trololois kur zinai, kad psichologija nesireme? Kiek man zinoma, tai cia remesi garsiausiu psichoterapeutu isvadvomis, kaip vaikystes traumos paveikia tavo tolesni gyvenima. Nesakau, kad cia tiesa, bet kad gincyji profesionalu faktus yra juokinga


Pakartok sau kelis kartus galvoj - sadistiškumas kilo iš nemokėjimo naudotis tualetu. Ir tai, kad šitas principas vadinamas analine teorija. Manau daugiau nieko nereikia. Jei nesupranti kame čia bėda dar keli kart pakartok. Ypač tą frazę.

_KaraliusSenai tokios lempos nežiūrėjau, remiasi kažkokiu filmu darydami dokumentiką etc. Klausimas, jei gali atsakyti kiek žinai, kokie buvo santykiai tarp Hitlerio ir jo meilužės ?


Kaip suprast meilužės, Eva buvo jo žmona, nesupratau kodėl ją kelis kartus toj "dokumentikoj" vadino meiluže. Aš manau, kad reikia turėt žmona, kad galėtum turėt meilužę. Ar čia meilužė kaip lovos partnerė minima. Nežina, nelabai aš čia ką toj dokumentikoj supratau, niekur logika nesiremiama.

Eva savo noru mirė su juo, 32ais metais bandė apgailėtinai nusižudyt vien tam, kad hitleris atkreiptų dėmesį, po to jis ją tik labiau mylėjo. Jinai desperatiškai jį mylėjo, labiau už viską, jis ją irgi.

_KaraliusIr dar, nemačiau ką parašė Haidis, kitas klausimas kurį galbūt praklausiau - ar Hitleris tiesiog norėjo, kad niekas jam su Stalinu netrukdytų pasidalinti Lenkijos?


Nelabai klausimo pagavau, nesupratau ką aš čia turiu paaiškint ;D
Žiūrėti...
2012-11-05
-4
Atsakyti
elioOklahomos žurnalistas Darnellis Mayberry pastebėjo, kad kiekvienose rungtynėse „Thunder“ krepšininkai tarpusavyje pykstasi, tačiau praėjusios nakties susitikime su Atlantos „Hawks“ keli krepšininkai vos nekibo vienas kitam į atlapus.Pasibaigus pirmajam kėliniui komandos krepšininkai turėjo raminti Russellą Westrbrooką ir Thabo Sefoloshą, kurie eidami link atsarginių žaidėjų suolelio įsikarščiavo ir tarpusavyje susikivirčijo.Dar kartą pasikartosiu - žemiausio IQ all-star lygoje... :)


Ne tik all-star, žemiausio IQ žmogus ir žaidėjas lygoj, prasčiausias įžaidėjas pagal įžaidinėjimo skillus istorijoj.
Žiūrėti...
2012-11-05
+7
Atsakyti
HaidisKoks šalies vadovas gali nežinoti kas daroma jo vardu savo šalyje/kitose tautose? Ir už ką tu jį laikai tokiu didžiu gal pasakytum?(jei minėjai, soz, nesiekiau šios temos).Kad Hitleris, žiūrint į tos laikus nebuvo toks baisus, tai pritariu. Tik žinoma, tais laikais. Šiais laikais nurašyti jo nusikaltimus nepateisinama ir to tikrai nepalaikau, tiktais kitose šalyse nebuvo kas nors kitaip. Lietuviai išžudė 90proc Lietuvoje gyvenančiu žydu, ne vokiečiai, bet lietuviai savanoriškai, kadangi Hitleriukas darė tai. Stalinas numarino kiek ten milijonu Ukrainos berods žmonių(soz jeigu maišau šalis). Nereikia varyti, koks Hitleris baisus, mes patys ne ką geriau darėm, kitos tautos taip pat.A.Hitleris nebuvo karo provokatorius? O kas buvo? D.Britanija su Prancūzija, kuri buvo apkaltinta neveiksmingumu, kadangi neužpuolė Vokiečiu iškarto, kol jie dar nebuvo sustiprėja, o kaip tik dar padėjo sustiprėti ir nukreipti prieš Sovietu sąjunga.


Kaip jis gali žinoti, ką keli šimtai karininkų daro lietuvoje, kai vyksta didysis karas? Jis turėjo didesnių problemų.

Perskaityk visą temą, pasineigs daugumą abejonių.

Britanija, spaudžiama žydų bankų yra visiškas, šimtaprocentinis karo provokatorius.
Žiūrėti...
2012-11-05
+2
Atsakyti
trololoSakė sadistiškumas išaugo iš to, kad nemokėjo tualetu naudotis vaikystėSkaitykite daugiau: http://www.basketnews.lt/diskusijos/temo...Paneik sita, jei gali


Visiškai nei logika, nei faktais, nei psichologija, nei kokiais šaltiniais neparemtas pasakymas. Čia tas pats, kas tas, kad jis jautė sexualinį potraukį mamai. Nu apgailėtina tiesiog
Žiūrėti...
2012-11-05
-1
Atsakyti
Debiliška dokumentika, sako šunį mušė, jis nieko labiau nemylėjo už tą šunį.

Plius bando šaipytis iš to, kad kai sužinojo, jog mama mirs jis apsiverkė. Čia tipo nenormalu.

Edit: Sakė turėjo sexualinių potraukių mamai

Edit2: Sakė sadistiškumas išaugo iš to, kad nemokėjo tualetu naudotis vaikystėj (anti-logic 3000!)

Negalvojau, kad žiūrėsiu fantastiką šiandien, jau kas kas, bet čia ne biografija.

Galit bet kokį punktą iš šitos fantastikos šaut, galėsiu paneigt
Žiūrėti...
2012-11-05
-6
Atsakyti
Tai, kad kobė nemetė savo taškų vien todėl, kad komandai belekaip ėjo, jis niekad nepradeda rungtynių daug šaudydamas, žiūri kaip komandai eina, jeigu gerai, pats lieka su 15-20 Žiūrėti...
2012-11-05
-6
Atsakyti
OKC nebeturi šansų patekt į finalą. Žiūrėti...
2012-11-05
+2
Atsakyti
Harden pls comeback :/ Žiūrėti...
2012-11-05
-15
Atsakyti
_KaraliusLabas :).Vis dar neatsakei apie pirmą klausimą, ar jie patys bėgo išsigandę Hitlerio, ar jiem padėjo išsikelti, ar juos vijo iš Vokietijos.Dar rytoj per Lietuvos Ryto Tv rodys dokumentiką apie Hitlerį, 19-45, su amerikiečių atskleistais naujais faktais(?) apie Hitlerio mąstyseną ir sprendimus etc. Įdomi būtų Tday nuomonė apie tą dokumentiką ;D


Taip ir užmiršau, sori :D

Ką rašo žydų valdoma medija - At first, the German government encouraged Jews to emigrate and placed few restrictions on what possessions they could take. Gradually, however, the Nazis sought to deprive Jews fleeing Germany of their property by levying an increasingly heavy emigration tax and by restricting the amount of money that could be transferred abroad from German banks.

Revisionismo nuomonės apie tai nematau, bet net medija rašo, kad žydus skatino išvykt iš šalies, kas žmonių kalba turėtų reikšt, kad padėjo, vėlgi, apskritai sunku rast informacijos prieš holokaustą, nes dauguma ištrinama, tai dar ties viena tema tik sunkiau :D

Reiks pažiūrėt jei spėsiu iš treniruotės grįžt :D
Žiūrėti...
2012-11-04
+2
Atsakyti
Post_MoveTDaYTDay kraupus tu...Nuo pat sezono pradžios reikalauji gynybos, lyg čia game 7 in the playoffs būtų. Tie nauji kašiorai, dar nespėjo coach Spo filosofijos perkąst, jomajo.Nėra reikalo tiems Heatams dabar ardytis gynyboj, kai ir taip aplošt daugelį komandų gali.Rungtynes su Knicks matei bent? Pasaulis kalba, kad Heat specialiai pasidavė ir nesistengė lošt, dėl nelaimės New York'e. Bet tai ką tas pasaulis nusimano, TDaY juk geriau žino už visus.Ir kalbant apie Ray asmeninę gynybą. Cmon, tik jau nereikia... Nuo kada jau jinai tokia prasta pasidarė?Kada jis geras gynėjas buvo?Nelabai man įdomu pasidavė ar ne, jei pasidavė, tai garbės nesuteikia komandai.Va dėl Ray gynybos,kad ji bloga,tau nevertėtų plepėt,Allenui atstovaujant dar Keltams,kažkurioje serijoje su Heat'ais,tu Ray vadinai neblogu/geru gynėju ,tad jai sakai kad jis dabar jau blogas:DD,tada iš tavos pusės atrodytu juokingai...


Sakiau, kad padoriai ginas prieš du metus. Tiek, kad du metai dasidėjo, jis jau ir to pačio šuolio metime nebeturi ir greičio nebeturi
Žiūrėti...
2012-11-04
-1
Atsakyti
TDay kraupus tu...Nuo pat sezono pradžios reikalauji gynybos, lyg čia game 7 in the playoffs būtų. Tie nauji kašiorai, dar nespėjo coach Spo filosofijos perkąst, jomajo.Nėra reikalo tiems Heatams dabar ardytis gynyboj, kai ir taip aplošt daugelį komandų gali.Rungtynes su Knicks matei bent? Pasaulis kalba, kad Heat specialiai pasidavė ir nesistengė lošt, dėl nelaimės New York'e. Bet tai ką tas pasaulis nusimano, TDaY juk geriau žino už visus.Ir kalbant apie Ray asmeninę gynybą. Cmon, tik jau nereikia... Nuo kada jau jinai tokia prasta pasidarė?


Kada jis geras gynėjas buvo?

Nelabai man įdomu pasidavė ar ne, jei pasidavė, tai garbės nesuteikia komandai.
Žiūrėti...
2012-11-04
+8
Atsakyti
HaidisKaip minėjo 2 didieji Lakers fanai, Ray nesustiprino Heat'u, bet jie kaip tik susilpnėjo.


O kaip Heatams su gynyba? Leidžia šimtus taškų 50-60 procentų taiklumu, gerai, kad patys daugiau užmeta kol kas, bet nepamenu, kuri komanda viską ant puolimo pastačius laimėjo žiedus. Allenas su Rashardu tik gadina tobulą Heat anų metų gynybą.

Šitie 116 su 57 procentais sumetė, dar reikia džiaugtis, kad troikės nepakrito, nors paleido daug laisvų, Knicskai išvis užmėtė

Celticsai 107 sumetė su 52-46 procentais.

Gerai, kol sena Heat komanda energijos aplošt puolime turi, bet žiūrėk, kad nebūtų bėdų kai reikės pradėt gintis
Žiūrėti...
2012-11-04
+18
Atsakyti
tromoosBad news for the Lakers: Only one team in NBA history has won the championship after starting the season 0-3 (1990-91 Bulls).


Koks skirtumas, westai kaip niekad silpni, vienintelis rimtas konkurentas Spursai, OKC tikrai nepateks į finalą praradę hardeną ir turėdami westbricką, taigi viskas, ką lakersam reikės galiausiai padaryt tai nugalėt spursus, istorijo rodo, kad jiem tai puikiai sekas
Žiūrėti...
2012-11-03
+8
Atsakyti
His_AirnessTDaYzHakeemo ir Dirko komandos draugai irgi toli gražu ne visais metais gerai žaidė, turi išlaukt savo laiko.Dirkas turbut visa karjera losia su gerais zaidejais, o Hakeemas zaide eroj kurioj net nelabai kur iseitu nueit. Lakers/Celtics dominavimas, paskui Pistons ir galiausiai Bulls. Jei ne Jordano retirementas kazin ar isvis jis tu ziedu turetu. Nu o LeBronui atsibodo su lavonais zaist. Jau geriau eit i irodyt, kad vienaip ar kitaip gali pasiekt virsune, negu 10+ krustis tikintis, kad pavyks isvargt nors viena zieduka, kuris bus ale daug slovingesnis negu pirmu atveju. Nelabai cia palyginsi su Hakeemu ir Dirku.O jei labai nori gryzt prie to, kad baisine geda begt is 60 win komandos.. visi puikiai zinom kas labiausiai prie to prisidejo. Tikrai ne ta kruva vidutinioku kurie geriausiu atveju sugeba laisvi tritaski imest ar neblogai pasigint ir tikrai ne COACH OF THE YEAR (:D) Brownas.


Ironija, kad Dirkas laimėjo, kai neturėjo šalia all-starų :D Ir dar nugalėdamas kobę, durantą ir LBJ :D Žymiai garbingesnis ir didingesnis žiedas, kai iškovoji išlaukęs savo laiko.

Nu mano senamadiškos pažiūros, aš vis tiek laikysiuos nuomonės, kad bėgt iš 60 win teamo dėl žiedo yra negarbingas poelgis
Žiūrėti...
2012-11-03
-3
Atsakyti
to gay TKobe averaged just 1% higher in 3pt shooting than MJ over his career. He also averaged 5.1 ppg less, and had less rebounds, assists, steals, blocks, and more turnovers per game than MJ . Not to mention he shot 4% lower.Everyone that has lived to see MJ play would know there is no comparison to him. There is no doubt. Michael Jordan was the better player, with the better stats, and the greater achievements. MJ is the GOAT (period).


Tas vienas procentas labai apgaunantis, MJ savo procentą praktiškai pasidarė tada, kai buvo priartinta tritaškio linija ir jis apturėjo 43 ir 37 procentus, tada vėl atitraukė tritaškį ir sėkmingai 24 procentus tritaškių pataikė tais metais.

Galėjo labai laikas nuo laiko pataikyt, bet iki Kobės stroke'o labai toli.

Tas 5 ppg more nelabai koks ir argumentas, kai kobė trim metimais mažiau meta.

Jei mestų tiek pat, kiek maiklas, atsižvelgiant į tai, kad vidutiniškai per vieną fga jis pelno 1,3 taško (beveik tas pats, kas maiklo), jis dadėjus tris metimus prisidėtų 3,9 taško. Išeitų, kad Kobės scoring average'as būtų vienu tašku mažesnis už MJ. Nelabai koks skirtumas...
Žiūrėti...
2012-11-03
-2
Atsakyti
His_AirnessTDaYzVėlgi pakartosiu, tikrai nenuspręstų, Kobė net kai davė ultimatumą, arba kas nors vyksta komandoj arba trade'inkit mane bet kur. Niekur jis nesakė į kokią elitinę komandą ar dar kažko panašaus. Čia grynai postūmis LAL vadybai daryt ką nors, nes žmogui, kuris galėtų viską paaukot dėl žiedo, net neturėt shoto į jį, vien dėl to, kad šalia savęs turi du iš top 10 blogiausių ever žaidėjų, yra kankinimas.Turėjo Mo williamsą, kuris nors aikštėj galėjo trumpam naštą nuimt nuo pečių. Apskritai, Hakeemas su dirku sugebėjo laimėt ir be antro all-staro komandoj, kodėl LeBronas negalėjo, jeigu sakykim už Dirką jis aikštėj gali daugiau? Už Hakeemą aišku ne.Gal todel, kad Dirko ir Hakeemo komandos draugai, kad ir ne allstarai, zaide gerai? O LeBrono superinis supporting castas feat. Shaq'o fosilija ir Mo 'Lebronas isejo todel baigsiu karjera' Williams suda male kai LBJ reikejo pagalbos?


Hakeemo ir Dirko komandos draugai irgi toli gražu ne visais metais gerai žaidė, turi išlaukt savo laiko.
Žiūrėti...
2012-11-03
+2
Atsakyti
HaidisTDaYzHaidis"Kobe niekada gyvenime nebūtų taip pasielgęs"Būtu, nebūtu, tačiau reikalavo sustiprinti sudėti arba išmainyti jį. Apie ką tu šneki, jeigu jis ultimatumą buvo paskelbęs komandai?60 pergaliu komandą jis tai padarė savomis rankomis. LeBron'as psichologiškai silpnas yra, gali jis istoriškai traukti komanda į prieki(prieš Piston atrodo), gali jis ir nusmukdyti ją(Boston, Mavs), jam reikėjo pagalbos svarios, o ne pensininko Shaq'o.Tai ble, po kelių metų kai turi žaist su ant popieriaus prasčiausia lyga komandoj ir tai iki 45 pergalių ištempt metant 35 ppg, natūralu, kad nori laimėt, bet ne kai sėdi 60 win super sukomplektuotam klyvlende, kur yra ir aukštaūgių linija ir metikų daug ir gerai besiginanti komanda. Yeah, savomis rankomis.Taip, sutinku, kad visose pozicijose(išskyrus SF žinoma), buvo lygiavertis keitimas. Tačiau ne perskaitai ką aš sakiau praeitame komentare. Cleveland'e nebuvo tokios žaidėjo, kuris paimtu našta nuo LeBrono pečių, matėme koks jis psichologiškai nėra stiprus, todėl bendravo su kitomis žvaigždėmis(Wade, Bosh), bet niekas nenori į Cleveland'a varyti. Nėra jis Los Angel'as, nemoka pritraukti žvaigdžiu jis, neabejoju, kad ir Kobe bryant'as taip nuspręstu.


Vėlgi pakartosiu, tikrai nenuspręstų, Kobė net kai davė ultimatumą, arba kas nors vyksta komandoj arba trade'inkit mane bet kur. Niekur jis nesakė į kokią elitinę komandą ar dar kažko panašaus. Čia grynai postūmis LAL vadybai daryt ką nors, nes žmogui, kuris galėtų viską paaukot dėl žiedo, net neturėt shoto į jį, vien dėl to, kad šalia savęs turi du iš top 10 blogiausių ever žaidėjų, yra kankinimas.

Turėjo Mo williamsą, kuris nors aikštėj galėjo trumpam naštą nuimt nuo pečių. Apskritai, Hakeemas su dirku sugebėjo laimėt ir be antro all-staro komandoj, kodėl LeBronas negalėjo, jeigu sakykim už Dirką jis aikštėj gali daugiau? Už Hakeemą aišku ne.
Žiūrėti...
2012-11-03
-5
Atsakyti
Haidis"Kobe niekada gyvenime nebūtų taip pasielgęs"Būtu, nebūtu, tačiau reikalavo sustiprinti sudėti arba išmainyti jį. Apie ką tu šneki, jeigu jis ultimatumą buvo paskelbęs komandai?60 pergaliu komandą jis tai padarė savomis rankomis. LeBron'as psichologiškai silpnas yra, gali jis istoriškai traukti komanda į prieki(prieš Piston atrodo), gali jis ir nusmukdyti ją(Boston, Mavs), jam reikėjo pagalbos svarios, o ne pensininko Shaq'o.


Tai ble, po kelių metų kai turi žaist su ant popieriaus prasčiausia lyga komandoj ir tai iki 45 pergalių ištempt metant 35 ppg, natūralu, kad nori laimėt, bet ne kai sėdi 60 win super sukomplektuotam klyvlende, kur yra ir aukštaūgių linija ir metikų daug ir gerai besiginanti komanda. Yeah, savomis rankomis.
Žiūrėti...
2012-11-03
-2
Atsakyti
D. Rose #1kad ir pajimkit siandienos rungtynes, Howardas denge Deandre, pelne tik 4 taskus, nujime tik 5 kamuolius, o Howrdas zaide nors ir ne per geriausiai, bet ziade geriau ir galejo tikrai vest komanda y pergale. pajimkit rungtynes su Blazers, pelne 33 taskus, nujime 14 tasku, o jo dengiamas Aldrige arba Hickon zaide gana blankiai. pajimkim rungtynes su Mavericks, pelne 19 tasku nujime 10 kamuoliu ir jo ginami wright ir brand abu bendrai pelne tik 21 taska ir nujime mazai kamuoliu. benrai pajemus Howardas per tris rungtynes geriau zaide nei Kobe.


:DD Kosmosas esi

Deandre niekada puolime nepasižymi, ir tai sugebėjo įdėt belekokį per howardą. DH 8 rebai - kaip "geriausiam centrui nba" blogai.

33 taškai, dauguma po baudų, kai kobė jam įmesdavo 1x1 žaist. Aldridge belekaip gerai sulošė, užmėtė per to pačio howardo ir gasolio rankas vidutinių krūvą, tai kaip aldridge blankiai žaidė? Hicksonas per 25 minutes 13-10 susirinko, vėlgi toli gražu iki blankumo.

Per wrightą su brandu jis turėtų 30-20 susirinkt, žinant jo istoriją. Baigė su 19-10, 3-14 baudų

Tai kame čia geresnis žaidimas už Kobę?
Žiūrėti...
2012-11-03
-5
Atsakyti
D. Rose #1TDaYzD. Rose #1tday kaip Nash negali but all staru kai dar pries sezona PHX buvo komandos lyderis ir dalino kiek assitu, Lakers gal ir tasku maziau rinktu, bet assistu galaetu padalint tikrai +10,"Howardo statistika išpūsta nes nebuvo kam komandoj žaist" nu cia kiek nusisnkejai, jei nebuvo kam komandai zaist tai rytu konferencijoj budavo Magic 4 vietoj? kodel pries Heat, Lakers, Bulls, Spurs, Thunder vistiek zaisdavo kaip zveris ir sumesdavo ir po 20 tasku ir nusimdavo po 20 kamuoliu.Nes nėra kam daugiau komandoj žaist, jokio padoraus rebounderio šalia, visas puolimas poste jonu gerai cia kiek prie Howardo prasto zaidimo prisideda Kobes zaidimas atakoj, nes gerai atakuoja iskar automatiskai kamuoliu maziau iseina nujimt po krepsiu ir pelnyt taskus, bet giniboj Howardas dirba kiek gali, o kad Kobe ginyboj nieko beveik neparo ir per jy pelno taskus tai kalti rebaunderiai?


Howardas visiškai nedirbo gynyboj nei pirmose, nei antrose rungtynėse, šį kartą įkalė blokų, bet nesugebėjo net 10 kamuolių nusiimt.

Trūksta jo indėlio labai, ar čia nugaros skausmai ar kas, bet jis visiškai nepasigina.

HaidisTDaY. Cleveland ne Los Angel'as. Cavs komandoje aplinkui jį buvo vidutiniokai. Per sezoną berods 1 karta tik Mo Williams'as aplenkė LeBron'a taškais rungtynėse. LeBron'as norėjo žiedu, todėl priėmė Wade'o pasiūlymą 3 komandų lyderiams susijungti. Kobe Bryant'as lygiai taip pat būtu padaręs, nepamiršk, po Shaq išėjimo ir kai Lakers'ai buvo vidutinioku team'as jisai griežtai pareikalavo išmainyti jį. Tačiau jie gavo už Kwame Brown'a Pau Gasoli ir jisai pasiliko Lakers'uose, na ir laimėjo žiedus.


Kobe niekada gyvenime nebūtų taip pasielgęs, garantuoju 100%, jis turi birdo ir MJ mentalitetą, jie patys aiškiai pasakė, kad nebūtų niekad taip darę.

Plius CAVSAI BUVO 60 PERGALIŲ KOMANDA. Gėda bėgt iš 60 win komandos, nesvarbu kokios aplinkybės
Žiūrėti...
2012-11-03
+2
Atsakyti
«  81 82 83 84 85 86 87 88 89  »