NusiraminkgrustnyjNusiraminkgrustnyjNusiraminkgrustnyjCia tik mano nuomone, galite nesutikti, bet Zalgirio problema ne treneriai, kaip galvoja Romka, o zaidejai. As mesciau puse komandos, nes zaidejai nemoka paprasciausiu dalyku: neskubeti, atiduoti kamuoli SAVAM zaidejui i rankas, atkovoti kamuolius, pataikyti.Pagal mano krepsinio supratima komandoje neturetu likti: Javtoko, DC, Klimaviciaus, Jankuno, Rakoviciaus, Delininkaicio ir... kaip tai neskambetu beprotiskai - Kalniecio. Taip pat man nepatinka Popoviciaus begiojimas aplink tritaski, zmones, atsimerkit, tokie zaidejai kaip Popas privalo vos pasitaikius progai mesti!Dar vienas pastebejimas treneriams: nereikia Lawsono ir Weemso varzyti schemose. Puikus pavyzdys - Miami Heat trenerio sprendimas del Big3 - svarbiausia apsiginkite, o puolime trise darykit ka norit. Patys matem iki ko tai privede - vos netapo cempionais. Paziurekite i Ty, begioja palei tritaskio linija, vis bando kazka komandiskai sukurti. Klausimas: ar verta zaideja, kuris yra individualiame zaidime kaip zuvis vandenyje varzyti kazkokiose schemose, plius dar kai jos neatnesa naudos? Kam NBA zaideja, kuris gauna daug laiko NBA, nera senas ar ne formoj laikyti puse maco ant suolo? Ir vietoje jo isleisti DC, zaideja, kuris skaicioja paskutinius metus krepsinyje, daro vaikiskas klaidas, nemeta, nors krepsinyje REIKIA mesti.Tas pats liecia ir Weemsa. Jei duotu jam laisves tai jis rinktu ir po 30 tasku. Jei kiti nemoka komandoje pataikyti, imtis iniciatyvos, tai kodel neduoti laisves puikiems krepsininkams kaip Ty ar Sony?Galite kritikuoti mane, bet as nesiginciuosiu su jumis. Tai tik mano nuomone.Sutinku su išvardytais žaidėjais, tik Jankūno nemesčiau. :)Aciu kad nepatingejai ir perskaitei visa mano zinute :) Na nezinau, kapitonas, kuris pasizymedavo taikliais metymais (net ir siemet per VTB) EL per tris macus pelne maziau negu 10 tasku. Kame slypi problema? Nesusikaupimas? Motyvacijos stoka? Tai koks tu po velniais kapitonas jei tave kamuoja tokios problemos :) Ne formoje? Tai kodel VTB pelno apie 20 tasku? :) Babrauskas bent bando tempti komanda, nors ir nera super zaidejas, o Jankunas uzsidaro viduje ir viskas, prisirenka prazangu ir tupi ant suolelio. :(Visi rinktinės žaidėjai savuosiuose klubuose žaidžia fantastiškai, išskyrus Žalgiriečius.. nežinau, kodėl Jankūnui neina.. gal nusiteikimas prastas..Na bet tas pats Jankunas net VTB zaidzia padoriai. Lieka tik vienas dalykas, kuriuo nesinori tiketi - klubo viduje isties kazkas rimtai negero. Bet nenoriu buti paranojiku.Tikėkimės , kad viskas bus gerai, Triufas turėtų pastatyt komandą...


Patiko, kad Trifas bande uzvedineti zaidejus, rekavo, bet kaip matom zaidejams gyliai nus... arba dar nesupranta Trifo nurodymu.
Žiūrėti...
2011-11-05
+9
Atsakyti
justas987grustnyjNusiraminkgrustnyjCia tik mano nuomone, galite nesutikti, bet Zalgirio problema ne treneriai, kaip galvoja Romka, o zaidejai. As mesciau puse komandos, nes zaidejai nemoka paprasciausiu dalyku: neskubeti, atiduoti kamuoli SAVAM zaidejui i rankas, atkovoti kamuolius, pataikyti.Pagal mano krepsinio supratima komandoje neturetu likti: Javtoko, DC, Klimaviciaus, Jankuno, Rakoviciaus, Delininkaicio ir... kaip tai neskambetu beprotiskai - Kalniecio. Taip pat man nepatinka Popoviciaus begiojimas aplink tritaski, zmones, atsimerkit, tokie zaidejai kaip Popas privalo vos pasitaikius progai mesti!Dar vienas pastebejimas treneriams: nereikia Lawsono ir Weemso varzyti schemose. Puikus pavyzdys - Miami Heat trenerio sprendimas del Big3 - svarbiausia apsiginkite, o puolime trise darykit ka norit. Patys matem iki ko tai privede - vos netapo cempionais. Paziurekite i Ty, begioja palei tritaskio linija, vis bando kazka komandiskai sukurti. Klausimas: ar verta zaideja, kuris yra individualiame zaidime kaip zuvis vandenyje varzyti kazkokiose schemose, plius dar kai jos neatnesa naudos? Kam NBA zaideja, kuris gauna daug laiko NBA, nera senas ar ne formoj laikyti puse maco ant suolo? Ir vietoje jo isleisti DC, zaideja, kuris skaicioja paskutinius metus krepsinyje, daro vaikiskas klaidas, nemeta, nors krepsinyje REIKIA mesti.Tas pats liecia ir Weemsa. Jei duotu jam laisves tai jis rinktu ir po 30 tasku. Jei kiti nemoka komandoje pataikyti, imtis iniciatyvos, tai kodel neduoti laisves puikiems krepsininkams kaip Ty ar Sony?Galite kritikuoti mane, bet as nesiginciuosiu su jumis. Tai tik mano nuomone.Sutinku su išvardytais žaidėjais, tik Jankūno nemesčiau. :)Aciu kad nepatingejai ir perskaitei visa mano zinute :) Na nezinau, kapitonas, kuris pasizymedavo taikliais metymais (net ir siemet per VTB) EL per tris macus pelne maziau negu 10 tasku. Kame slypi problema? Nesusikaupimas? Motyvacijos stoka? Tai koks tu po velniais kapitonas jei tave kamuoja tokios problemos :) Ne formoje? Tai kodel VTB pelno apie 20 tasku? :) Babrauskas bent bando tempti komanda, nors ir nera super zaidejas, o Jankunas uzsidaro viduje ir viskas, prisirenka prazangu ir tupi ant suolelio. :(ir tada lieka 3aukstaugiai kurie prisirenka prazangu, arba nesigina ir vsio... Reikia butinai 5aukstaugio Zalgiriui. Butu juokinga, jei Euroleagoj i PF statytu Kuzminska.


Reikia ne penkto aukstaugio, o is esmes atnaujinti priekine linija. Bet jau veloka, geri zaidejai nesivolioja be sutarciu, o gauti dar vienas kopijas dabartiniu aukstaugiu nesinori.
Žiūrėti...
2011-11-05
-4
Atsakyti
CheckNei vienas nepagalvojot, kad problema yra ne zaideju nusiteikime, o ju meistriskume? Aisku galima gincytis del Jankuno ir Javtoko, nes jie yra kazka irode tokiame lygyje. Bet tiek Klimavicius, tiek Delnas niekad nebuvo kazkuo daugiau nei statistai Eurolygoje. O Collinsas tiesiog paseno..


As apskritai nesuprantu ka Klima daro cia. Nezaide niekada gerame klube, karta tik buvo rinktineje, nesuprantamas valdybos zingsnis.
Žiūrėti...
2011-11-05
+12
Atsakyti
NusiraminkgrustnyjNusiraminkgrustnyjCia tik mano nuomone, galite nesutikti, bet Zalgirio problema ne treneriai, kaip galvoja Romka, o zaidejai. As mesciau puse komandos, nes zaidejai nemoka paprasciausiu dalyku: neskubeti, atiduoti kamuoli SAVAM zaidejui i rankas, atkovoti kamuolius, pataikyti.Pagal mano krepsinio supratima komandoje neturetu likti: Javtoko, DC, Klimaviciaus, Jankuno, Rakoviciaus, Delininkaicio ir... kaip tai neskambetu beprotiskai - Kalniecio. Taip pat man nepatinka Popoviciaus begiojimas aplink tritaski, zmones, atsimerkit, tokie zaidejai kaip Popas privalo vos pasitaikius progai mesti!Dar vienas pastebejimas treneriams: nereikia Lawsono ir Weemso varzyti schemose. Puikus pavyzdys - Miami Heat trenerio sprendimas del Big3 - svarbiausia apsiginkite, o puolime trise darykit ka norit. Patys matem iki ko tai privede - vos netapo cempionais. Paziurekite i Ty, begioja palei tritaskio linija, vis bando kazka komandiskai sukurti. Klausimas: ar verta zaideja, kuris yra individualiame zaidime kaip zuvis vandenyje varzyti kazkokiose schemose, plius dar kai jos neatnesa naudos? Kam NBA zaideja, kuris gauna daug laiko NBA, nera senas ar ne formoj laikyti puse maco ant suolo? Ir vietoje jo isleisti DC, zaideja, kuris skaicioja paskutinius metus krepsinyje, daro vaikiskas klaidas, nemeta, nors krepsinyje REIKIA mesti.Tas pats liecia ir Weemsa. Jei duotu jam laisves tai jis rinktu ir po 30 tasku. Jei kiti nemoka komandoje pataikyti, imtis iniciatyvos, tai kodel neduoti laisves puikiems krepsininkams kaip Ty ar Sony?Galite kritikuoti mane, bet as nesiginciuosiu su jumis. Tai tik mano nuomone.Sutinku su išvardytais žaidėjais, tik Jankūno nemesčiau. :)Aciu kad nepatingejai ir perskaitei visa mano zinute :) Na nezinau, kapitonas, kuris pasizymedavo taikliais metymais (net ir siemet per VTB) EL per tris macus pelne maziau negu 10 tasku. Kame slypi problema? Nesusikaupimas? Motyvacijos stoka? Tai koks tu po velniais kapitonas jei tave kamuoja tokios problemos :) Ne formoje? Tai kodel VTB pelno apie 20 tasku? :) Babrauskas bent bando tempti komanda, nors ir nera super zaidejas, o Jankunas uzsidaro viduje ir viskas, prisirenka prazangu ir tupi ant suolelio. :(Visi rinktinės žaidėjai savuosiuose klubuose žaidžia fantastiškai, išskyrus Žalgiriečius.. nežinau, kodėl Jankūnui neina.. gal nusiteikimas prastas..


Na bet tas pats Jankunas net VTB zaidzia padoriai. Lieka tik vienas dalykas, kuriuo nesinori tiketi - klubo viduje isties kazkas rimtai negero. Bet nenoriu buti paranojiku.
Žiūrėti...
2011-11-04
-2
Atsakyti
GamegrustnyjCia tik mano nuomone, galite nesutikti, bet Zalgirio problema ne treneriai, kaip galvoja Romka, o zaidejai. As mesciau puse komandos, nes zaidejai nemoka paprasciausiu dalyku: neskubeti, atiduoti kamuoli SAVAM zaidejui i rankas, atkovoti kamuolius, pataikyti.Pagal mano krepsinio supratima komandoje neturetu likti: Javtoko, DC, Klimaviciaus, Jankuno, Rakoviciaus, Delininkaicio ir... kaip tai neskambetu beprotiskai - Kalniecio. Taip pat man nepatinka Popoviciaus begiojimas aplink tritaski, zmones, atsimerkit, tokie zaidejai kaip Popas privalo vos pasitaikius progai mesti!Dar vienas pastebejimas treneriams: nereikia Lawsono ir Weemso varzyti schemose. Puikus pavyzdys - Miami Heat trenerio sprendimas del Big3 - svarbiausia apsiginkite, o puolime trise darykit ka norit. Patys matem iki ko tai privede - vos netapo cempionais. Paziurekite i Ty, begioja palei tritaskio linija, vis bando kazka komandiskai sukurti. Klausimas: ar verta zaideja, kuris yra individualiame zaidime kaip zuvis vandenyje varzyti kazkokiose schemose, plius dar kai jos neatnesa naudos? Kam NBA zaideja, kuris gauna daug laiko NBA, nera senas ar ne formoj laikyti puse maco ant suolo? Ir vietoje jo isleisti DC, zaideja, kuris skaicioja paskutinius metus krepsinyje, daro vaikiskas klaidas, nemeta, nors krepsinyje REIKIA mesti.Tas pats liecia ir Weemsa. Jei duotu jam laisves tai jis rinktu ir po 30 tasku. Jei kiti nemoka komandoje pataikyti, imtis iniciatyvos, tai kodel neduoti laisves puikiems krepsininkams kaip Ty ar Sony?Galite kritikuoti mane, bet as nesiginciuosiu su jumis. Tai tik mano nuomone.O kuom lietuvius pakeistum? kitu lietuviu nera, o uzsienieciu jau butu per daug.. o siaip tai is esmes sutinku, kad Ty su Weems duot daugiau laisves, nes matosi, kad visa galva geriau suzaidzia ant laisvu apsuku..


Kokio velnio negriebe Zalgiris D-MO? Manau vietoje Klimaviciaus tikrai tiktu. O is kitos puses, kam tie lietuviai? Kad LKL negalima tureti daug uzsieniecio? Tai paimkit kokius gerus lietuvius is Baltu, ar dar is kur, tegu LKL kapuojasi (isskyrus Rytas - Zalgiris), o VTB, EL tegu zaidzia uzsienieciai, kurie rodys puikius rezultatus ir atves Zalgiri i krepsinio elita.
Žiūrėti...
2011-11-04
+5
Atsakyti
ATIgrustnyjCia tik mano nuomone, galite nesutikti, bet Zalgirio problema ne treneriai, kaip galvoja Romka, o zaidejai. As mesciau puse komandos, nes zaidejai nemoka paprasciausiu dalyku: neskubeti, atiduoti kamuoli SAVAM zaidejui i rankas, atkovoti kamuolius, pataikyti.Pagal mano krepsinio supratima komandoje neturetu likti: Javtoko, DC, Klimaviciaus, Jankuno, Rakoviciaus, Delininkaicio ir... kaip tai neskambetu beprotiskai - Kalniecio. Taip pat man nepatinka Popoviciaus begiojimas aplink tritaski, zmones, atsimerkit, tokie zaidejai kaip Popas privalo vos pasitaikius progai mesti!Dar vienas pastebejimas treneriams: nereikia Lawsono ir Weemso varzyti schemose. Puikus pavyzdys - Miami Heat trenerio sprendimas del Big3 - svarbiausia apsiginkite, o puolime trise darykit ka norit. Patys matem iki ko tai privede - vos netapo cempionais. Paziurekite i Ty, begioja palei tritaskio linija, vis bando kazka komandiskai sukurti. Klausimas: ar verta zaideja, kuris yra individualiame zaidime kaip zuvis vandenyje varzyti kazkokiose schemose, plius dar kai jos neatnesa naudos? Kam NBA zaideja, kuris gauna daug laiko NBA, nera senas ar ne formoj laikyti puse maco ant suolo? Ir vietoje jo isleisti DC, zaideja, kuris skaicioja paskutinius metus krepsinyje, daro vaikiskas klaidas, nemeta, nors krepsinyje REIKIA mesti.Tas pats liecia ir Weemsa. Jei duotu jam laisves tai jis rinktu ir po 30 tasku. Jei kiti nemoka komandoje pataikyti, imtis iniciatyvos, tai kodel neduoti laisves puikiems krepsininkams kaip Ty ar Sony?Galite kritikuoti mane, bet as nesiginciuosiu su jumis. Tai tik mano nuomone.+1 ponas. Sutinku 100%.


Dekui :)
Žiūrėti...
2011-11-04
+5
Atsakyti
NusiraminkgrustnyjCia tik mano nuomone, galite nesutikti, bet Zalgirio problema ne treneriai, kaip galvoja Romka, o zaidejai. As mesciau puse komandos, nes zaidejai nemoka paprasciausiu dalyku: neskubeti, atiduoti kamuoli SAVAM zaidejui i rankas, atkovoti kamuolius, pataikyti.Pagal mano krepsinio supratima komandoje neturetu likti: Javtoko, DC, Klimaviciaus, Jankuno, Rakoviciaus, Delininkaicio ir... kaip tai neskambetu beprotiskai - Kalniecio. Taip pat man nepatinka Popoviciaus begiojimas aplink tritaski, zmones, atsimerkit, tokie zaidejai kaip Popas privalo vos pasitaikius progai mesti!Dar vienas pastebejimas treneriams: nereikia Lawsono ir Weemso varzyti schemose. Puikus pavyzdys - Miami Heat trenerio sprendimas del Big3 - svarbiausia apsiginkite, o puolime trise darykit ka norit. Patys matem iki ko tai privede - vos netapo cempionais. Paziurekite i Ty, begioja palei tritaskio linija, vis bando kazka komandiskai sukurti. Klausimas: ar verta zaideja, kuris yra individualiame zaidime kaip zuvis vandenyje varzyti kazkokiose schemose, plius dar kai jos neatnesa naudos? Kam NBA zaideja, kuris gauna daug laiko NBA, nera senas ar ne formoj laikyti puse maco ant suolo? Ir vietoje jo isleisti DC, zaideja, kuris skaicioja paskutinius metus krepsinyje, daro vaikiskas klaidas, nemeta, nors krepsinyje REIKIA mesti.Tas pats liecia ir Weemsa. Jei duotu jam laisves tai jis rinktu ir po 30 tasku. Jei kiti nemoka komandoje pataikyti, imtis iniciatyvos, tai kodel neduoti laisves puikiems krepsininkams kaip Ty ar Sony?Galite kritikuoti mane, bet as nesiginciuosiu su jumis. Tai tik mano nuomone.Sutinku su išvardytais žaidėjais, tik Jankūno nemesčiau. :)


Aciu kad nepatingejai ir perskaitei visa mano zinute :) Na nezinau, kapitonas, kuris pasizymedavo taikliais metymais (net ir siemet per VTB) EL per tris macus pelne maziau negu 10 tasku. Kame slypi problema? Nesusikaupimas? Motyvacijos stoka? Tai koks tu po velniais kapitonas jei tave kamuoja tokios problemos :) Ne formoje? Tai kodel VTB pelno apie 20 tasku? :) Babrauskas bent bando tempti komanda, nors ir nera super zaidejas, o Jankunas uzsidaro viduje ir viskas, prisirenka prazangu ir tupi ant suolelio. :(
Žiūrėti...
2011-11-04
-11
Atsakyti
Cia tik mano nuomone, galite nesutikti, bet Zalgirio problema ne treneriai, kaip galvoja Romka, o zaidejai. As mesciau puse komandos, nes zaidejai nemoka paprasciausiu dalyku: neskubeti, atiduoti kamuoli SAVAM zaidejui i rankas, atkovoti kamuolius, pataikyti.

Pagal mano krepsinio supratima komandoje neturetu likti: Javtoko, DC, Klimaviciaus, Jankuno, Rakoviciaus, Delininkaicio ir... kaip tai neskambetu beprotiskai - Kalniecio. Taip pat man nepatinka Popoviciaus begiojimas aplink tritaski, zmones, atsimerkit, tokie zaidejai kaip Popas privalo vos pasitaikius progai mesti!

Dar vienas pastebejimas treneriams: nereikia Lawsono ir Weemso varzyti schemose. Puikus pavyzdys - Miami Heat trenerio sprendimas del Big3 - svarbiausia apsiginkite, o puolime trise darykit ka norit. Patys matem iki ko tai privede - vos netapo cempionais. Paziurekite i Ty, begioja palei tritaskio linija, vis bando kazka komandiskai sukurti. Klausimas: ar verta zaideja, kuris yra individualiame zaidime kaip zuvis vandenyje varzyti kazkokiose schemose, plius dar kai jos neatnesa naudos? Kam NBA zaideja, kuris gauna daug laiko NBA, nera senas ar ne formoj laikyti puse maco ant suolo? Ir vietoje jo isleisti DC, zaideja, kuris skaicioja paskutinius metus krepsinyje, daro vaikiskas klaidas, nemeta, nors krepsinyje REIKIA mesti.

Tas pats liecia ir Weemsa. Jei duotu jam laisves tai jis rinktu ir po 30 tasku. Jei kiti nemoka komandoje pataikyti, imtis iniciatyvos, tai kodel neduoti laisves puikiems krepsininkams kaip Ty ar Sony?

Galite kritikuoti mane, bet as nesiginciuosiu su jumis. Tai tik mano nuomone.
Žiūrėti...
2011-11-04
-5
Atsakyti
Net liudna tapo :D Zalgirio isaugintas zaidejas... sudomino kita komanda, tiesiog puiku! :) (sarcasm) Žiūrėti...
2011-11-02
Atsakyti
PolloPriesingai nei lryto klubas Zalgiris nebankrutuos niekada.Susitaikykit .Beje noreciau Statybos atgimimo mielai uz ja sirgciau


Jau atgime
Žiūrėti...
2011-11-02
+1
Atsakyti
Gedaz_23Sveiki. Norėjau paklausti gal žinote kokiu torrent puslapių iš kurių būtų galima parsisiųsti pavyzdžiui eurolygos, vtb, adrijos ar acb lygos varžybų. Be Davka.net.


Jei supranti rusiskai, tai uzsiregistruok rutracker.org

Pats is ten siunciuosi EL rungtynes (be abejo ne visos rungtynes yra).
Žiūrėti...
2011-10-31
-7
Atsakyti
Ir dar vienas pastebejimas, kuris daugeliui nepatiks: kai Milaknio net neregistruoja, tada ir zaidimas buna labai jau nekoks :) Žiūrėti...
2011-10-29
-8
Atsakyti
AugustasLRgrustnyjAugustasLRsu pergale visus !!! PATAISE SAVAITGALIUI NUOTAIKA TAI TIKRAIAs rytfanis, bet tikrai nematau kuom cia dziaugtis? Kad rinktines krepsininkai nuliniai? Kad apie LT uzsienyje suzino vos tik pasakes Zalgiriis, Romanov, lapukai, sirgaliu varyma ant savu zaideju? Kai uzsiminama apie didziuju LT klubu varyma vienas ant kito? Tai ne svente, tai geda.NESIJAUDINK MUMS RYTFANIAMS - TAI SVENTE!


Paziuresim ka sakysi, kai rinktineje surinkti Zalgirio zaidejai S mals kaip ir dabar, o visi kiti jau pasens arba baigs karjeras... :)
Žiūrėti...
2011-10-29
-4
Atsakyti
AugustasLRsu pergale visus !!! PATAISE SAVAITGALIUI NUOTAIKA TAI TIKRAI


As rytfanis, bet tikrai nematau kuom cia dziaugtis? Kad rinktines krepsininkai nuliniai? Kad apie LT uzsienyje suzino vos tik pasakes Zalgiriis, Romanov, lapukai, sirgaliu varyma ant savu zaideju? Kai uzsiminama apie didziuju LT klubu varyma vienas ant kito? Tai ne svente, tai geda.
Žiūrėti...
2011-10-29
+7
Atsakyti
Visada bandziau surasti priezasciu kodel pralaimejo, nevariau ant nieko. Siandien neturiu ka pasakyti, tik viena zodi: geda... Žiūrėti...
2011-10-29
+6
Atsakyti
MesUžLietuvąMatyt šitas straipsnis: http://www.lrytas.lt/-125630868612561379... yra puikus pavyzdys, kad rytas rašo tiesą, taip?


Lrytas.lt viesai paskelbe savo nuomone, bet tai buvo grubiai sukurta. Visu pirma, tavo pateiktame straipsnyje Lrytas nemelavo: jie nekaip negaletu suzinoti kas ivyks po metu (ar pergale, ar fiasko). Taip kad sakyti, kad jie melavo sioje situacijoje nekorektiska. Antra, jie meluotu siame straipsnyje, jei jis pasirodytu po to kai Lietuva uzeme 3 vieta, o Lrytas butu nepatenkintas siuo treneriu ir itikinetu visuomene, kad jis yra visiskas nulis ir laimejom tik zaideju deka.

Taip kad ismok pagaliau skirti situacijas, analizuoti, o ne karstakosiskai badyti akis ir persti savo "nesaliska" nuomone.
Žiūrėti...
2011-10-28
-3
Atsakyti
MesUžLietuvąDeja, aš turiu savo visiškai nešališką savo nuomonę, priešingai negu tu, "Vainausko kareivėli". Jeigu spauda yra cituojama turi būti nurodamas tinklapis arba laikraščio pavadinimas, o ne parašyta "Lietuvos ryto inf"


http://basketball.sport-express.ru/revie...

Jei be abejo moki skaityti. Taip kad is pradziu pats pasidomek pries juodinant kitus. Ir neskleisk ereziju.
Žiūrėti...
2011-10-28
+1
Atsakyti
Susiimam BLE!!! Minute liko atkenteti!!! Žiūrėti...
2011-10-25
+4
Atsakyti
Paskaicius jusu komentarus, tai juokas ima :) Del visko kaltas Rytas, Ryto fanai, Vainauskai. Ar Jus beprociai ar tik issidarbinejat? Dar nepamirskit sukurti fantazijas, kad Vainauskai papirko Lawsona, todel jis taip ir parase. Juokingai viskas cia atrodo, tik ,deja, Lawsonui nelabai juokinga, nekoki ispudi jam Lietuva paliks. Žiūrėti...
2011-10-25
-8
Atsakyti
Sakot nebloga pamaina? :D Cia bomba :) Sakyciau dvigubai geriau uz Novica :) Tikiuosi nesubliuks ten Pocius :) Žiūrėti...
2011-10-25
+7
Atsakyti
«  49 50 51 52 53 54 55 56 57  »