Benaslol, debyl post of the year goes toŽinoma, kai pasako idiotas ant tavęs puoli į ašaras, kai pats įžeidinėji tai čia rimtas argumentas :DDD Total debyl :DD


O taip, parašo žinutę kur visa esmė sukritikuot mane kaip žmogų ir negaliu atsikirst.

Hipokraaaataaaaaaaaaai
Žiūrėti...
2013-01-22
-7
Atsakyti
BenasTDaYBenaslol. Amare? Aukštaūgis kuris gynyboje nežaidžia laikai labai aukšto lygio žaidėjo? Kur tavo teigimai, kad Griffin'as, Love yra nieko verti aukštaūgiai, jei jie nesugeba žaisti gynyboje? Be to, treneris Antonis buvo.Andre Milleris.. Pirma sezoną rookie su jo turėjo nuvesti į finalą?Iverson'as nors gynybą jam neegzistavo, tačiau dėl jo sutinku.Nene, Tyson'as lol... Kur tokius palyginsi su Shaq, Bynum, Howard, Ron, Nash, Odom, Gasol, Payton.. Neabejotinai Carmelo turėjo geresne komandą, negu Kobe. :DDIversonui gynyba neegzistavo :DD Tu jau kelintą kartą tragiškai nusišneki apie iversoną, give it up.Tai ble, gasolis minkštas kaip pagalvė, kobe savanaudis, bynumas visad traumuotas, fishas senių senis, odomas vidutiniokas. Čia taip nitpickint prie kiekvieno žaidėjo silpnų savybių galim, esmė, kad amare kai sveikas yra all-staras, iversonas išvis all-time greatas, nene su tysonu labai geri centrai.Melo didžiąją karjeros dalį turi geresnę komandą negu kobė.Bynumas 20 minučių finalų laikais žaist galėjo, ko čia jį kiši? Artestas prie philo vidutiniokas, nashui 39, gasolį jau komentavau, paytonas išvis tragedija lakersam buvo, visiška tragedijaNa papasakok apie Iversono gynybą :DDD Įdėmiai klausau.Tai ble, gasolis minkštas kaip pagalvė, kobe savanaudis, bynumas visad traumuotas, fishas senių senis, odomas vidutiniokas.Ir dar sakai, kad niekas nesugeba su tavim ginčytis be įžeidinėjimu, kai tokias pievas rašai?


odomas vidutiniokas vienintelis kažkiek ginčijamas ir tai tik kažkiek

Iversonas neturėjo fizinių galimybių būt stopperiu, bet jis visad 100 procentų savęs palikdavo, jo drtg palygint neblogas, stealų visad prisigriebdavo.
Žiūrėti...
2013-01-22
+1
Atsakyti
PeaceAs nesuprantu ka jus norit irodyt Tday, jeigu jis uzsikirtes fanbojus, kuris klauso tik jam parankiu "ekspertu", kiti visi ekspertai yra kazkokie nemoksos ir nesupranta krepsinio. Turi nuomone kuri visada teisinga (anot jo), o visi kas ja bando paneikt faktais ar statistika duoda tik sausa statistika ir nesupranta zaidimo "esmes".Jam finalas tik yra rodiklis, kuris turetu but visos komandos pasiekimas, bet nuraso tai tik 1 zaidejo kaip nuopelna.Dar vienas dalykas, Tdayjui top zaidejai yra tie kurie turi savybes, kurias kaip tycia visas yra susirinkes jo favoritas- Kobe Bryant, o tos savybes kuriu neturi Kobe yra krepsinio aiksteleje tik antraeiles ir nesvarbios(gynyba, rez. perdavimai, kamuoliu atkovojimas).Tai ka jus bandot uzsisikirtusiam fanbojui irodyt? Sekmes dauzant galva i siena :).


lol, debyl post of the year goes to peace.

Kaip pakalbėjai už mane, gaila, kad nei vienas iš šitų dalykų netinka man, next try maybe?
Žiūrėti...
2013-01-22
+7
Atsakyti
Benaslol. Amare? Aukštaūgis kuris gynyboje nežaidžia laikai labai aukšto lygio žaidėjo? Kur tavo teigimai, kad Griffin'as, Love yra nieko verti aukštaūgiai, jei jie nesugeba žaisti gynyboje? Be to, treneris Antonis buvo.Andre Milleris.. Pirma sezoną rookie su jo turėjo nuvesti į finalą?Iverson'as nors gynybą jam neegzistavo, tačiau dėl jo sutinku.Nene, Tyson'as lol... Kur tokius palyginsi su Shaq, Bynum, Howard, Ron, Nash, Odom, Gasol, Payton.. Neabejotinai Carmelo turėjo geresne komandą, negu Kobe. :DD


Iversonui gynyba neegzistavo :DD Tu jau kelintą kartą tragiškai nusišneki apie iversoną, give it up.

Tai ble, gasolis minkštas kaip pagalvė, kobe savanaudis, bynumas visad traumuotas, fishas senių senis, odomas vidutiniokas. Čia taip nitpickint prie kiekvieno žaidėjo silpnų savybių galim, esmė, kad amare kai sveikas yra all-staras, iversonas išvis all-time greatas, nene su tysonu labai geri centrai.

Melo didžiąją karjeros dalį turi geresnę komandą negu kobė.

Bynumas 20 minučių finalų laikais žaist galėjo, ko čia jį kiši? Artestas prie philo vidutiniokas, nashui 39, gasolį jau komentavau, paytonas išvis tragedija lakersam buvo, visiška tragedija
Žiūrėti...
2013-01-22
+4
Atsakyti
RyuzakiTDaYBenasTDaYMelo>>> Kobe in clutchParodyk man melo status final... nevermind.Parodyk man bent viena Melo teammat'a, kuris lygintus su tokiais, kokiais turėjo/turi Kobe.Tu man iš tikro primeni Dvitaške Dina, jei girdėjęs tokia.Nope, negirdėjęs.Billupsas, iversonas, amare, tysonas chandleris, nene, andre millerApskritai buvo vienoj komandoj vienu metu su billupsu, nene, afflalo, jr smithu, ty lawsonu, gallinari, wilsonu chandleriu, harringtonu, andersenu ir kenyonu martinu, kobės komanda niekada nebuvo tiek stackinta ir apskritai dažnai pervertinamos kobės komandosRyuzakiTDaYMelo>>> Kobe in clutchParodyk man melo status final... nevermind.o tau ziuriu niekaip nedaeina, kad i finala patenka komanda, o ne zaidejas? Kur buvo Kobe sproges 04-08 laiko tarpe?04 metais žaidė finale, 08 metais žaidė finale, tam laiko tarpe vieno žmogaus armija garbingai kapojosi su 1-2 seeduneteisingai parasiau (turejo but nuo 04 sezono pabaigos iki 08 pradzios (nuo iki) tai gautusi 05-07


tai čia NETGI trys metai. :D

KnicerbockerisTDaYBenasTDaYMelo>>> Kobe in clutchParodyk man melo status final... nevermind.Parodyk man bent viena Melo teammat'a, kuris lygintus su tokiais, kokiais turėjo/turi Kobe.Tu man iš tikro primeni Dvitaške Dina, jei girdėjęs tokia.Nope, negirdėjęs.Billupsas, iversonas, amare, tysonas chandleris, nene, andre millerApskritai buvo vienoj komandoj vienu metu su billupsu, nene, afflalo, jr smithu, ty lawsonu, gallinari, wilsonu chandleriu, harringtonu, andersenu ir kenyonu martinu, kobės komanda niekada nebuvo tiek stackinta ir apskritai dažnai pervertinamos kobės komandosRyuzakiTDaYMelo>>> Kobe in clutchParodyk man melo status final... nevermind.o tau ziuriu niekaip nedaeina, kad i finala patenka komanda, o ne zaidejas? Kur buvo Kobe sproges 04-08 laiko tarpe?04 metais žaidė finale, 08 metais žaidė finale, tam laiko tarpe vieno žmogaus armija garbingai kapojosi su 1-2 seeduGalo ir Wilsono nebuvo :/


Jo, my bad, į juos gi iš itradeino melo.

Esmė, kad vis tiek visiškai stackintose komandose žaidė
Žiūrėti...
2013-01-22
+6
Atsakyti
PioNTDaYHowardas tragedija vaikščiojanti, tikrai mieliau turėčiau asiką, noah, mcgee, gasolį, kitą gasolį, randolphą, duncaną, kg vietoj jo. Fuck, net chrisas boshas mano komandoj greičiau atsirastų negu šitas scrubas.Žiaurus marketingo fluxas čia, nes girdėjau, kad yra žmonių, kurie dar tiki, jog jis top 5 centras lygoj. Kam tu ta Kobe vis gini? Jis šiaip yra nusipelnes kažkiek visu žmoniu respect, bet kolkas jis skandina komandą sutik su realybe ir neišsukinėk to Kobe.. Kiek galima? A? Daug žaidėju žaidžia tiek kiek Kobe ir jie negauna poilsio ir puikiai žaidžia visados...


http://www.pictureshack.us/images/26534_...
Žiūrėti...
2013-01-22
-2
Atsakyti
BenasTDaYMelo>>> Kobe in clutchParodyk man melo status final... nevermind.Parodyk man bent viena Melo teammat'a, kuris lygintus su tokiais, kokiais turėjo/turi Kobe.Tu man iš tikro primeni Dvitaške Dina, jei girdėjęs tokia.


Nope, negirdėjęs.

Billupsas, iversonas, amare, tysonas chandleris, nene, andre miller

Apskritai buvo vienoj komandoj vienu metu su billupsu, nene, afflalo, jr smithu, ty lawsonu, gallinari, wilsonu chandleriu, harringtonu, andersenu ir kenyonu martinu, kobės komanda niekada nebuvo tiek stackinta ir apskritai dažnai pervertinamos kobės komandos

RyuzakiTDaYMelo>>> Kobe in clutchParodyk man melo status final... nevermind.o tau ziuriu niekaip nedaeina, kad i finala patenka komanda, o ne zaidejas? Kur buvo Kobe sproges 04-08 laiko tarpe?


04 metais žaidė finale, 08 metais žaidė finale, tam laiko tarpe vieno žmogaus armija garbingai kapojosi su 1-2 seedu
Žiūrėti...
2013-01-22
-3
Atsakyti
Esmė, kad šitai komandai trūksta talento. Žiūrėti...
2013-01-22
-3
Atsakyti
Howardas tragedija vaikščiojanti, tikrai mieliau turėčiau asiką, noah, mcgee, gasolį, kitą gasolį, randolphą, duncaną, kg vietoj jo. Fuck, net chrisas boshas mano komandoj greičiau atsirastų negu šitas scrubas.

Žiaurus marketingo fluxas čia, nes girdėjau, kad yra žmonių, kurie dar tiki, jog jis top 5 centras lygoj.
Žiūrėti...
2013-01-22
Atsakyti
Duotų kobei dvi-tris varžybas pailsėt atsigautų visas žaidimas lakersų, tai ne, d'antoni logic.

Bye bye playoffs, we'll MISS you
Žiūrėti...
2013-01-22
-3
Atsakyti
Melo>>> Kobe in clutch


Parodyk man melo status final... nevermind.
Žiūrėti...
2013-01-22
-6
Atsakyti
KnicerbockerisTDaYKokia proga prasideda pirmadienį aštuntą valandą mačai?ale ekspertas toks ir nežinai kas per diena (chuckle)


Pz, gerdamas kool-aidą ir beskaičiuodamas pavogtus dviračius ir arbūzus užmiršau kokia diena šiandien.

All hail the major racist
Žiūrėti...
2013-01-21
-4
Atsakyti
Eina nahui, žaidė kaip geriausias centras lygoj Žiūrėti...
2013-01-21
-4
Atsakyti
Kokia proga prasideda pirmadienį aštuntą valandą mačai? Žiūrėti...
2013-01-21
+5
Atsakyti
JesusAthletictu stalkeri maziau lok ko cia lendi kur nereikia neismanai kases tai tylek bambali nukaresAgirdž, tu če biški bazarą valdyk, ė !!ą Jei rimčiau, tai tu pastoviai juodai nusikalbi. Nejaugi pats nejauti ? Tikiuosi, kad tu dar labai jaunas, nes jei ne, reikėtų susirūpinti.


Gi trolina, nepriimk rimtai jo
Žiūrėti...
2013-01-21
-9
Atsakyti
BlackAcidTDaYMiamiBig3TDaY sakai nei vieno reikšmingesnio game winnerio Melo nera įmetes, Prieš Dalase 2009 playoffuos, prieš Cavs 2010 per Lebrono rankas, pernai prieš Bullius ir dar kokius 7 galėčiau išvardint, sakai šypsos? Ir? Tai tik parodo, kad jis yra clutchas, nes tokiu metu jis visai nesinervina, o priešingai būna atsipalaidaves. Gerai sakai nėra svarbaus game-winnerio pataikes, o tai kokį svarbesnį game-winnerį yra pataikes Irvingas, pvz kuo jo game-winneriai svarbesni už Cp3 ar J.Jonhsono? :D kad tu jį į top 5 dedi? Taip Kyrie yra nerealus žaidėjas, bet dar tikrai į top 5 clutch player nepatenka.Tai parodo, kad jis goofballas, kuris kol nesurimtės nieko nepasieks, lebronas toks pats buvo, anuose PO visiškai pasikeitė, visai kitas žmogus buvo ir laimėjo.Tai, kad Melo nieko nepasiekęs, kame tie reikšmingi gamewinneriai?Kyrie dėl charakterio įkišau, jis bent nežvengtų trim sekundėm likus ir gavinėjant ant dviejų.StifmeisterLeiskit pridetiKOBE RECORDS:Kobe= NBA record most missed shots in a gameKobe= NBA record most missed shots in a regular seasonKobe= NBA record most missed game winnersKobe= NBA record most missed buzzer beatersKobe= NBA record worst shot attempt to assist ratio (this screams selfishness)Kobe= NBA record only finals MVP to not shoot above 50% in a single finals game (he did it in 2009 and 2010)Kobe= NBA record worst shooting performance by any finals MVP in history (40% shooting)lolAš ir nežvengiu kai lemtingas momentas būna kašę žaidžiant,tai gal ir mane dėl charakterio,o ne sugebėjimų į Top 5 įmesk? :)) Argumentai vaikiški Tavo. Ir mesk tą vaikišką anglišką žargoną..


lol ką mano manieros rašymo internete turi bendro su vaikiškumu.

lol, gerai, kad čia vienintelis argumentas. Jis jau gal keturis gamewinnerius turi antrus metus lygoj žaisdamas, statistiškai clutche žvėris ir kaip sakiau rimtai žiūri į rungtynes
Žiūrėti...
2013-01-21
-15
Atsakyti
StifmeisterTDaYMiamiBig3TDaY sakai nei vieno reikšmingesnio game winnerio Melo nera įmetes, Prieš Dalase 2009 playoffuos, prieš Cavs 2010 per Lebrono rankas, pernai prieš Bullius ir dar kokius 7 galėčiau išvardint, sakai šypsos? Ir? Tai tik parodo, kad jis yra clutchas, nes tokiu metu jis visai nesinervina, o priešingai būna atsipalaidaves. Gerai sakai nėra svarbaus game-winnerio pataikes, o tai kokį svarbesnį game-winnerį yra pataikes Irvingas, pvz kuo jo game-winneriai svarbesni už Cp3 ar J.Jonhsono? :D kad tu jį į top 5 dedi? Taip Kyrie yra nerealus žaidėjas, bet dar tikrai į top 5 clutch player nepatenka.Tai parodo, kad jis goofballas, kuris kol nesurimtės nieko nepasieks, lebronas toks pats buvo, anuose PO visiškai pasikeitė, visai kitas žmogus buvo ir laimėjo.Tai, kad Melo nieko nepasiekęs, kame tie reikšmingi gamewinneriai?Kyrie dėl charakterio įkišau, jis bent nežvengtų trim sekundėm likus ir gavinėjant ant dviejų.StifmeisterLeiskit pridetiKOBE RECORDS:Kobe= NBA record most missed shots in a gameKobe= NBA record most missed shots in a regular seasonKobe= NBA record most missed game winnersKobe= NBA record most missed buzzer beatersKobe= NBA record worst shot attempt to assist ratio (this screams selfishness)Kobe= NBA record only finals MVP to not shoot above 50% in a single finals game (he did it in 2009 and 2010)Kobe= NBA record worst shooting performance by any finals MVP in history (40% shooting)lolgrynas Skipo wannabis. Cia laimejo delto kad nesisypsojo ane? todel kad skaite knyga ir meditavo?


Kaip matai istoriją rodo, kad taip :)
Žiūrėti...
2013-01-21
+10
Atsakyti
MiamiBig3TDaY sakai nei vieno reikšmingesnio game winnerio Melo nera įmetes, Prieš Dalase 2009 playoffuos, prieš Cavs 2010 per Lebrono rankas, pernai prieš Bullius ir dar kokius 7 galėčiau išvardint, sakai šypsos? Ir? Tai tik parodo, kad jis yra clutchas, nes tokiu metu jis visai nesinervina, o priešingai būna atsipalaidaves. Gerai sakai nėra svarbaus game-winnerio pataikes, o tai kokį svarbesnį game-winnerį yra pataikes Irvingas, pvz kuo jo game-winneriai svarbesni už Cp3 ar J.Jonhsono? :D kad tu jį į top 5 dedi? Taip Kyrie yra nerealus žaidėjas, bet dar tikrai į top 5 clutch player nepatenka.


Tai parodo, kad jis goofballas, kuris kol nesurimtės nieko nepasieks, lebronas toks pats buvo, anuose PO visiškai pasikeitė, visai kitas žmogus buvo ir laimėjo.

Tai, kad Melo nieko nepasiekęs, kame tie reikšmingi gamewinneriai?

Kyrie dėl charakterio įkišau, jis bent nežvengtų trim sekundėm likus ir gavinėjant ant dviejų.

StifmeisterLeiskit pridetiKOBE RECORDS:Kobe= NBA record most missed shots in a gameKobe= NBA record most missed shots in a regular seasonKobe= NBA record most missed game winnersKobe= NBA record most missed buzzer beatersKobe= NBA record worst shot attempt to assist ratio (this screams selfishness)Kobe= NBA record only finals MVP to not shoot above 50% in a single finals game (he did it in 2009 and 2010)Kobe= NBA record worst shooting performance by any finals MVP in history (40% shooting)


lol
Žiūrėti...
2013-01-21
-3
Atsakyti
tromoosImprovVAt būtent,kad pats laikas būtų,o tu vis kartojiesi ir kartojiesi.Man pasistojo klausimas, kodėl tu TDaY refutuni? Manaisi turįs killer instinctą, ar dediesi suprantąs krepšinį "advanced status kaip TDaY"?


ImprovVAt būtent,kad pats laikas būtų,o tu vis kartojiesi ir kartojiesi.


lol, lietuviai.
Žiūrėti...
2013-01-21
+8
Atsakyti
tromoos"ar ar ar, viskas susideda į vieną - nebuvo clutch. Neieškok šieno kupetoj adatos, esmė, kad drąsa noras, galimybės susideda į clutch gene'ą, killerio instictą kaip nori taip vadink, esmė, kad clutch gene'as akivaizdžiai egzistuoja, kobe tragiškas rungtynes žaisdamas dvi iš eilės vis tiek ketvirtam kėliny pasirodo, 3/20 rungtynes žaidžia įmeta gamewinnerį, jordanas finalų gm 6 14-34 ir vis tiek įmeta gamewinnerį. Stengies neigt tą, kas akivaizdu."Hell no :DČia tamstai taip rodo ir yra nemenka galimybė, kad tamsta klysta. Tai kad minėti žaidėjai sumetė tuos metimus(aš esu matęs 2000m halėj kaip Herrerosas Realui atnešę pergalę lemiamu metimu, nors iki tol buvo 0/8 metimų ir pelnė tik 3 taškus, bet pačius svarbiausius), tie pavyzdziai rodo tinkamą kamuolio įžaidimą, judėjimą, silpną gynybą IR SĖKMĖS faktorių, kas sporte ir ypač sporte reikalaujančiame tikslumo (kaip šaudymas) yra pasitaikantis reiškinys. Į ką noriu atkreipti dėmesį (ką galbūt tu sieji su clucth gene, crunch-time magic stic, killer instinct, cumfort zone ir pan), tai žaidėjo (ne)PASITIKĖJIMĄ SAVO JĖGOM. Tas tikrai egzistuoja ir nuo to priklauso lemiamo metimo baigtis (tavo minėti pvz, Šaro dx pvz ir atvirkštinis pvz kaip Šiškausko dafigą brickinimų svarbiausiuose mačuose, svarbiausiom akimirkom (~15 priskaičiuočiau)). Kad Kobės, MJ pasitikėjimas savo jėgom yra didesnis už tarkim LBJ, tai yra de facto. Visa tai, visas tas pasitikėjimas ir ateina iš vaikystės - kaip, kur ir su kuo augai, kas kaip tave paveikė ir pan.Jokie genai, instinktai ir komforto zonos neegzistuoja lygiai taip pat kaip ir vaiduokliai, čia tokių klounų kaip skipas išmislas neturintis realaus pagrindimo. Juokingiausi tie, kurie tuo tiki ir naudoja tuos išsireiškimus(no offence).


Tarp kitko norėčiau žinot ką tu laikai komforto zona, jeigu psichologinę būseną, kurią paveikia kitas žaidėjas trashtalku ta vėlgi tikrai egzsituoja, opencourtnba channely rasi gerų pokalbių apie trastalkerius, kg dar šiemet iš melo paliko šūdą vienu komentaru apie jo mergą.

Bėda, kad tie išsireiškimai turi pagrindą ir tūkstančius pavyzdžių, kai tavo bandymas juos sumenkint neturi jokio realaus tiesiog nuomonę, kad neegzistuoja ar, kad tai tiesiog sėkmė.

Jo, clutch yra tiesiogiai priklausomas nuo pasitikėjimo savo jėgom. Sakau vadink kaip nori, akivaizdu, kad yra.
Žiūrėti...
2013-01-21
+8
Atsakyti
«  38 39 40 41 42 43 44 45 46  »