Auganti „Smart Way MLKL“ pristatė naujo sezono komandas ir logotipą

2025-08-28 13:00
Nuotr.: moterulyga.lt
Nuotr. moterulyga.lt

„Smart Way Moterų Lietuvos krepšinio lyga“ plečiasi – pristatytas atnaujintas čempionato formatas ir lygos logotipas. Šis pokytis ženklina ne tik organizacinį augimą, bet ir siekį suteikti moterų krepšiniui dar didesnį matomumą visoje Baltijos šalių erdvėje.

Prie „Smart Way MLKL“ artėjančiame sezone prisijungs klubai iš kitų Baltijos šalių, tad čempionatas išsiplės iki 10 komandų. Naujasis reguliarusis sezonas, kuris oficialiai vadinsis „Open Smart Way MLKL“, leis ekipoms nuo pat pradžių rungtis bendrame turnyre, nebeskirstant jų į Lietuvos ir Baltijos pirmenybes.

Tokia sistema ne tik užtikrins didesnį rungtynių intensyvumą, bet ir prisidės prie bendro lygio pakėlimo – tarpusavyje besivaržančios komandos įgis daugiau patirties, o pati lyga taps dar konkurencingesnė tarptautiniu mastu.

Praėjusį sezoną Lietuvos pirmenybėse rungėsi šeši klubai: Vilniaus „Kibirkštis“, Klaipėdos „Neptūnas-Amberton“, Klaipėdos LCC tarptautinis universitetas, „Šiauliai-Vilmers“, Kauno „Aistės-LSMU“ ir „MKK Panevėžys“. Dabar prie jų prisijungs „Alytus-GUT.LT“, taip pat pajėgios kaimyninių šalių ekipos – Rygos TTT ir Rygos RSU (Latvija) bei Talino „TSA/TALLINN“ (Estija).

„Nenumaldomai artėjant naujam sezonui, be galo džiaugiamės priimtu sprendimu dėl lygos plėtros ir atsinaujinusiu jos įvaizdžiu, – kalbėjo „Smart Way MLKL“ direktorius Alvydas Jocys. – Esu tikras, jog po sėkmingų merginų rinktinių pasirodymų Europos čempionatuose, su dideliu pagreičiu pavyks teisingai atsispirti ir šiame Moterų lygos sezone, kadangi aistruolių lauks dar konkurencingesnis čempionatas. Moterų komandoms labai reikalingas didžiulis jūsų palaikymas, todėl visų itin lauksime gyvai arenose arba prie televizijos ekranų.“

Pagal naująją sistemą, reguliariajame sezone ekipos žais dviejų ratų sistema, po kurios 8 geriausios komandos žengs į Baltijos lygos ketvirtfinalius. Juose bus žaidžiama po dvejas rungtynes, o į Baltijos finalo ketvertą keliaus geresnį taškų santykį turinčios ekipos.

Į Lietuvos čempionato atkrintamąsias pateks visos Lietuvos komandos. Pirmąją poziciją reguliariajame sezone užėmusios merginos keliaus tiesiai į pusfinalį, likę šeši moterų klubai kausis ketvirtfinaliuose iki dviejų pergalių. Pusfinalių serijos vyks iki 2 laimėjimų, o didžiojo ir mažojo finalo serijos – iki trijų pergalių.

Pavasarį tradiciškai bus organizuojama „Smart Way Karalienės taurė“, kurioje susitiks 4 stipriausios šalies ekipos po dviejų reguliariojo sezono ratų. Tai – prestižinis turnyras, kurio metu komandos kovoja ne tik dėl titulo, bet ir dėl papildomo dėmesio sirgalių akyse.

Sezono startas numatytas rugsėjo 28-ąją.

Naujas logotipas ir vizualinis identitetas – žingsnis į modernumą

Kartu su lygos plėtra buvo pristatytas ir atnaujintas logotipas bei šiuolaikiškas vizualinis identitetas. Tai svarbus žingsnis organizacijai, siekiančiai būti dar labiau matomai ir atpažįstamai tiek sporto bendruomenės, tiek plačiosios visuomenės akyse. 

Šiuolaikinė sporto rinka yra labai konkurencinga, todėl aiškus ir patrauklus vizualinis įvaizdis tampa neatsiejama sėkmės dalimi – jis padeda lengviau pritraukti rėmėjus, išsiskirti žiniasklaidos kanaluose ir sukurti stipresnį emocinį ryšį su sirgaliais. 

Atnaujintas identitetas suteiks lygai daugiau profesionalumo, tarptautinio svorio ir padės formuoti modernų, jaunimui patrauklų moterų krepšinio įvaizdį.

Moterų krepšinio populiarinimas – svarbi užduotis

Šie pokyčiai rodo, kad moterų krepšinis Lietuvoje ir kaimyninėse šalyse žengia į naują etapą. Lygos plėtra ne tik suteiks galimybę merginoms rungtis aukštesniame lygyje, bet ir padidins sporto matomumą tarp jaunų žaidėjų, svajojančių apie profesionalią karjerą.

„Didžiausias mūsų iššūkis – pritraukti daugiau žiūrovų į arenas, nes moterų krepšinį vis dar stebi mažesnės auditorijos nei vyrų, – pabrėžė „Smart Way MLKL“ vadovas. – Vis dėlto, džiugina augantis žiniasklaidos dėmesys ir socialinių tinklų galimybės, kurios leidžia žaidėjoms artimiau bendrauti su sirgaliais. Labai svarbus ir bendruomenių bei jaunimo organizacijų palaikymas – tai kertinis žingsnis populiarinant moterų krepšinį.“

Moterų krepšinio lyderės Lietuvoje ne kartą įrodė, kad gali pasiekti įspūdingų rezultatų tarptautinėje arenoje. Todėl „Smart Way MLKL“ plėtra, modernizacija ir naujas identitetas yra žingsniai ne tik į konkurencingesnį sportą, bet ir į platesnę misiją – užtikrinti, kad moterų krepšinis būtų matomas, vertinamas ir suteiktų sirgaliams tiek pat emocijų, kiek ir didžiausi tarptautiniai sporto renginiai.





Komentarai:

Ši naujiena dar neturi komentarų. Būk pirmas, išreiškęs savo nuomonę!

Komentuoti

Vardas:      
  Prenumeruoti   Viso komentarų: 0

„BasketNews.lt“ pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.