Džiaugiuosi, kad treneris pasodino Artest'ą ant suolo ir kuo toliau, tuo trumpiau jis praleidžia aikštelėje. Degradavęs jau visai, nėra reikalo laikyti aikštelėje vien dėl vardo. Galbūt sėdėjimas ant suolo motyvuos jį ir sezono pabaigoje pradės žaisti taip kaip gali, nes talento turi daugiau nei Barnes su Ebanks kartu sudėjus. Žiūrėti...
2012-01-09
+3
Atsakyti
ColdbergAnthony buvo PF 2008 metais, o ne Briedis.


Gali būti, tiksliai neprisimenu. Esmės tai nekeičia. SF/PF penkete dalinsis James su Durant, o Anthony kils nuo suolo.
Žiūrėti...
2012-01-08
-4
Atsakyti
WattzDėl sudėties pritariu tau, tik pozicijas mano nuomone ne taip surašei. James labiau SF, o Bosh PF.


Lebronas beveik visada žaidžia sunkiuoju kraštu FIBA turnyruose. Tas pats ir su mūsų Kleiza. NBA jis SF, FIBOS turnyruose žaidžia PF. James sveria daugiau net už Javtoką, yra šoklesnis už Kalnietį ir bėga greičiau už Kleizą. Jis gali bet kuriuoje pozicijoje žaist, bet naudingiausias rinktinei bus žaisdamas PF.

Bosh'as yra PF, bet PF ir taip užkimšta gerais žaidėjais (net Stoudemire'iui vietos neberandu dėl jo, mano manymu, prastos gynybos), o centrų nėra. Kadangi Bosh'as yra aukščiausias iš jų (211cm) ir yra taiklus (gali metyt tritaškius, kas praplėčia varžovų gynybą. T.y. Bosh'as gali stovėt prie tritaškio ir ištraukt varžovų centrą su savimi), manau jis keis Howard'ą. Ir šiaip jei gerai prisimenu, tai jis ir žaisdavo dažniausiai centru 2008 metais. Be to, nejaugi pamiršote, kad Odomas (208cm) buvo pagrindinis 2010 JAV rinktinės centras ? Dėl savo fizinio pranašumo amerikiečiams centimetrų stygius tikrai nemaišys ir Bosh'as drąsiai gali žaisti centru olimpiadoje.
Žiūrėti...
2012-01-08
+1
Atsakyti
PG: Paul, Rose, Williams.

SG: Bryant, Wade.

SF: Durant, Anthony.

PF: James, Griffin, Love.

C: Howard, Bosh.

Jeigu tokią rinktinę surinks, visi bus nušluoti nuo kelio dar labiau nei 2008 metais.

ORANDASDREAM TEAM sviecia,ispudinga kova bus.galiu garantuoti jav finale kaposis arba su lietuva ,arba su ispanais :)nors gal ir siek tiek ir pranciuzai :)


Net neaišku, ar Lietuva apskritai žais olimpiadoje, o tu jau finalą prognozuoji. Optimistas.
Žiūrėti...
2012-01-07
+3
Atsakyti
zirnisturbut dziaugies savo begaline ismone :D bet is tikro matosi, kad esi menkai issilavines ir pasizymi keista logika, kiekvienas kas studijuoja aukstojoje puikiai zino, kad isvadu negalima pateikti is isimciu, isimtys yra tiesiog pasalinamos is visos visumos ir tada daromos kazkokios isvados..


Daugiau nei akivaizdu, kad aš esu menkai išsilavinęs. Apie aukštąsias mokyklas ir logiką nieko nenusimanau, bet pasistengsiu gerbiamam eruditui atsakyti.

Gal kiek pasikarščiavau apačioje su žodžiai, bet tai buvo turbūt dėl to, kad kėliausi anksti ir žiūrėjau rungtynes tiesiogiai, ko 99% iš jūsų komentatorių nedaro. Tikėjausi gerų rungtynių, tačiau pamačiau Kobes begalvišką žaidimą.

Lakers įdėmiai stebiu nuo daugmaž tada, kada Kobe atėjo į NBA. Kadangi aš esu matęs kelis šimtus rungtynių su juo, galiu pasakyt, kad tokių "išimčių" Kobei pasitaiko gana dažnai. Vakar buvo viena iš tų dienų, kada tiesiog nieks nekrenta. Tai normalu, visiems pasitaiko. Tačiau protingas krepšininkas tokiu atveju daug nemėto - su Kobe dažniausiai atvirkščiai. Jeigu nekrenta - meta dar daugiau. Suprasčiau, jeigu dabar būtų 2006 metai, kada buvo savo karjeros pike ir aplinkui lakstė tokie talentai kaip Smush'as, Kwame, Mihm, Cook ir pan. Tuomet, jeigu komanda žaidžia blogai, duodam Kobei kamuolį ir žiūrim, kuo baigsis. Tačiau dabar, kai kalendorius rodo 2012 metus ir Kobe jau niekada nebežais taip kaip savo geriausiai laikais, ir kai komandoje yra tokie žaidėjai kaip Gasol ir Bynum (sakyčiau, geriausia C-PF tandemas NBA), jis sužaidė nesuvokiamai kvailai. Ypač turint omeny tai, kad dieną prieš tai Lakers priekis sudraskė Nuggets, šios rungtynės klostėsi panašiai ir tuomet kažkas Bryant šovė į galvą, kad reikia pamėtyti. Bad shot selection - visada buvo ir bus Kobes problema, dėl kuriuos jis niekada neturėjo sezono su geru pataikymo %. Kad ir su kuo lyginsi - praeities legendomis kaip Magis, Bird, MJ ar dabartiniais geriausiai krepšininkais kaip James ar Durant - Kobe nuo visų atsilieka taiklumu.

zirniso kaip zinia Kobe yra vienas is visu laiku geriausiu kasioru, bet pagal tavo teorija uzteko keliu nesekmingu rungtyniu ir nusprendei, kad jis niekam tikes? Jei sakai, kad Kobe zemo intelekto, tai i pagal tokia logika, pas mus daugelis krepsininku yra zemiau nei zemo intelekto, nes jie isvis nieko panasaus nera pasieke kaip Kobe.


Dar kartą perskaičiau savo komentarą ir neradau, kur būčiau jį niekam tikiuosiu krepšininku pavadinęs. Jis vis dar vienas geriausių. Ne pats aukščiausias krepšinio intelektas netrukdo jam gerai žaisti. Tai kartais trukdo komandai. Ar tu manai, kad krepšinio IQ yra svarbiausias komponentas žaidėjui ? Jeigu ant Babrausko kūno uždėtumėm Bryant'o galvą, ar pradėtų Steponas skairyti ir draskyti visus Europoje ? Labai abejoju. Ar aplenktų tave Schumacheris važiuodamas Žiguliu, jei sėdėtum už Ferrari Enzo vairo ? Kobe yra toks geras krepšininkas ne todėl, kad jis labai gerai išmano krepšinį, o todėl, kad jis žaidžia jį nuo tada, kada pradėjo vaikščioti, yra tikras darboholikas, kuris savo talentą nežmoniškai daug treniruodamasis nušlifavo iki maximumo. Aš nesakau, kad Kobe kvailas kaip koks zirnis, tiesiog nėra toks protingas kaip JAV media jį piešia.
Žiūrėti...
2012-01-02
+2
Atsakyti
Full retard rėžimu Kobe sužaidė. Kaip kažkas dar drįsta kalbėti apie aukštą jo krepšinio IQ. Joks protingas komandos lyderis taip niekada nesužaistų. Lakers priekis dominavo prieš silpnus Nuggets aukštaūgius, viskas, ką reikėjo daryti, tiesiog duoti jiems kamuolį ir žiūrėt kaip pelnomi taškai, o ne metyti kaip ąsilui per rankas. Jokių pasiteisinimų negali būti. Koks buvo tūpas 18 metų, toks ir liko. Dominuojantis Bynumas Kobei turbūt priminė Shaq'o laikus, kada reikėjo būtų pagalbiniu, todėl atėmė iš jo metimus ir pats bandė tapti herojumi. Vienu žodžiu, apgailėtina.

http://k.wigflip.com/Afe23wBy/roflbot.jp...
Žiūrėti...
2012-01-02
+1
Atsakyti
Vintage Kobe Bryant paskandino komandą. Browno vietoje nebūčiau leidęs jo į aikštelę paskutiniame kėlinyje išvis. Žiūrėti...
2012-01-02
+8
Atsakyti
JAV krepšinyje yra visa galva aukščiau už likusį pasaulį. Jeigu kažkas to nesuvokia, siulyčiau dažniau pasidairyti, kas vyksta už jų kaimo ribų. Veikėjui, kuris čia vis klaidingą statistiką pateikinėja ir bando įrodyti, kad JAV yra gaidžiai, nes ne visada laimi (įsivaizduojat, kokie nevykėliai ? Jie ne visada laimi !!1), noriu paaiškinti, kad sporte kartais pralaimi ir stipriausi. Tame ir yra sporto grožis. Kanadiečiai pralaimi ledo rutulį, brazilai pralaimi futbolą, taip pat ir amerikiečiai kartais pralaimi krepšinyje. Bet tai būna taip retai, kad kiekvienas jų pralaimėjimas yra didelė sensacija, dažniausiai tie pralaimėjimai būna kelias taškais ir tuomet, kai jų varžovai sužaidžia vienas geriausių rungtynių savo krepšinio istorijoje. Daugumai tų pralaimėjimų yra paaiškinimas, bet neturiu nei laiko, nei noro aiškint. Jeigu krepšinyje būtų sudarinėjami geriausių krepšininkų reitingai (taip kaip tenise), iš geriausių pasaulio 500 krepšininkų apie 400 priklausytų JAV ir tai turėtų suvokti visi, kas domisi toliau nei Žalgiriu. JAV galėtų atsiųsti tris rinktines ir jos visos būtų stipresnės už ispanus.

Ar amerikiečiai vėl lengvai nugalės 2012 ? Beveik nėra abejonių. Bet visko gali atsitikti, kartais ir Rudūpis padaro Lietuvos Rytą, ar Vilniaus "Perlas" patiesia Žalgirį. Ne gi darbar reikia įsikibti į tas sensacijas ir įrodinėti, kad va, tie nemoka žaist, nes ten pralaimėjo kažkada vieną kartą. Serijoje iki kelių pergalių JAV niekada nepralaimėtų, o vienose rungtynėse gali atsikit bet kas.
Žiūrėti...
2011-12-29
+6
Atsakyti
pkLrytasFanLakersai toliau "griauna" senąją komanda.Gasolis:Į Boozeri ir Korverio ka tu galvoji? apie ateiti jau reik galvoti lakersam nes kobei 33 atrodo jau o gasoliui 32 ar 33..


Ar taip sunku parašyt Gasol į google ir pasižiūrėti kiek jam iš tiesų metų ? Šis kvailas gandas paskelbtas bulvarinės ispanų spaudos, neverta kreipti dėmesio. Su tokiais mainais Lakers nei pagerėtų, nei atjaunėtų. Boozer + Deng galbūt suprasčiau, bet to jau Bulls nenorėtų, įtariu.
Žiūrėti...
2011-12-21
+1
Atsakyti
Riperis1Malagos Unicaja Maskvos CSKA (CSKA) kofas 1.53

2 Šarlerua Belgacom Spirou Tel Avivo Maccabi (MACCABi) kofas 1.35

3Kantu Bennet Stambulo Fenerbahce Ulker (Ulker) kofas 1.80

4Stambulo Anadolu Efes Madrido Real (Real) kofas 1.91

manau turėtu pavykti visi:)


Turbūt juokauji, tikimybė minimali, kad visi praeis. Su kombinuotais statymais niekur nenueisi, nors aišku kai suma tokia maža, tai ir pralaimėt turbūt neskaudu. Bet linkiu sėkmės :)

CSKA turi nulį motyvacijos žaisti šias rungtynes, nes tai nekeičia jų pozicijos turnyrinėje lentelėje, nenustebsiu, jei daugiau suolas gaus pasirekšt. Unicajai taip pat tai nieko nekeičia, bet namuose nesistengti neišeis.

Belgams paskutinės rungtynės Eurolygoje. Namuose, neskaitant pimų rungtynių, jie visada kovoja iki galo. Maccabi išvykose šį sezoną laimėjo kartą, vėlgi šios rungtynės nieko nekeičia turnyrinėje lentelėje. Sunku pasakyti, kodėl jie taip lengvai sutriuškino Efes paskutinės rungtynėse ir kaip tai paveiks jų žaidimą šiandien. Dažnai po labai gerų rungtynių seka blogos ir atvirščiai. (tas pats galioja ir Maccabi, nes prieš 9 ture iškovotą pergalę 39 tašku, jie patys buvo sutriuškinti 24)

Bennet Cantu paskutinėse rungtynėse sutriuškiti, bet namuose šiemet dar nepralaimėjo. Ulkeriui žūtbutinės rungtynės, labai sunku prognozuoti, kaip baigsis... 50/50

Vėlgi, neaišku, kaip tas pažeminimas paskutinėse rungtynėse paveiks Efes. Kai Panathinaikos sumindė Žalgirį, lažybų kontoros vokiečius laikė ryškiais favoritais praėjusiame ture, tačiau atvažiavo Žalgiris ir lengvai nugalėjo. Aš visada bijodavau statyt už komandos, kurios prieš tai rungtynėse atrodo be jokios normalios priežasties būdavo sutriuškintos ar pačios sutriuškina ką nors.

Siulyčiau statyti normalią sumą už tai, kad Žalgiris pirmaus daugiau nei 5 taškais po dviejų kėlinių, 1,85kof. (bent jau Top Sporte tiek siūlo, kitur nežiūrėjau) Manau, kad šiandien žalgiriečiai išbėgs labai motyvuoti ir užsidegę, sirgaliai taip pat labai palaikys nuo pat pradžių, nes pralaimėjimo atveju tai bus paskutinės Eurolygos rungtynės. Zagrebas nepratęs prie tokios armijos fanų, Žalgiriu šiandien pralaimėti būtų katastrofa, komandų meistriškumas skiriasi gana akivaizdžiai, todėl labai tikėtina, kad Žalgiris susikraus dviženklę persvarą jau po pirmos rungtynių pusės.
Žiūrėti...
2011-12-21
+3
Atsakyti
Tiesa, kad jis labiau tinka NBA krepšiniui dėl savo prasiveržimų ir greičio, bet dar didesnė tiesa, kad jis tiesiog nežaidė Žalgiryje. Nors fiziškai mačiau jį lakstantį aikštelėje, bet mintyse jis skrajojo kažkur kitur. Ko norėt - jaunas, kvailas, turtingas, turbūt pirmą kartą išvyko už JAV ribų, didelis kultūrinis šokas. O ir situacija neeilinė dėl NBA lokauto. Žaidi, kol neprasidės NBA, tad nenuostabu, kad jis čia atostogavo, atvyko tik pasitreniruoti, palaikyt formą prieš NBA. Kokia prasmė jam draskytis ir rizikuoti trauma, jei vistiek nebaigs sezono ? Aišku, jeigu būtų labiau subrendęs ir protingas žmogus, turėtų jausti kažkokią atsakomybę prieš fanus ar komandos savininkus, kurie tau moka atlyginimas. Na ką padarysi, nepasisekė. Garantuoju, kad jis būtų žaidęs visai kitaip, jeigu būtų pasirašęs kontraktą iki sezono pabaigos kaip Weems.

O kas dėl NBA vs. Eurolyga, tai skirtingos svorio kategorijos, akivaizdu, kuri lyga yra visa galva aukščiau. NBA vidutiniokai Kirilenko, Batum, Krstic, Gallinari, Farmer dominavo Eurolygoje. O kas būna, kai Europos žvaigždės bando užkariaut NBA ? Macijauskas, Jasikevičius, Spanoulis, tas pats Kleiza ten yra tik vidutiniokas, nors Europoje jis nesustabdomas. Geriausi žaidėjai, geriausi treneriai, geriausios komandos yra NBA. Nepritariu tik dėl tos "pasaulio čempionai" etiketės laimėjus NBA. Nors realiai visi supranta, kad geriausia NBA komanda yra geriausia pasaulio komanda, bet skelbti to nereikėtų, kai žaidi tik JAV ir Kanadoje. Na bet ką padarysi, kai kurie amerikiečiai galvoja, kad JAV yra visas pasaulis.
Žiūrėti...
2011-12-21
+1
Atsakyti
masterisBryantas jau nebe tas... Jau tai pasimate praeitu metu gale. Gasolis irgi jau ne stebuklas. Lakersam i PO patekt bus didelis pasiekimas.Tuo tarpu Los Andzelo valdyma perima Clipersai ir cia jau nieko nepadarysi. Geriausia komanda vakaruose.Geriausias NBA izaidejas Krisas Polas sujungia jegas su top3 pf Bleiku Grifinu ir top3 centru Deandre Dzordanu, taigi visiem reiketu susimastyti.As finaluose matau Cliperius vs Bulls/Wizards. Buliai turi labai gera sudeti, taciau buciau labiau linkes manyti, kad bus wizardsai ir siemet NBA valdys izaideju perdavimai puolejams.Wall Vesely vs Paul Griffin. Tai yra du duetai kuriu si sezona niekas nesustabdys ir cempiono titulas spresis ju dvikovoje.


Not sure if trolling, or just stupid.
Žiūrėti...
2011-12-20
+5
Atsakyti
TDaYGordonui 22 metai, jis visiškai sveikas, Paului kiek? 27, keliai supuvę, 90 procentų, kad jis netemps viso sezono, tai čia labai geri mainai?Kamanas padarytų LAC priekinę liniją tokią, kuri galėtų priešintis stipriosioms lygos priekinėm linijom, dabar du viščiukai, vienas puolime geras, kitas nupūst metimus kartais moka. Abu turi šuolius, abu nulį technikos. Antroj ano sezono pusėj išmoko žaist prieš Griffiną žaidėjai ir krito visi jo numeriai.Tiesiog LAC atrodo ant popieriaus super, bet su vieno žaidėjo trauma, kuri turi daugiau šansų įvykt, negu neįvykt sugrius baisiai, o ypač jeigu LAL įsigys ką nors greitesnio į įžaidėjo poziciją.


Internete per kelias sekundes gali sužinoti, kiek kam metų, spėlioti nereikia. CP3 26 metai, Gordonui šį savaitgalį sueis 23. Skiria juos 3,5 metų, ne 5 metai kaip bandai parodyt. Paul praėjusį sezoną neturėjo jokių problemų dėl kelių. Kodėl šį sezoną kas nors turėtų pasikeist ? Iš kur tokie absurdiški teiginiai kaip "90 procentų, kad jis netemps viso sezono" kyla ? Gi ne apie Bynumą ar Oden kalbam. Beprasmiška ginčytis, belieka palinkėt Hornets sėkmės atkrintamosiose, kur jie neabejotinai bus sustiprėję šį sezoną.
Žiūrėti...
2011-12-20
+27
Atsakyti
TDaYKartojau ir kartosiu, kad po mainų jie susilpnėjo.Prarado gerą SG, prarado gerą centrą, persepktyvų SF ir gavo vieną Paul'ą, kuris dėl savo kelių tikriausiai net nebaigs sezono.


Tu kartojai ir kartojai praėjusį sezoną, kad komanda su geriausiu žaidėju pasaulyje, geriausia priekine linija galaktikoje, geriausiu treneriui istorijoje ir gražiausiais marškinėliais NBA sezone nesistengia ir kai prasidės playoff'ai, visiems bus blogai, bet viskas baigėsi gėdingu 4-0 antrame raunde. Kartojai ir kartojai, kad Heat komanda su tuo labai blogu žaidėju, kurio vardo net nenoriu tau minėti, neperžengs pirmo raundo, tačiau viskas baigėsi tuo, kad pritrūko tik 2 pergalių iki čempionų titulo, dabar vėl kartoji ir kartoji kažką. Jeigu CP3 visiškai atsigavęs po traumos, jis vėl bus geriausias lygos įžaidėjas, kaip ir tą sezoną, kai Kobe tapo MVP (nors daug kas manė, kad Paul buvo labiau vertas). Gordon'as tikrai geras žaidėjas, bet jis ne CP3 kalibro. CP3 yra įžaidėjas, kuris daro viską (puikiai ginasi, labai retai klysta, turint omeny tai, kad kamuolys jo rankose beveik visada ir jis atlieka 10+ rezultatyviu perdavimų, pelno taškus geru taiklumu) Gordonas yra gynėjas pelnantis taškus vidutiniu taiklumu. Clippers turi daug ginklų puolime ir aukščiausio lygio įžaidėjas komandai labiau pravers neigu žaidėjas, kuris pats nori atlikt daug metimų. Kamanas pastoviai traumuotas, neaišku kaip ir kiek jis šį sezoną žais. Gal būtų galima išgirst tavo prognozes, kaip Lakers šį sezoną seksis ?

Pritariu dėl Knicks, jie daugiausiai gali pasiekt antrą raundą, kur vargu ar pasipriešins Heat arba Bulls (neabejoju, kad šios dvi komandos užims 1-2 vietas savo konferencijoje ir vėl žais rytų finale)
Žiūrėti...
2011-12-20
Atsakyti
Jeigu Lakers ir Clippers susitiks atkrintamosiose, manau, kad Lakers pralaimės vien dėl CP3, kurio niekas negali padengti Lakers komandoje. Ta pati problema, kaip ir praėjusį sezoną - Lakers nesusitvarko su greitais ir atletiškais gynėjais. Kobe senas ir akivaizdžiai nepersistengia gynyboje. (beje, šiose rungtynėse įvyko neįtikėtinas dalykas - Mike Brown'a paėmė pertraukėlę vos prasidėjus trečiam keliniui vien dėl Kobes, kuris vis nedengė Billups'o. Didžiausia pagarba jam už tai ! Gal jis privers Kobe žaisti ne tik puolime, bet ir gynyboje..) Fisher'as kad ir stengiasi, bet yra dar senesnis ir lėtesnis. Blake irgi nulis. CP3 mėgaujasi žaisdamas prieš Lakers, tą jis įrodė praėjusį sezoną pirmame raunde, kur su visiška vidutiniokų komanda dominuodamas sugėbėjo išplėšt dvi pergales. Tą pademonstravo ir šiandien, per 24min sužaidęs tiesiog žvėriškai.

Nežinau, nieko gero nesišviečia Lakers. Aišku, nebus labai blogai, bet ir finale aš jų nematau. Thunder, Mavs ir turbūt Clippers yra šiek tiek geresni šiuo metu. Nors ką žinot, sportas sunkiai prognozuojamas. Kol kas faktas tas, kad Lakers sudėtis yra prastesnė nei praėjusį sezoną (kuris baigėsi gana liūdnai). + naujas treneris, prie kurio neaišku kaip seksis komandai. Čia ne Žalgiris, treneriai nesikeičia kas mėnesį, Lakers visi buvo pripratę pries Phil'o sistemos ir staiga viskas pasikeitė.
Žiūrėti...
2011-12-20
-3
Atsakyti
Įdomu bus pažiūrėt, kaip tam čigonui seksis. Jo, kaip super įžaidėjo, burbulas jau seniai sprogo. Rubio statistiniai rodikliai Eurolygoje ir rinktinėje apverktini. Aišku, vis dar moka efektingai pasuoti, tokioje komandoje kaip Timberwolves tai turėtų jam suteikti šiek tiek minučių, gal daugiau fanų pritrauks į areną. Manau, kad jis NBA neišsilaikys, nors ką gali žinot... vis dar labai jaunas. Daug kas priklausys nuo trenerio, kokią jam rolę suteiks, kiek minučių gaus ir kaip komandos draugai amerikiečiai priims. Jeigu užsisidės per pirmus sezonus ant suolo, manau bėgs atgal į Ispaniją. Žiūrėti...
2011-12-13
-8
Atsakyti
"Ken Berger of CBSSports.com reports that Kwame Brown has signed a one-year deal with the Golden State Warriors for $7 million dollars."

Praėjusį sezoną Bobcats žaidė už veterano minimumą 1,3mln. Dabar gaus 5-6 kartus daugiau. Atrodo nesąmonė, už ką tam valkatai tokie pinigai, tačiau tai gana dėsningas rezultatas. Štai prie ko privedė tas faktas, kad NBA nebėra centrų. Warriors būtinai reikia aukštaūgio, nėra iš ko rinktis, paklausa centrų yra, pasiūlos ne, todėl komandos ir permoka konkuruodamos. Tas pats Marc Gasolis ar Chandleris neverti savo milžiniškų kontraktų.
Žiūrėti...
2011-12-13
-4
Atsakyti
Jie zada dabar Pau su Bynumu atiduot uz Howarda su Turkoglu....... Jeigu taip atsitiks, tai komanda lyginant su praejusiai metais susilpnes. Aisku ateitis siek tiek prasvieses turint geriausia NBA centra, kuris vis dar labai jaunas, bet komanda tik su 33 metu Kobe ir daug prastesne Shaq'o versija Howardu sansu iskovot zieda tur gerokaii maziau nei Kobe su Pau/Bynum/Odom. Krc esu labai nusivyles, atrodo Lakers pradeda rebuildinti komanda. Manau per anksti, galejo dar palikti esama sudeti + gauti koki bent vidutinioka izaideja ir visis sansai laimeti ziedus butu buve. Aisku, po keliu metu lauktu ne koks likimas, nes pagrindiniai zaidejai jau dabar yra pagyvene. Lakers nusprende juos iskeisti, kol jie dar kazko verti. Dabar kazkokia nesamone. Vien Pau yra lygiavertis, jeigu ne geresnis, puolime uz Howarda. Magic visas zaidimas buvo per ji, jeigu tiek kruvio uzmest ant Pau peciu, jis taip pat galetu pelnyti tiek tasku, be to, ispanai geras baudu metikas, Hoawardas apgailetinas. Gerai, kad CP3 nepavyko gauti, kuris yra tik savo seselis po sunkios traumos (beje trauma tokia pati, del kurios Roy baige karjera) ir neaisku kaip jis su Kobe susizaistu, nes abu megsta tureti kamuoli savo rankose. Vienu zodziu, eikit visi na. Žiūrėti...
2011-12-11
+8
Atsakyti
Kobe
WTF ? Nesuprantu Lakers pozicijos. Pau ir Odom uz izaideja ? Aisku izaidejas vienas geriausiu lygoj, bet taip pat ir Gasolis yra vienas geriausiu savo pozicijos zaideju lygoj ir + dar Odom'as...... priekinej linijos lieka tik traumu maisas su "bb dejau" poziuriu ant krepsinio Bynum'as ? Kazkokia cia nesamone.. Žiūrėti...
2011-12-09
-2
Atsakyti
LA
Pau jautrus zmogus, jauciu verke suzinojes, kad yra iskeistas. Kaip jis dabar zais LA, zinodamas kad ji norejo iskeist ? Žiūrėti...
2011-12-09
+1
Atsakyti
«  30 31 32 33 34 35 36 37 38  »