a girdi tdayar atsakysi is kur tokia statistika kad kobe daugiausiai i posta pasuoja metu metus? eilini karta bandai apgauti vaikucius


Buvo straipsnis espn.com prieš gerus du metus
Žiūrėti...
2012-12-01
+4
Atsakyti
BenasIlgauskas toksai svarbus buvo, kad playoffuose jisai žaidė 7 rungtynėse vidutiniškai 10min rinkdamas 1.7 taško. Puiku, jis nebuvo role-playeris, jo role buvo star komandoje.wtf? Tu iš dienos į diena pasakoji, kad reg sezonas visiškai nesvarbus, o dabar reg sezono status vis dedu visų.. Ar atsisakysi šio posakio, kaip su Ray Ray gynyba?Kobe Bryant'as10-11 - 3.3 asisto 3.10 klaidų9-10 - 5.5 asisto 3.43 klaidųPhil Jackson;He’s maybe a pass first and shoot second player(Apie LeBrona). Whereas, you know, Michael or Kobe are like, “I’m gonna shoot this ball.” Every time they get the ball, they’re looking to score. LeBron’s not like that. And I love that about him. But he also, when he goes after scoring, he’s also terrific. You want a player that can do both. I tried to get Kobe to do both for numbers of years, and he could. But his first instinct is to beat the guy that’s in front of him.Brown'as nieko nesuprantantis? Kodėl tada jis gan neblogai vadovavo Cavs'ams? Ar tik nemėgsti jo dėl to;


Nes cavsai jauni ir neturėjo žaidėjų su charakteriais.

įdomu kas 10-11 metų lakersuose šūdo nemalė be bynumo?
Žiūrėti...
2012-12-01
-6
Atsakyti
Benasdgdfgdgtaip neneigiu čia neargumentai apie clipperius ar, kad BJ ir ME patys bukiausi undersized sg, bet tokių yra vienetai, o heat fanai (gloryhunter is a hard job) iš vis net argumentų nesugeba rast. Aš vadinau lebroną savanaudžu dėl jo siekimo statistikos(clevelande). O jei Kobe toks savanaudis tai kodėl jis jau n metų tarp neįžaidėjų vienas iš top lyderių APG???Kobe daro pagal savo žaidimo stilių tikrai nemažai asistu. Tačiau jis turi/turėjo geriausius big man'us lygoje. P.Gasolį ir A.Bynum'ą kurie puolimo arsenalą turi fantastiška. (P.Gasol dabar žaidžia šūdinai, pripažinsiu). Tačiau jisai išmesdavo/pramesdavo LABAI daug metimu ir jo klaidų skaičius buvo beveik toksai pat, kaip jo asistu vidurkis.


Kad nebenusišnekėtum -

Metai - APG - TOPG

07-08 - 5,4 - 3,1

08-09 - 4,9 - 2,6

09-10 - 5,0 - 3,2

10-11 - 4,7 - 2,1

11-12 - 4,6 - 3,5

Ką nors artimo tarp asistų ir vidurkių jis turėjo tik 11-12, kada atėjo puolime nieko nesuprantantis brownas.

Key wordai tavo poste - turi fantastišką puolimo arsenalą, jiem paduodi, jie dar kol apsižiūri, pradeda driblinguot, padaro judesį ir nuplaukia asistas. Kobė lyderiavo metų metus pagal pasus į postą.
Žiūrėti...
2012-12-01
Atsakyti
LeoMessiNu bent jau seniau tavo komentaruose buvo aiškiai įžvelgiama neapykanta LeBronui, dabar jau ji taip ryškiai nesimato. Kalbant apie LeBrono ,,naparnykus" Klyvlende tai bus įdomu ką pasakysi po šio sezono, jei Kobe nelaimė žiedo, nes Nash, MWP, Pau, Howard, Hill, Blake, Meeks > Mo, Z, Saq, Delonte, Varejao, Hickson. O juk nepamirškim, kad pagal tave, ir Kobe => LeBron.


Jau LeBrono fanai tyli apie tuos naparnkys, matydami kaip Varejao 16-15 status turi :D

Nelabai ką tai ir keistų, PO visiškai priklauso nuo match-upų ir sveikatos.

BenasAllen'as prastas defenderis? O kodėl kai jis buvo Boston'e tu pasakojai, kaip gerai jis dengiasi PnR ir t.t.? O jau į Heat nuėjo ir fsio baigtas kriukis?Nesupratau ką tu norėjai pasakyti, per daug vartoji gal? O taip tai, Kobe į lyga atėjo 17metų jei neklįstu(ar 18?) ir jau pirmaisiais metais(patikslinsiu, kad neapsiverktum, po 4), laimėti žiedą yra tikrai neeilinis dalykas. Tas pats Jordan'as iškovojo tiktais sulaukęs 28 metu. Todėl tokiam jaunam ir jau turėti 3 žiedus tau psichologiškai yra daug lengviau kovoti dėl kitų.Visi nusisuko tada, kai Kobe išprievartavo mergina? Tiktais tada nori pasakyti?Jordan'as yra neeiline asmenybė krepšinyje. Savo amžiuje turėjo daug kritikos, todėl su šitu teiginiu sutinku. Kobe? Howard'as. Kas išviso kritikavo? Howard'a(be Shaq žinoma)Ilgauskas? Lol, jis buvo tik statistas, jį beveik neišleisdavo žaisti jau. Po kitų metu jis baigė karjera..Shaq'as žaidė neblogai, bet taip pat. Dar pasirinko pinigų ir baigė karjera, nepavadinčiau šių 2 centrų paskutiniais savo metais aukščiau už NBA vidutiniokus.Varejao nukonkuravo Ilgauską ir tiek. Žaidėjas kuris galima sakyti buvo geras žaidėjas, pakylant nuo suolo. Cavs'ai buvo stiprus ten. Žaidėjais nuo suolo, bet kaip LeBronui gavus traumą kas pakeistu, nebuvo tokio.Mo Williams'as šiek tiek primenė Westbrook'ą. Kaip dabar parodė, jam pasitaikė retas atvejis, būti vienu iš komandos lyderiu, kandidatuose į žiedus.Dalonte kur dabar yra paaiškink ir kokia jo karjera po Cleveland'o.Tu išvardinai žaidėjas Cavs'u, kurie be Mo Williams'o ir Jamison'o kurie buvo arba baigiantis karjera, arba VIDUTINIOKAI. Cavs stiprus buvo bench players, kurie buvo ne ką prastesni už startini. Dalonte ir Parkeris, Shaq ir Ilgas/Varejao, Jamison ir Hickson(jaunas), Mo Williams'as ir Gibson(jei neklystu čia). Buvo beveik tokia pat nauda, kaip iš starto. Tačiau atsisėdus LeBronui, atsirasdavo problema.


Gerai dengia pickenrolą? Aš taip sakiau? Prie ko čia jis ir pikenrolas? Kad jis nebūna pikenrole nei ballhandleriu, nei tuo labiau roll-manu, tuo pačiu gynyboj nei vieno nei kito dažniausiai negina, nežinau kokiam kontekste išvis turėjau minėt vienam sakiny pikenrolą ir alleną. Dafaq.

Per daug vartoju ko? Nėra labai stebėtinas dalykas, kad ketvirtam sezone laimėjo žiedą.

Tai, kad užsidėjo bereikalingas spaudimas iš žmonių, kad negali laimėt be Shaqo, plius po to, kai pasidulkino su ta boba dar ir medija nusisuko su brandais. Spaudimas niekur nedingo, tiek, kad niekada jis jo nebijojo ir dar geriau po juo žaidė.

Kas tik Howardo nekritikavo :D Eik pasižiūrėt po tom temom šių metų pradžios, kur buvo spekuliuojama kur DH eis, kokie komentarai buvo. C-webbas irgi gerai šovęs yra apie jį, baylessas, stephenas a smithas, tų kritikų jam labaiii užteko.

Statistas? :D Ilgauskas geras role-playeris buvo, žaidė 21 minutę, nes jo pozicijoj shaqas, vėlgi, Cavsų suolas tobulas buvo. Nežinau ar 21 minutė yra beveik neišleisdavo žaist, bet tiek to.

Aišku nepavadintum, bet kadangi jie abu vienoj pozicijoj žaidė ir lygiavertiškai keist viens kitą galėjo tai tobulas rotation'as, kiekviena komanda norėtų dviejų lygiaverčių žaidėjų pozicijoj.

Nesupratau to lyginimo su westbrooku, tai čia gerai ar blogai.

Koks skirtumas kur delonte dabar? Jis gali žaist, labai gerai žaist, kad charakteris supiso karjerą nieks nekaltas.

Tai visada komandai sunkiau žaist be jos superstaro, nieko šitas dalykas niekada nestebino. Cavsai turėjo top 3 gynybą NBA, nėra pasiteisinimų dėl nepatekimo į finalą, tobula sudėtis, tobula gynyba, geras puolimas, belieka tik mautis žiedus. Vėlgi, spaudimą ne visi atlaiko
Žiūrėti...
2012-12-01
-4
Atsakyti
LeoMessiTDaY, jei seniau sakei, kad esi visiškai objektyvus LeBrono atžvilgiu, tai kam dediesi tokius jį pašiepiančius avatarus kaip dabartinis ar senesnis: http://cdn.bleacherreport.net/images_roo...


Kuom dabartinis rodo kokį nors hate'ą LeBronui? Čia paprastas meme'sas, iš tokių kaip šitas https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/h... irgi pažvengiu, nereik būt butthurtintiems faggotams ir mokėt iš savęs ir savo palaikomų žmonių pasijuokt.
Žiūrėti...
2012-12-01
-3
Atsakyti
BenasBūti šalia lyderio, kuris vidutiniškai renka po ~35 taškus ir atkovoja po 15 kamuolių yra sunkiau, negu būti vienui vienam Cleveland'e? Aš nesuprantu jūsų LAL fanai, jums daugiausia kartų pramesti metimų istorijoje yra nesavanaudiška, tačiau kai jaunas žaidėjas, tarp vidutinioku bando užsirašyti viena kita asista yra savanaudiška?


Būti vieninteliam komandoj, kuris drįsta pasakyt tam lyderiui ką galvoja tikrai nelengva :D

Vienui vienas su mo, ilgu, shaqu, varejao, jamisonu, delonte, hicksonu. Nu jo, TIESIOG TRAGIŠKA komanda :/
Žiūrėti...
2012-12-01
-18
Atsakyti
BenasDėl Kobes gynybos, taip, tokio amžiaus būtu kvaila 100proc atiduoti reg sezone(o pl, kam tu Ray Allen'o gynyba menkinai?), tačiau kai Clutch atveju jis šūdą mala gynyboje, man nesuprantama, kaip galima tausoti ją?Pirma, išmok skaityti, nesakiau, kad pirmąjį, o pirmuosiuose savo metuose laimėjo žiedą. Kelintų metu jis atėjo į NBA? Tokio amžiaus po ~3 metu laimėti žiedą(paskiau 3 kartus iš eilės), tau jau psichologiškai yra lengviau, kadangi niekas neapkaltins tave to, kad su tavimi komanda nelaimėjo.Kobe visada buvo bb dėjęs ant savo komandos ir kitų nuomonės. Jisai prieš išprievartavimą nesutarė su komandos draugais, o po to ir nesulaukė jų užtarimo, nes jie juk beveik jo nepažino(būtent šį įvykį aprašė Shaq savo knygoje, paskaityk verčiau ją, o ne kitų žmonių sukurtom Hitlerio knygom).Pasakyk man tiek superstarų, kurie susilaukė tokios kritikos kaip LeBron'as James'as pastaruoju metu buvo susilaukęs?


Allenas visada buvo vidutinis defenderis, su amžium PO jis negalės įjungt kitos pavaros ir aktyviai pasigint sakykim kėlinį. Vieną kartą sumalė gynyboj ir tai dar spėjo ranką iškelt ir jau šūdą malą clutche :DD

Kadangi metai neturi vienaskaitos ir yra daugiskaitinis daiktavardis neįmanoma sakyt pirmąjį, apie ką tu išvis kalbi. Vienas metas :DDD. Galų gale, Kobė laimėjo žiedus savo ketvirtam sezone. 96-97 97-98 98-99 99-00. Kiek žinau ketvirtas sezonas nėra vienas iš pirmųjų. Ne tik, kad krepšiny ar jo istorijoj nieko nerauki tai ir gimtojoj kalboj tragiškai :/ "Paduok man šitą akinį" :D "Šiuos blynus kepiau iš milto" ;DD Oh god, too much fun.

Kaip suprast kelintų metų jis atėjo į NBA.

Skaitei tu nors tą Shaqo knygą? :D Arba ką nors iš jų feudo žinai? Ar vieną quote'ą perskaitei ir pasibaigė rėmimasis kultūrine patirtimi iš knygos? :D

Jis nebuvo bb dėjęs, kai jam grąsino kalėjimu, gyvenimo sugriovimu ir visi brandai nusisukinėjo nuo jo :D

MJ, Kobė, Wiltas, Howardas, Isiah, Iversonas
Žiūrėti...
2012-12-01
+6
Atsakyti
Benasdsfdf. Viskas apie tave aišku, kai tu pirmajame poste užsiminei, kad Kobe nėra savanaudis, o paskutiniame jau šneki apie tariama LeBrono savanaudiškumą.Apie LA fanu "kontraargumentus" neturiu nuomonės, nes man jau geriau patylėti, negu tokius atšauti kaip "Kobe ilsisi, todėl nesigina, bet ant playoffu pradės dirbti", "Clippers pralaimės, nes jie Clippers, jie visada pralaimi"Taip, LeBron'as su Dallasu pasimetė ir dingo. Tačiau leisk paklausti, kas nuvedė ten Miami? LeBron'ui sunku buvo, dėl nesėkmių su Cavs, dėl to milžiniško spaudimo ir kritikos, kad tokio amžiaus neturi žiedo dar. Jam daug sunkiau buvo, negu Kobei, kadangi jam 3 žiedus ant lėkštutes padėjo Shaq'as. Jau pirmaisiais metais jis iškovojo, todėl po to jis nejautė spaudimo tokio. Kitais metais LeBron'as parodė įspūdinga žaidimą ir atvedė savo komandą į pergale.


Žinoma, 34 metų krepšininkas superstaras turi visa jėga arti gynyboj, tavo logika tokia geležinė, kad mano močiutė ją perlaužtų. O jinai mirus.

Nu ir palaimėjo Clippers :/ ir antram raunde, sausu rezultatu 4-0. Dar vienose rungtynėse ant 20 laiminėjo. Ir vis tiek gavo. Kodėl? Nes jie Clippersai.

Tariamą :D Oskaras, gerai pergalvojus, yra didžiausias savanaudis istorijoj, LeBronas nebandė būt magicu, jis bandė būt oskaru žaisdamas klyvlende.

DAR SUNKIAU NEGU KOBEI? Kuris buvo apkaltintas išprievartavimu, nuo kurio nusisuko visi brand'ai, kuris pastoviai kritikuojamas buvo, kad be shaqo negali nieko.

Žinai kiek superstarų yra kritikuojami tol, kol nelaimi žiedo? :D Čia NBA kasdienybė nuo neatmenamų laikų.

Kobė neiškovojo žiedų savo pirmaisiais metais, pasikrovė kelis kartus PO iki 00 metų, kada patvarkė Millerio pacersus. Pasitikrink faktus, per daug lengva man tave taip triuškint :/
Žiūrėti...
2012-12-01
-2
Atsakyti
balandisb buvo one-time pasirodymas, nepakartosi jo kokybiškai, nesistenk Žiūrėti...
2012-12-01
+10
Atsakyti
Grynuolis15Suknistas šių metų tvarkaraštis Nuggets, vakar su GS, šiandien su LAL, gerai Lakers,kad grynuoliai pavargę buvo po vakar (:


Čia kas pavargt pas juos turėjo, žaidėjai, kuriem 30 nėra?
Žiūrėti...
2012-12-01
Atsakyti
Ranka StalininėSakramentasKrč Basketnews tapo antrojo pasaulinio karo diskusijų tinklalapiu . (y)Kas kaltas, kad TDaY bijo nueit į APK.net ir išdėstyt ten savo sapaliones, dėl kurių būtų išjuoktas ir sumaišytas su žemėm?


Ką reiškia bijau, tikslingesnis pasakymas būtų - tyngiuuu. Ir dar kitas dalykas būtų tai, kad man registruojantis ten errorą meta :D
Žiūrėti...
2012-12-01
-4
Atsakyti
Nu va, pradėjo pozicijas užsiiminėt ir kamuolį gaut pradėjo pagaliau, tokio howardo ir reikia.

Jamisonas irgi ftw.

Smagu, kai kobei nereikia mest 40 taškų vien tam, kad apylygės varžybos būtų :D
Žiūrėti...
2012-12-01
+2
Atsakyti
Nublexamuxa"aš palaikau jį tokį, koks iš tikrųjų buvo" - gerbiu tave, kaip krepsinio komentatoriu, bet sitas teiginys yra daugiau negu absurdiskas. Tu nezinai kas ten buvo ir nezinosi niekada, nes istorija yra subjektyvi ir beprasmiska, i ja gilintis yra absurdiska, nes istorija raso istorikai.Buk zmogus, nustok gincytis su ivairiais paaugliais, kuriems terupi pakelt savo deviza 'ale' parodant, koks tas Tday begalvis. Niekas nezino, koks tas hitleris buvo ir, turbut, niekas visos tiesos nesuzinos, taip, kad delto gincytis net neverta.


Aišku nežino, tik, kad revizionistų versija ŽYMIAI logiškesnė. Yeah, aš ir pats kartais nesuprantu kodėl atrašau kai kuriems, kurie net sakinio dorai nesugeba suregzt, bet ai... edukacija geras dalykas :D
Žiūrėti...
2012-11-30
+7
Atsakyti
Ranka StalininėKokią dar opoziciją? Neonacikų, kurie pro pirštus praleidžia amoraliausią antžmogizmą?


niaup. Neonaciai yra grupuotė, kuri palaiko to hitlerio, kurio imidžas suformuotas šiuolaikinėj visuomenėj portretą, aš palaikau jį tokį, koks iš tikrųjų buvo
Žiūrėti...
2012-11-30
+7
Atsakyti
Ranka Stalininė"Melas labiau įtikinamas, kada jis yra arčiau menamos tiesos. Štai apie tą menamą tiesą ir postringauja panašūs asmenys. Mane pralimksmino jo paminėjimas "Antros Hitlerio knygos", esą - "Užstalės pokalbiai", kurios jūs ko gero ir neskaitėte"(jis taip išsireiškė). Šarlatano bruožas - "aš žinau, o jūs - ne". Priremtas prie sienos pasitraukia, tik čia kabliukas - žinantys, nusimanantys ir perskaitę "šedevrus" į diskusijas nesivelia. Priežastis paprasta - žiūri atlaidžiai, kaip į ligoniukus, nekomentuoija ir nekritikuoja. Pirma - knyga ne Hitlerio, antra - visiškai nesiderinanti su Hitlerio genialumu. Išvada - žmogus girdėjęs, bet neskaitęs.Ne per seniausiai vienas pilietis mums pajūryje įrodinėjo visiškai rimtu veidu pasistatęs rimtą motociklą netoliese... Kad Hitleris pirmasis pasaulyje įkūrė "Sodrą" (man - metų frazė, ypač atsižvelgiant į žodžio "Sodra" geneologiją) ir kad Hitleris pirmasis sukūrė Stealth technologiją. Pažiūri, paklausai ir nusprendi mandagaiai pasakyti paprastą istorinę tiesą sutrumpintai.. arba.. dar geriau - patylėti."Štai ką atsakė nusimanantis žmogus apie tydėjaus postringavimus


Ką reiški nusimanantis žmogus? Tas, kuris skaitė kitus šaltinius, negu aš skaičiau?

Kad aš opoziciją atstovauju tai nereiškia, kad nesu tame nusimanantis :D

Ždž, dar kokias penkias temas sukurk
Žiūrėti...
2012-11-30
+6
Atsakyti
Verslasas sian visus kritikuosiu..Isho - nuo kada sefas neturi teises aiskint ka darbininkam daryt? Krepsininkai gauna pinigus - yra samdomi darbuotoaji.. aisku jiem moka klubai, bet klubai priklauso NBA taip kad viskas normalu. Sefas sugalvoja NBA, sugalvoja visa varzybu sistema ir t.t. jis turi teise pilnai valdyt savo lyga


Klubai nepriklauso NBA.
Žiūrėti...
2012-11-30
+5
Atsakyti
SWAT093TDaY nebepjauk cia.. Rondo akivaizdziai kaltas sioje situacijoje.. BEje Humpries garnetui netrenke su ranka i veida o y pety pastume... taip tai negrazu taciau kam rondo pult sakotis, geriau zaistu krepsiny.. aj tiesa gi humpries nupute su visu kamuoliu jy pries tai tai cia atsilygint nurejo klounas .. Mazas erelis tas rondo ir viskas ir Humpries jis net nepataike cia.. uz maikiu abu pasitampe ir apsistumde.. butu paleide kumscius tai butu rondo gulejas tuoj pat..


Sunešiotų rondo tą humphriesą, kardashianas vienas minkščiausių žmonių lygoj.
Žiūrėti...
2012-11-29
+2
Atsakyti
SWAT093TDaYSWAT093TDaYmldc rondo, nėra jokios priežasties kodėl jis čia neteisingai būtų pasielgęs, taip ir reikiaTaip ir reikia??? Suprantu kad pats garnetas soktu pries akis nes prazanga pries jy, ir ta pati prazanga ne tokia baisi, aisku ne grazi taciau garnetas po baudos nenukentejo.. jei butu krites ir patyres trauma tada suprantu rondo elgesi, bet dabar sakai teisibgai pasielge? Kodel nei vienas kitas komandos lyderis niekada taip nedaro? ogi jam svarbu zaist krepsiny ir laimet o ne ROndo kuriam svarbu tik kelt sumaisty, pasistumdyt ir gaut i kepala nuo ko nors..labai gerai padarė, tu reguliariam sezone laiminėdamas ant 15os nepisi specialiai į snukį ir dar po švilpuko, čia prieš krepšinio kodeksą.Dar mldc rondo, kad kelis įlupo gerus krisui, reikėjo be stumdymų luptKur tu matei kad kas nors po svilpuko lupttu tam bobai garnetui??? Humpries su ranka y pety jy pastume, taip sutinku tai nera grazu, taciau Rondo pasielege dar kvailiau sioje situacijoje.. niekas traumu negavo tai kam cia pult mustis? Ir dar kai tavo komanda atsilieka ~15pts bei like 2 keliniai... Beto Rondo nieko niekam neylupo... pasitampe uz maikiu pasistumde ir viskas.. GArnetas taip pat niekam is alkunes neuzvaziavo.. cia jau tavo fantazija suveike...


Eik pasižiūrėk tą įrašą dar kelis kartus, kai stumia rondo krisą užsimoja gerai jam, toliau nesimato ar trenkia, bet žiūrint į tai, kad veidas neuždengtas turėjo praeit.

IR vėlgi, žėk įrašą, wallace'as atbėga ir stumia garnetta iš jėgos, kg rankas jo blokuoja ir sukdamas kabina su alkūne veidą
Žiūrėti...
2012-11-29
-18
Atsakyti
TDaYDH12 :)kaip sita video pakomentuosi? Noah biski pavare ant zodziu tai erelis ejo kol Ilgas neuzstojo ir Noah neatsistojokąąą? :DDNoah išvis atsistojo tik tada, kai priėjo LeBronas prie suoliuko, tam atvejui, kad jeigu pultų, galėtų apsigint. Noah net einant lebronui prie jo sakė go back to the line :D


Ar tu čia lebroną ereliu vadinai? Jei taip, tai my bad
Žiūrėti...
2012-11-29
+6
Atsakyti
DH12 :)kaip sita video pakomentuosi? Noah biski pavare ant zodziu tai erelis ejo kol Ilgas neuzstojo ir Noah neatsistojo


kąąą? :DD

Noah išvis atsistojo tik tada, kai priėjo LeBronas prie suoliuko, tam atvejui, kad jeigu pultų, galėtų apsigint. Noah net einant lebronui prie jo sakė go back to the line :D
Žiūrėti...
2012-11-29
-7
Atsakyti
«  74 75 76 77 78 79 80 81 82  »