SickOnepisu rimta suma ant NEW YORK NICKSU NEPAVES TIKIUOSI!!! SUMA TRIZENKLE


1,05 lt?
Žiūrėti...
2012-04-03
+9
Atsakyti
Žodž padarysiu turbūt tok :

Barca -1 kaip siūlė teip 1,7

Bayernas ima 1,35

Grizliai ima - 1,3

BC donetsk - 1,2

bendras 3,6
Žiūrėti...
2012-04-03
+7
Atsakyti
to chicago bullsnu jau tik nereikia tavo atmazu,OKC tiesiog geresne us Bulls :) ir t.t


OKC TIKRAI nėra geresnė už Bulls :DD

Primenu, kad tai komanda su geriausia gynyba NBA ir varanti 70 procentų pergalių be savo geriausio žaidėjo.

Atimk iš OKC durantą, gausi visišką šnipštą su bukapročiu westbrooku priešaky.

Kad Bullsai nepataikė metimo po metimo tikrai nereiškia, kad OKC kažkuom tai stebuklingesnė komanda.

Jei susitiks finale, nors aš abejoju ar gali OKC į jį patekt, gaus 4-1 arba 4-2
Žiūrėti...
2012-04-03
-2
Atsakyti
D_FlashChicago Bullsne viena karta sakiau, kad jis tik reklama, o ne geras zaidejas is jo mels pinigus kol nes pelna, o kai jau bus nenaudingas bus pamirstas.bet cj nematei nei vienų jo rungtynių...


O pats matei? :D

Žmogus labai teisingai sako - linas tik reklama
Žiūrėti...
2012-04-03
-1
Atsakyti
nirwanaz70k ziurovu, noreciau sudalyvauti toje beprotybeje :)Ir apskritai, ispudingas sitas mercedes superdome, galvojau kad cia kasio arena tokio dydzio. Pasirodo NFL, bet pasiziurejus ten ir monster truck vyksta, ir koncertai.


http://www.notcot.com/images/2011/11/sup...
Žiūrėti...
2012-04-03
-7
Atsakyti
Slasher_KobeTaigi, desiu kad abi imus (Barca-Milan), ir dar koki 1-2 statymus galit pasiulyt?


Šiaip už Knicks duoda 3+ kofą, bet čia pakankamai realu, nes jie labai geroj formoj
Žiūrėti...
2012-04-03
+1
Atsakyti
TeipNBA yra loterija visiška, ten reikia statyt arba ant žaidėjų statistikos ( jei stebi visą sezoną ) arba ant taškų sumos. Nes pas juos tokie tempai, kad laimi betkas ir statyt už komandas su 1,30 kf dažniausiai klaida yra.O Bayernas šiandien tikrai ims , nes patys Bayerno futbolininkai sakė, kad jie žais tik dėl pergalės , o ne dėl lygių. Taip , kad ant to 2,14 kf tikrai 20Lt galima drąsiai mest.Tą patį vakar sakiau apie Žalgirio taškų sumą, o čia kažkas pradėjo aiškint, jog Šiauliai neturi gynybos ir tikrai žali permes. Iš viso užpisa tie, kurie nepasidomi visiškai ir kalba stereotipais, kad viena ar kita komanda turi gynyba ar ne ir panašiai


Sugalvok kokį gerą iš keturių įvykių :D
Žiūrėti...
2012-04-03
+4
Atsakyti
Kaip manot, paeitų toks statymas?

Pacers - Knicks, už Knicks pergalę 3,15

Barcelona - AC Milan, už Barcos pergalę 1,26

Bayern Munich - Marseilles, už bayerno pergalę 1,26

Grizzlies - Warriors, už Grizlių pergalę 1,3

Bendras 6,5, mesčiau simboliškai penkis litus
Žiūrėti...
2012-04-03
-1
Atsakyti
TeipSakiau , kad Žalgiris mažiau 87,5 permes ir Vensipilio fora +12. Tikiuosi, kasnors pasinaudojo. Lokomativo neatspėjau , nes čia grynai staigmena, nemanau ,kad kas už Enisey statė


Galėtum ką nors rytojui patart, jeigu jau taip sekas -.-
Žiūrėti...
2012-04-02
+2
Atsakyti
Joo... šią savaitę tarp kašės klubų vyksta akcija "neleisk TDaY laimėt statymų" Penki paskutiniai kombinuoti pralošti ir visi per kašės klubus blem :D

Gali kas nors patart ką nors realaus rytojui?
Žiūrėti...
2012-04-02
+6
Atsakyti
Wow, vieną kartą per 20 rungtynių pralošė, wow, kokia tragedija.

Sudaužys rytą ir ryžkurviniai su keturiais pralaimėjimais dalinsis garbingą trečią vietą su rūdupiu
Žiūrėti...
2012-04-02
Atsakyti
to tdayAntram keliny gal ir sekesi, bet toliau Wade'as nesamones mete , du tritaskius labai svarbiu momentu pramete , nes katik grizus is gynybos kai niekas po krepsiu nestovi, be to tie tritasskiai labai stipriai atsiliepe, nes po ju bostonas atgal imete. Is viso visas Miami suda male rungtynese , Bosh'as tai netgi ne nulis buvo o minusas, James'as nepataiko is po krepsiu 3 kartus alley-op , be to jokio nusiteikimo gynyboj, Wade'as toks pat nesamones is vidutiniu nuotolio meto, o pacioje rungtyniu pradzioje stovi po kasiu ir ziuri kaip deda C's zaidejas.


Nu bet nepaneigsi, kad kai LeBronas antrą kėlinį prasedėjo, Wade'as, mažesniu negu 50 proc taiklumu mesdamas, sugebėjo pagyvint žaidimą.
Žiūrėti...
2012-04-02
-4
Atsakyti
AmazingTDaYNu blet, kiaušiniai heat'ai, nunešė statymus :DO LeBronas tai savam stiliuj - trečiam kėliny komanda grimzda į duobę, tas tyli ir pasuoja toliau.Prasedėjo visą antrą kėlinį, tai nors prisivijo su Wade'u vedami -.-Tai vis geriau, negi mėtyti iš lempos, nors ir neįkris, kaip kai kas....


Kuom tai geriau?

LeBronas taip lieka statistiškai naudingesniu už Kobę, bijodamas imtis iniciatyvos, pasidaro +30 eff'ą ir jau best player ever. O kad komanda kartu su juo griūna, tai nė motais.

Ta prasme, jeigu jau neturi kiaušinių tempt komandos paskui save, tai nors duok Wade'ui, jam gerai sekės vienam bostoną žlugdyt antram kėliny.
Žiūrėti...
2012-04-02
+2
Atsakyti
Nu blet, kiaušiniai heat'ai, nunešė statymus :D

O LeBronas tai savam stiliuj - trečiam kėliny komanda grimzda į duobę, tas tyli ir pasuoja toliau.

Prasedėjo visą antrą kėlinį, tai nors prisivijo su Wade'u vedami -.-
Žiūrėti...
2012-04-02
Atsakyti
GiedriusJum reikalingi titulai ? Rober Horry 7 geriausias pasirodo zaidejas pastaruju 20 metu. Ai jau dabar titulai nesvarbu, bet svarbu kas komanda vede ? Leiskit pagalvot, Shakilas su Orlando Magic nuzingsnevo iki finalu 94-95 metais, perejo y Lakers ir atejus Filui laimejo 3 ziedus is eiles ir 3 kartus finalo mvp ir 1 sezono mvp. Shakas isejo is Lakers y Miami ir stai tau netiketumas lygevertis zaidejas pagal nauda Lakers klube su Kobiu, paima zieda su priestai buvusiais outsaideriais Miamiu. Wade gauna final mvp - aisku Waydas pagal jusu logika gaves mvp sake, taip as vertingiausias komandos narys, Shakas jo nevertas. Tuo tarpu tas Shakui lygevertis zaidejas kuris buvo vertas mvp, nesugeba isvesti savo komandos iki playofu. Norit to jus ar ne, bet Shakilas po MJ isejimo buvo pati didziausia jega nba, kuri galejo ytakoti komandos sekme. Kobe savo galimybiu ribas pasieke, kada shako jau senai nebuvo Lakers ir Lakers be Shako nebutu laimeja ,o be Kobes butu. Kobe karjeros pikas buvo, kuomet jis kovojo su Bostonu finale ( galbut -2 arba -3 metai). Ir tai, ta Lakers komanda buvo super stipri net ir isemus Kobe ji buvo, jega, kuri zingsniuotu iki pusfinaliu ar finalu, na aisku paemus kokia zvaigzde vietoj Kobes. Taigi savo pike 1 karta gavo finaluose nuo Bostono, 1 karta laimejo pries Orlanda (SUPER GALINGA KOMANDA) ir dar 1 pries Bostona (jau tuo metu pasenusius, bet dar turincius siektiek parako). Ir viskas lakerius paliko keletas svarbiu zaideju, Kobe gavo 4-0 nuo dalaso. Symet Kobe sparciai ritasi zemyn, nes jis jau paseno ir nesugeba yvertinti savo galimybiu jo ego tempia komanda zemyn. Beto ir Lakers susilpnejo, atsirado nauju super komandu pries kurias, patys Lakers jau juokingai atrodo ir tai dar paryskina bendra Lakers vaizda. Pats Kobe buvo ir yra geras zaidejas bet jis niekad nebuvo TAS zaidejas, MJ labai iskreipe NBA ir jie neturejo kur dingt, zutbut reikejo surast nauja super heroju ir jy "rado" NBA tendensingai dirbo dirbo reklamavo ir visu galvose Kobe tapo tuo super herojum, beveik vertu MJ. Jiems reikejo mazo zmogaus, ne tokiu kaip Shakas, Garnetas, Duncan tt. Vaikai nori susitapatint su zaidejais ir NBA kaip verslas tai supranta ir pasinaudojo Kobe suteike jam super herojaus, 2 MJ titula ir pardave daug maikuciu tt tt tt. aisku reikejo siektiek susvenlninti gynyba ir leist zingsniuot, kad iliuzija galetu veikti.


Nereali dominuojanti jėga be kobės einanti iki pusfinalių ar finalų :DD Su PF radmanovičium priešaky.
Žiūrėti...
2012-04-01
-6
Atsakyti
Jordanas jau dabar, pilvą užsiauginęs, geriausias žaidėjas tuose bobcatsuose būtų :D Žiūrėti...
2012-04-01
-4
Atsakyti
HaidisTDaYHoLdMinTDaYAnonimasTdaY fenomenas :D Heat be aukstu, taigi tavo zodziai, bet kas zaide finale?Bosh'as baisiai prastas?Su heat situacija yra tokia, kad LBJ atlieka daugumą PF pareigų. Turbūt vienintelis LBJ universalumo taip aukštinamo bruožas su kuriuo visiškai sutinku, taigi turi po kaše tiek LBJ, tiek Bosh'ą, kuris aną sezoną mane nustebino, finaluose būdamas geriausiu Heat žaidėju.Be to, prieš Dalasą gavo per tą pačią priekinę liniją, so not much happenedkatik pasakiai totalia nesamone banaliai sugebedamas prikist kad boshas geriausias buvo,tai dabar tipo turi uzvirti diskusija kad jis nebuvo geriausias ir panasiai?Dafuq? O tu matei geresni, stabiliau už Boshą žaidžiantį žaidėją Heat'uose per finalus? Me neither.Blet koks tu kvailas, jau net apgailėtinai juokinga daros :DDBlet koks tu kvailas, jau net apgailėtinai juokinga daros :DDManau kiekvienas normaliai komentuojantis komentatorius apie tave taip galvoja.


looool. Pasižiūrėk kas bando ant manęs čia užstumt - arba heat fanai arba ryto/heat fanai arba ryto fanai, idiotai žino, kad jokioj normalioj diskusijoj negali užginčyt manęs, tai prasideda stumimai, kurie, bent mano akyse, yra silpnumo požymis :)
Žiūrėti...
2012-04-01
Atsakyti
BlackAcidTDaYZalgirinis88Lal vakaru finale,jie net pirmo etapo nepereis klaune. Nematau ne vienos komandos pries kure Lal Su Kobe priesaki galetu laimet serije, nebent play offuos kobe pasikeis ir nesvaistis begales metimu jai nepataikoLAC nuneštų, nes nu jie LAC, jie visada pralošia.Dalasas gaus, nes jie per seni ir LAL turi didelį motyvacijos pranašumą prieš juosSpurs neturi priekio, kuris galėtų pasipriešint LAL priekiuiMemphis su Houstonu 4-1 arba 4-2, nelabai čia diskusijos tame yraDenveris gerai prieš LAL žaidžia, tai negaliu taip lengvai sakyt 4-1, bet vėlgi nemanau, kad gali nuimt LAL, ypač kai nebeturi NeneNu, o su OKC tai jau reiktų gero stebukloAr tau pačiam toks argumentas neatrodo juokingas apie LAC? Pernais visi kalbėjo,kad Dalasas pralaimėtojų mentalitetą turi ir tikrai nelaimės, bet laimėjo. Nenustebk,kad LAC irgi gali laimėti prie LAL. O Spurs Duncanas šiais metais neblogai žaidžia. Treneris protingai leidžia žaidėjams pailsėti, todėl Spursai manau bus galingesni šiais metais nei pernais. :)


Tik matai kame esmė, Dalasas turėjo tiek gerą trenerį, tiek padorią sudėtį.

O kai Billupsas pakeitė Youngą ir po kaše turi xujovą gynyboj griffiną ir Jordan'ą, kuris dar dar neblogai ginas tai nežinau kas gali juos statyt toliau pirmo, antro raundo
Žiūrėti...
2012-04-01
+2
Atsakyti
HoLdMinTDaYAnonimasTdaY fenomenas :D Heat be aukstu, taigi tavo zodziai, bet kas zaide finale?Bosh'as baisiai prastas?Su heat situacija yra tokia, kad LBJ atlieka daugumą PF pareigų. Turbūt vienintelis LBJ universalumo taip aukštinamo bruožas su kuriuo visiškai sutinku, taigi turi po kaše tiek LBJ, tiek Bosh'ą, kuris aną sezoną mane nustebino, finaluose būdamas geriausiu Heat žaidėju.Be to, prieš Dalasą gavo per tą pačią priekinę liniją, so not much happenedkatik pasakiai totalia nesamone banaliai sugebedamas prikist kad boshas geriausias buvo,tai dabar tipo turi uzvirti diskusija kad jis nebuvo geriausias ir panasiai?


Dafuq? O tu matei geresni, stabiliau už Boshą žaidžiantį žaidėją Heat'uose per finalus? Me neither.

Blet koks tu kvailas, jau net apgailėtinai juokinga daros :DD
Žiūrėti...
2012-04-01
-1
Atsakyti
AnonimasTdaY fenomenas :D Heat be aukstu, taigi tavo zodziai, bet kas zaide finale?


Bosh'as baisiai prastas?

Su heat situacija yra tokia, kad LBJ atlieka daugumą PF pareigų. Turbūt vienintelis LBJ universalumo taip aukštinamo bruožas su kuriuo visiškai sutinku, taigi turi po kaše tiek LBJ, tiek Bosh'ą, kuris aną sezoną mane nustebino, finaluose būdamas geriausiu Heat žaidėju.

Be to, prieš Dalasą gavo per tą pačią priekinę liniją, so not much happened
Žiūrėti...
2012-04-01
+1
Atsakyti
«  151 152 153 154 155 156 157 158 159  »