lbs.Palyginimui Kevin Durant 185lbs.


Tai va, negana to, kad Chamberlainas daugiau išstūmė, įsivaizduok kaip jis traiškytų shaqą būdamas aukštesnis, su didesniu wingspanų, greitesnis gerokai, su aukštesniu šuoliu.
Žiūrėti...
2013-02-20
-3
Atsakyti
Kareem"Ir ne, tai nėra dar vienas mitas ar legenda, viskas buvo fiksuojama, jei įdomu, pasiskaitai prieš skiesdamas beleką"Prieš rašydamas, pats pasiskaityk. Žmogau, man net nebeįdomu ginčytis, kai tokie dalykai rašomi.http://www.eurobasket.lt/lt/naujienos/30...Trisdešimt penkis metus skaitai jo laiką? Nes būtent tada jo fat percentage'as buvo viso labo 11 procentų. Daug? Nesakyčiau, kai tuo tarpu James'o einamu momentu yra 12 procentų. Wade'o geriausias atletiškumo laikais buvo 10 procentų, kas buvo nerealus rezultatas. Taigi, apie Mr. One hundred riebalų procentą, aišku, jokių duomenų nėra, bet palyginimui:Diaw riebalų procentas - 29 procentai, Big baby - 17, O. Milleris - 22 procentai. Tai va, palyginau vizualiai atrodančių storesnių žaidėjų riebalų procentą - nu žinok niekaip man tavo teorija nesueina. Dažniau skaityk siūlau, nes nevienas straipsnis apie Shaq'o gerą fizinę būklę ir riebalų neturėjimą buvo. Jeigu žmogus atrodo storas - nereiškia, kad pagrindą sudaro riebalai. Nebereikalo O'nealas tokią jėgą turėjo ir su kojom (pvz.) stūmė 1000 poundsų.


Shaqo bodyfatas visad svyruodavo, ten akivaizdžiai galėjai matyt, kad jis 04 buvo storesnis negu 05, net majamy būdamas, kai išgirdo apie mainų gandus iškart pradėjo belekaip sportuot, kad geriau pasirodytų ir valintų iš majamio toliau ringchasint.

Kad Shaqas atvarydavo į training campus storas ir ne formoj tai visi žino, aišku jis vis tiek raumenų kalnas
Žiūrėti...
2013-02-20
-7
Atsakyti
Dabar kiekvienais metais retardintas šokis bus sugalvotas? Žiūrėti...
2013-02-20
+10
Atsakyti
SoundWaveTDaYCesarMiles:D shaqas fiziskai stipriausias visu laiku sportininkas. 216 150kg ir dar juodaodis. nera gyvo sutverimo, kuris su juo pasigalinetu.Pas chamberlainą ne mitai, viskas dokumentuota.Eik pažiūrėk kiek stūmė, galų gale susirask scaled paveiksliukus ir pamatysi, kad jo ir raumenys nebuvo mažesni negu shaqo, tik dėl genų kūno forma kitokia visiškai.http://ww4.hdnux.com/photos/10/04/71/211...


Čia dar labai jaunas wiltas

https://lh5.googleusercontent.com/-UG71y... - čia foto, kad pamatyt Wilto wingspaną ir apskritai dydį.

https://lh3.googleusercontent.com/-Y71AD... Palygink wilto raumenis su howardo

Wiltas išstūmė 180-200 kg, buvo vienas greičiausių žaidėjų open courte, turėjo vieną aukščiausių šuolių istorijoj.

Apskritai prie wilo fizinių galimybių atsižvelgiant į jo ūgį niekas jokiam sporte net nepriartėja, monstrų monstras
Žiūrėti...
2013-02-20
+4
Atsakyti
Kad netinkamose situacijose kartais gauna kamuolį tai taip, bet talento jis neturi Žiūrėti...
2013-02-20
-6
Atsakyti
CesarMiles:D shaqas fiziskai stipriausias visu laiku sportininkas. 216 150kg ir dar juodaodis. nera gyvo sutverimo, kuris su juo pasigalinetu.


Pas chamberlainą ne mitai, viskas dokumentuota.

Eik pažiūrėk kiek stūmė, galų gale susirask scaled paveiksliukus ir pamatysi, kad jo ir raumenys nebuvo mažesni negu shaqo, tik dėl genų kūno forma kitokia visiškai.
Žiūrėti...
2013-02-20
-3
Atsakyti
Gaudžiantys_būgnaiTDaYChe_BurashkaTDaY vmberlainas šiandieninėj lygoj 30/15 be problemųŽiūrėjai all-starus? Ten komentatoriai juokavo, kaip kažkoks reporteris klausė buvusios NBA žvaigždės, (gal Wilkinso) kiek jis dabar mestų taškų per rungtynes. Jis atsakė, kad maždaug dešimt. Jo paklausė - kodėl tiek mažai? Jis pasakė, nes man jau septyniasdešimt metų.Žinai kiek Chamberlainas mestų "šiandieninėj lygoj"? Lygiai 0 nes jis miręs. Nereik tokių nesamonių prisigalvot kas būtų, jeigu būtų..O šiaip norėjau pasakyt, kad nereikia stumt ant LAL fanų, kurie džiūgavo sezono pradžioj ir buvo patenkinti Howardo atėjimu. Tiesiog nieks nesitikėjo, kad jis bus toks verksnys. Pamatėm, kad mala šūdą, tai ir nebenorim jo. :) Kodėl turim laikyt žaidėją, kuris nenori žaist komandoj?Manau reik jį keist, tikrai free agent'u nepaleist, nes nuostolis milžiniškas būtų..Čia net nelabai kas būtų jei būtų, įsijungi youtubą, pažiūri chamberlaino žaidimo epizodu ir supranti, kad jis turėjo poste judesiukus, buvo stipresnis už shaqą, aukštesnis už shaqą.Prime shaqas rinko 38-15 finaluose geriausio gynybinėj eroj, chamberlainas sutryptų visą šitą lygą. Ir psichologinis silpnumas per lygą tiesiog šviečiantis padėtų Chamberlainui, tarp savų būtų.Pats labai gražiai pateikei, koks Wiltas buvo. Ir dar drįsti statyt Magicą aukščiau :D


6'9" PG.
Žiūrėti...
2013-02-19
+2
Atsakyti
Žalgiris top 4, romanovas lieka savininku iki sezono pabaigos, per tarpsezonį parduoda/atiduoda kam nors komandą. Žiūrėti...
2013-02-19
+5
Atsakyti
Che_BurashkaTDaY vmberlainas šiandieninėj lygoj 30/15 be problemųŽiūrėjai all-starus? Ten komentatoriai juokavo, kaip kažkoks reporteris klausė buvusios NBA žvaigždės, (gal Wilkinso) kiek jis dabar mestų taškų per rungtynes. Jis atsakė, kad maždaug dešimt. Jo paklausė - kodėl tiek mažai? Jis pasakė, nes man jau septyniasdešimt metų.Žinai kiek Chamberlainas mestų "šiandieninėj lygoj"? Lygiai 0 nes jis miręs. Nereik tokių nesamonių prisigalvot kas būtų, jeigu būtų..O šiaip norėjau pasakyt, kad nereikia stumt ant LAL fanų, kurie džiūgavo sezono pradžioj ir buvo patenkinti Howardo atėjimu. Tiesiog nieks nesitikėjo, kad jis bus toks verksnys. Pamatėm, kad mala šūdą, tai ir nebenorim jo. :) Kodėl turim laikyt žaidėją, kuris nenori žaist komandoj?Manau reik jį keist, tikrai free agent'u nepaleist, nes nuostolis milžiniškas būtų..


Čia net nelabai kas būtų jei būtų, įsijungi youtubą, pažiūri chamberlaino žaidimo epizodu ir supranti, kad jis turėjo poste judesiukus, buvo stipresnis už shaqą, aukštesnis už shaqą.

Prime shaqas rinko 38-15 finaluose geriausio gynybinėj eroj, chamberlainas sutryptų visą šitą lygą. Ir psichologinis silpnumas per lygą tiesiog šviečiantis padėtų Chamberlainui, tarp savų būtų.
Žiūrėti...
2013-02-19
-5
Atsakyti
Apskritai Irvingui abejoju ar tai patiktų, jis visiškai užgožtas būtų Žiūrėti...
2013-02-19
+9
Atsakyti
Kareem"Lai iškasa Chamberlaino lavoną ir tegu jis pakeičia Dwightą, naudos daugiau būtų"Nesąmonė. Howardas tikrai nėra prastas žaidėjas, aikštelėje padaro 50 proc. savo galimybių (dėl motyvacijos nebuvimo), bet vistiek lyderiauja pagal daug aspektų lygoje. Tiesiog, esmė, kad jis graužia komandos vidų, o Chamberlainas, jeigu žiūrint į tavo sarkazmą rimtai, irgi nebuvo gero charakterio, buvo pasikėlęs ir t.t., plius jam tik ūgis ir fiziniai gabumai nebeleistų taip dominuot. Pažiūrėjau į tavo sarkazmą normaliai, bet Howard'as - primadona, gadina chemistry, kalba skandalingus dalykus spaudoj ir etc., bet prie jo žaidimo, ko jau ko, gabintis tikrai negali. Taip, jis anksčiau žaidė geriau, bet labai varyt ant žaidėjo su tokiais stats'ais dėl jo žaidimo - disrespectful!


Bet chamberlainas nors turėjo post moves'us ir turėjo talentą, kuris galėjo atsvert charakterį. Plius Chamberlainas labai susitvarkė charakterį 26-27ais metais, Howardui 28, vis dar didžiausias douchebagas ir vaikas NBA.

Chamberlainas šiandieninėj lygoj 30/15 be problemų rinktų.

Tušti jo statai, jis tik gynyboj duoda naudos ir lygiai tiek sugadina puolime, nėra jis geriausias rebounderis lygoj, net jei ima vidutiniškai daugiausiai, komanda su juo aikštėj outreboundinama.
Žiūrėti...
2013-02-19
+10
Atsakyti
«  8 9 10 11 12 13 14 15 16  »